4 mei 2025, 00:00:22

Mijn hondjes

Gestart door Koos, 28 mei 2009, 12:24:15

« vorige - volgende »

Koos

Hier even wat foto's van mijn honden.

Grimm, Duitse Herder 3 jaar:

Afgelopen winter zijn we naar Oostenrijk geweest om daar Lawine te speuren, was zwaar,maar enorm gaaf!

En hier nog Grimm tijdens het manwerk:

En Bo:

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Always look..

gaaf hoor!! en Bo een echt boef?  ;D

Mara

Hey Koos

Mooie foto's. Mag ik vragen wat Bo voor een ras is?

Groetjes

Mara

Koos

Citaat van: Mara op 31 mei 2009, 11:23:46
Hey Koos

Mooie foto's. Mag ik vragen wat Bo voor een ras is?

Groetjes

Mara

Ja tuurlijk ;)

Bo is een kruising Poedel/ Terrier :) Bo wordt in september 9 jaar :)

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Anja

Mooie foto's en je hebt mooie honden.

Liefs,

Anja

Koos

Citaat van: Anja op  1 juni 2009, 16:49:43
Mooie foto's en je hebt mooie honden.

Liefs,

Anja

Dank je wel!

Mara

Prachtige honden, heb zelf een bouvier uit een werklijn....Ik blijf honden geweldig vinden, ongeacht het ras!

Hoop nog vaker foto's van je te mogen zien.

Groetjes

mara

Koos

Citaat van: Mara op  2 juni 2009, 18:43:39
Prachtige honden, heb zelf een bouvier uit een werklijn....Ik blijf honden geweldig vinden, ongeacht het ras!

Ben je zelf actief in de hondensport?

Koos

Hier nog een foto van anderhalf jaar terug.
Tijdens mijn nachtdienst, stethoscoop die hij apporteerd is een oudje hoor ;)

☺ Pita ☺

Wat een gave herder ...... im in love prachtige kop de trouw straalt er van af!!
Net zoals bij die van mij :P

Koos

Citaat van: ♣ Pita ♣ op  3 juni 2009, 13:08:00
Wat een gave herder ...... im in love prachtige kop de trouw straalt er van af!!
Net zoals bij die van mij :P

Já !! Die van jouw is ook leuk! Hij heeft een lieve kop!

Koos

Mara

Citaat van: Koos op  3 juni 2009, 07:31:12
Citaat van: Mara op  2 juni 2009, 18:43:39

Ben je zelf actief in de hondensport?

Hey Koos

Ik zelf doe aan Breitensport, een combinatie van gehoorzaamheid en behendigheid en ik ben nu bezig met gehoorzaamheid vergevorderden. In september hebben we ook weer wedstrijden Breitensport, volgens mij zijn de juni wedstrijden afgelast.

Groetjes

mara