Onze nieuwe huisgenoot *gaat verhuizen*

Gestart door Zyra, 24 mei 2009, 02:14:23

« vorige - volgende »

Zyra

24 mei 2009, 02:14:23 Last Edit: 26 juni 2009, 19:46:33 by Zyra
Binnenkort hebben wij een nieuw huisgenootje, namelijk...


Bailey!

Het is een zwart gevlekt poesje met lange haartjes en is geboren op 14-04-2009.

Ze mag dus nog niet weg, het wachten is op het volledig zelfstandig wezen. Bijna was zij aan mijn neus voorbij gegaan, maar ben super blij dat ik haar toch mag komen halen wanneer ze genoeg zelfstandig is :). Ze is al honden en vogels gewend dus problemen verwacht ik opzeker niet :).

Hier de foto's van Bailey.


Bailey in het mandje, heeft ze niet een lief koppie?


Hier ietswat jonger, ze vindt het duidelijk niet leuk om op haar rug te liggen


Voor de eerste keer buiten met de dochter van haar huidige baasje samen met haar zusje


Met zijn 4tjes en mamma die alles goed in de gaten houd


Lekker ondeugend op onderzoek uit maar bij het minste geringste schiet ze terug uit schrik :D

Is ze niet lief?

Coco en Chantal

Wat een droppieeeee :-*

Veel plezier straks met Bailey, maar dat zal wel lukken denk ik  ;D.
Wat zal ze geknuffeld worden ;D

Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes


Zyra

Hey Chantal,

Ja, ze zal zeker heel veel geknuffeld worden :) Ik heb haar nu een 4tal keren gezien en was verliefd op de grijze die je ook op de foto ziet en deze.

Volgens de fokker is het een echte doerak maar wel een echt dametje met een schuddend kontje :D Ben heel benieuwd wanneer Bailey genoeg zelfstandig is om te mogen verhuizen.

Vandaag gaan we in ieder geval inkopen doen voor haar, een eigen mandje, eigen voerbakje een tuigje etc :) heb er nu al zin in!

Groetjes Dees

Always look..

Wat een droppie zeg! heel veel plezier met t kleintje!
:-* Sanne

Zyra

Gisteren ging ik bij Bailey kijken en toen ik binnen stapte werd me meteen verteld dat ik haar mee mocht nemen naar huis :o jeetje ik had niks bij me, geen vervoers mandje ofzo :o hoe gaan we dat doen? :o Nou, gewoon in een grote doos :D

Onderweg in de auto zat ze heel bang te miauwen, mn vriendin heeft haar daarom uit de doos gehaald en op schoot genomen, daar was alles goed en wilde ze gelijk op verkenning uit, maar dat gaat niet in een rijden auto dus was het verplicht op schoot zitten en uiteindelijk viel ze wel in slaap :)

thuis gekomen liep ze onder de stoel en is daar niet echt weg gekomen, de angst speelde grote rollen in haar leventje gister avond. We hebben haar maar met rust gelaten en in afwachting gezeten wat ze zou doen toen ze wakker werd.

Inmiddels begon het goed te onweren, de kleine hond van ons wilde absoluut niet dat wij de bank verlieten en de kleine kat zat heel angstig te mauwen, snel haar gepakt en weer opd e bank gezeten, daar viel ze opnieuw in slaap in een nep-schapenwollen deken en lag daar heerlijk. de onweer leek voorbij te gaan zonder al te ernstige schade aan te richten, maar om half 3 kwam hij nog even erger aanzetten en sloeg tien tallen keren hier op het eiland in. Ik ben dus erg druk geweest vanacht, de vogels in de gaten houden, het katje ind e gaten houden en de hondjes naar boven sturen dat ze konden gaan slapen.

het katje was bang, maar daar bleef het ook wel bij gelukkig :) ik weet dat je dieren moet troosten omdat ze dan juist bang worden, maar af en toe een aai kan natuurlijk geen kwaad ;) heerlijk spinnend lag ze uiteindelijk op mn schoot :)

Bailey blijft trouwens geen Bailey heten, de naam past gewoon niet bij haar nu we haar karakter een beetje leren kennen :) opzoek naar een nieuwe naam dus :)

Vanmiddag ga ik foto's maken en plaatsen, nu eerst even tijd voor mezelf ;)

Groetjes Dees

Caroline

Ach arme Bailey .... kan me goed voorstellen dat ze bang is.  :-\

Het arme beestje is vandaag pas 6 weekjes oud, nog veel te jong om al bij zijn mama weg te gaan.  :'(

Ik ben zelf opgegroeid met raskatten, mijn ouders hadden een cattery .... jonge katjes mochten bij ons pas weg met 12 weken ....

Dat is één keer zo oud als Bailey nu is.

Heel veel sterkte met de kleine.

