7 mei 2025, 20:52:11

de twee herplaatsers zijn er

Gestart door mariannenl, 30 mei 2009, 19:53:05

« vorige - volgende »

mariannenl

Vandaag zijn met gemengde gevoelens Henk en Petra vanuit Wormer hun twee valkjes komen brengen met werkelijk alles erop er eraan.
We hebben wat gekletst Petra had het er heel erg moeilijk mee maar ze kan gerust zijn het ging volgens mij meteen goed in de voliere, nu ook urenlater is het rustig , dus ze zijn geaccepteerd door de andere valkjes, en ik heb ze zien eten en zelfs baden.

Dora het popje kan ik heel dicht benaderen dus ik ben natuurlijk niet weg te houden iut de voliere met mijn digi, maar dat werd me bijna onmogelijk gemaakt door Faith en Nikkie ( ex vriendje van de overleden Punkie)
Kennen vogels jalouzie, je zou het haast denken !

Op de foto die bij dit bericht staat zie je ze allebei, Balou de cinamon  man tegen het gaas links, en Dora  het cinamon opaline popje op de schommel, die was van haar en ze voelde zich er meteen thuis.
Balou lijkt als twee druppels water op Nikkie, en het is dat Balou een ring heeft, anders zou je ze niet uit elkaar halen, en Nikkie komt ook naar je toe gevlogen en wil overal bij zijn.

Ik houd jullie de hoogte,  en dank ook Karin voor het vertrouwen in me, deze schatjes gaan nooit bij me weg hoor !

Marianne

mariannenl

nou zeg photo bucket maakt  de foto wel heel erg klein zeg ...

Marianne

Kimm

hoi hoi,

fijn dat alles goed is gegaan.
ik zie de foto wel hoor en ze zijn mooi  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi,
Fijn dat het zo goed gaat!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes