kan jullie wel de kleine uit het broedhok halen zonder dat pa je aanvalt?

Gestart door winnie en kuifje, 7 juni 2009, 09:21:35

« vorige - volgende »

winnie en kuifje

hoe ervaren jullie het kan jullie wel de kleine uit het broedhok halen zonder dat pa je aanvalt hoe doen jullie dat ?wil de kleine is nu 25 dagen oud en wil ze hand tam maken maar ben bang dat pa ons aan valt als ik de kleine eruit haalt doe ik nu ook wel maar als pa het niet in de gaten heeft en dan heel vlug en dan er weer vlug in het hok doen .maar wil de kleine er langer eruit houden voor hand tam maken hoe doen jullie dat hoop dat iemand mij dat kan vertellen alvast bedankt grtjes irene en marcel

Anke

Hoi,
Ik haal de jongen gewoon uit het blok hoor.
Bij de valkjes die echt heel hard bijten als ik dat probeer, draag ik een klein fleece handschoentje.
Dit beschermt mijn vingers en is voor de valkjes niet zo bedreigend.
Ik til pa of ma gewoon daarmee uit het blok en ze ze op stok.

Jouw valkje is al 25 dagen dus pa en ma zullen heel regelmatig uit het blok zijn.
Neem het kleintje even mee en knuffel er gezellig mee.
Daarna zet je het jong gewoon weer terug in het blok.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

winnie en kuifje

dank je wel anke voor de snelle reactie het mannetje vlieg je al aan als hij rond mag vliegen pfffff dus niet egt leuk meer dus vanaf vandaag mag hij er egt niet meer rond vliegen dus ik probeer het wel als winnie aan het eten is het vrouwtje is vorige week overleden snik maar het mannetje vlieg je al een hele tijd aan niet meer normaal dus kijken wat hij nu doet als hij aan het etn is wat hij dan doet grtjes irene en marcel

Rianne

Zou je misschien met punten en komma's willen schrijven? :-[ Het is zo 1 lange zin en leest niet makkelijk ;)