Groetjes

PS. heb je geen last van de haren met je astma?? Mijn neefje kon niet eens voor de deur staan of hij begon al te piepen.  :o
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Zyra

Hey allemaal,

de foto's zijn er vandaag bij ingeschoten omdat er van alles tussen kwam, morgen dus maar extra foto's maken ;)

Bailey heeft haar nieuwe naam gekregen, nog geen half uur geleden hebben we dit besloten..

ze gaat Humpy heten, dit is de perfecte naam voor haar, lekker ondeugend maar oh zo lief :)

Ze kan goed opschieten met de honden, speelt zelfs met de kleine hond hier in huis, heel leuk om te zien :) ze kan heerlijk slapen en rustig spelen, kwa karakter is ze erg ondeugend, speelt met de gordijnen en trekt zich niks aan van een straaltje water wat voor haar pootjes wordt gespoten, ze gaat gewoon lekker door met spelen :D

Vanacht mag ze boven slapen, ik denk dat ze dat wel een feest vindt..

Groetjes Dees

ps. caroline, Humpy is goed zelfstandig, en door de omstedigheden bij de fokster in huis met haar hond die de moeder poes weg jaagt en de moeder poes al 3 dagen niet binnen is geweest is het toch een ander verhaal ;) wij hebben onze kittens altijd met 8 weken ongeveer weg gedaan :)

Saar


Zyra

Vanmorgen of kwart voor 6 werd ik wakker geroepen door Rox en Dex, met een slaperig hoofd keek ik op en zag ik dit:




Slechte kwaliteit door mijn 2 megapixel cameratje in mijn telefoon :D maar is ze niet lief?

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Always look..

Aahw dan smelt je toch gewoon!?
echt heel lief!! :-* Sanne

Zyra

Onze Humpy is toch zo lief, speels en oh zo vaak zo'n grote bengel!

Hij klimt op tafel (wat uiteraard niet mag) sloopt de planten, hangt in de binnen voliere aan het gaas (en dat terwijl er nu geen enkele vogel in zit :D) slaapt heerlijk op bed, heeft zijn grootste vriend gevonden in onze 1 jarige kruizing dwergkees Zyra en die spelen soms zo hard samen dat je af ent oe zoiets hebt van 'gaat dat wel helemaal goed daar?'

We genieten elke dag van Humpy, maar ook zeker van alle andere dieren :)

Hier nog wat foto's van Humpy.


Hallo, ben ik al gegroeid?


ik krijg steeds een groter hoofdje, mooi he?


ik ben lekker ondeugend


en ik hou niet van camera's


maar ik ben wel heel lief hoor!






Voor de hond steek ik mijn staart ophoog 'puh'


met planten spelen mag ik niet


maar ikd oe het lekker toch


ahh mag het echt niet baasje?


oke, ik zal het niet meer doen

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Zyra

Humpy verwacht binnen 5 werkdagen zijn nieuwe "huisje"! En niet zomaar een huisje.

1tje waar zij aan mag krabben, op haar kop mag hangen, overheen mag rennen, in kan kruipen en verstoppertje spelen. ik ben erg benieuwd of Zyra haar dan nog achter na gaat  ;D

Dit wordt Humpy haar nieuwe "huisje"



Krabpaal Filou - lichtvoetig kattenleven a la Bohème
Hoogte: 170 cm
Bodemplaat: L 70 x B 40 cm

Krabpaal Filou verbindt klimpartijen in duizelingwekkende hoogtes met lekker uitrusten onderweg.
Wild de krabpaal omhoog en weer naar beneden klimmen, uitrusten, het uitzicht genieten, spelen - alles mogelijk op meerdere etages.
Ook voor kitten en senioren geschikt, omdat elke etage makkelijk, maar toch afwisselend, beklommen worden kan.

Bodemplaat: L 70 x B 40 cm
Palen: 2 x 40 cm, 1 x 45 cm, 1 x 50 cm en 1 x 60 cm
Diameter paal: 9,5 cm
Ligplaten: L 36 x B 36 cm en L 60 x B 30 cm
Hol met 42,5 x 37 x 28 cm
Gevoerde ligplaten met rand, diameter 30 cm

Leuke grote krabpaal voor weinig geld en gratis verzenden, dat scheelt weer een hoop gesjouw  :P

Hopelijk mag ze hier veel plezier aan beleven

Zyra

Door de hitte doe ik bijna niks, mn astma gaat met zulk weer weer eens lekker slecht doordat de lucht benauwd is, maar wilde toche ven zeggen dat de krabpaal van Humpy gister avond ontvangen is en gelijk in elkaar gezet, ze heeft het vollop naar haar zin op het ding en haalt de gekste caperiolen uit :D

Foto's volgen later wel een keer ;D