8 mei 2025, 04:23:35

Dagboek van Koos

Gestart door Koos, 21 mei 2009, 16:46:30

« vorige - volgende »

Koos

Ik kom er net een minuut geleden achter dat Koos 8 weken is, in plaats van 9 ...Sukkel die ik ben  ???

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

carco

Een valkje van 8 weken moet al zonder pap kunnen hoor.Dus lekker gaan afbouwen, anders leert Koos het nooit.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Koos

Citaat van: carco op  3 juni 2009, 20:53:23
Een valkje van 8 weken moet al zonder pap kunnen hoor.Dus lekker gaan afbouwen, anders leert Koos het nooit.

Groetjes: Caroline.

Dat zou misschien de reden kunnen zijn dat hij minder eet van de pap ?

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

☺ Pita ☺

Gewoon zijn gewicht in de gaten houden en de pap halveren zou ik zeggen.
Je gaf nog 4x? Maak er maar 2x van dan zou ik zeggen.
Dat beetje krijsende geluidje is bedelen om eten :D
En als ze zelfstandig gaan eten vallen ze altijd wel een beetje af.
Als het maar niet te veel is.

*Manon*

Hoi hoi,

Wat een leuk dagboekje hebben jullie zeg!
En wat is Koos een lieverdje om te zien en jullie hebben ook een Duitste Herder...wij ook... Tis zo'n sul!

Ik zou zo langzamerhand ook wat minder pap geven. Als ie honger heeft en hij heeft zaadjes in zijn kooi staan, dan gaat ie wel op zoek, of hem gewoon op zijn voerbakje zetten.

Ik ben benieuwd wat voor vriendinnetje Koos gaat krijgen..

Groetjes Manon

☺ Pita ☺

Hey Koos hoe gaat het met je?
Alles goed? Ook met je vrouwtje?
Groetjes van Petra ;)

Koos

Citaat van: ♣ Pita ♣ op  5 juni 2009, 19:28:46
Hey Koos hoe gaat het met je?
Alles goed? Ook met je vrouwtje?
Groetjes van Petra ;)

Daar ben ik dan weer ;)

Lief van je Petra om te vragen hoe het hier is :)

Er is hier de afgelopen paar dagen heel wat gebeurd, althans, zo heb ik dat ervaren.

Ik moest afgelopen donderdag naar de pijnpoli, dit i v m mijn Hernia. Ik had daar een afspraak voor een intake gesprek over de injectie die gezet zou worden. Dat is een zgn. pijnblokkade.

Dit liep allemaal anders. Op de pijnpoli werden er wat testen gedaan en kreeg ik allerlei vragen. Naar aanleiding van dit moest ik direct door naar een ander ziekenhuis voor een bledder-scan. Van het één kwam het ander. Ik mocht niet meer naar huis....

Ik moest tot de volgende dag blijven. Er werd opnieuw een MRI voor mij geregeld. Verdenking was een Cauda syndroom.

Gelukkig (daar ben ik echt heel blij mee) was dit niet het geval :) Dus ik hoefde niet acuut geopereerd te worden. ( dat is ook zeker niet mijn keuze, sterker: Ik sta hier afwijzend tegenover ;) ).
Gisterenmiddag mocht ik weer naar huis :D :D de MRI wees wel aan dat de hernia groter was geworden,maar niet drukte op de blaas.
Nu wel aanstaande dinsdag naar het ziekenhuis in Baarn, daar wordt de injectie gezet.

Maar goed, op het moment de arts vertelde mij in te sturen, brak het zweet mij uit, want wie moest er dan voor Koos zorgen???

Gelukkig heb ik een ongelooflijk lief vriendinnetje die alle zorg heeft overgenomen voor Koos en ook voor Bo  :D   Grimm bleef bij mijn eigen hubbie  :P

Toen ik gisterenmiddag thuis kwam, was ik nog geen 10 minuten thuis of de volière voor Koos werd gebracht. :D

De man van het lieve vriendinnetje heeft hem in elkaar gezet en Koos zit vanaf gisterenmiddag in zijn nieuwe kamer :D

En Ooohh..Wat kan een mens daarvan genieten zeg! Ik kan mijn ogen er nauwelijks vanaf houden !! :D :D

Ik zal in de loop van de dag foto's maken, want het is zo vreselijk leuk :D
trouwens: Toen de mannen de volière kwamen brengen zeiden ze: We hebben nog een extra pakketje erbij voor u ....  :o

Ik was net thuis, moest nog even omschakelen :) later pakte ik het extra pakketje uit en daar bleken allerlei speeltjes erbij te zitten die ik niet besteld had en ook niet hoefde te betalen  :o  Echt ongelofelijk!! 

Gaaf hé?

Zoals gezegd: Koos is uit logeren geweest en dat vriendinnetje heeft hem geleerd om van een lepeltje te eten  :D

( Zal ik ook een foto van maken, dat is zó geweldig om te zien !!)

Ik zou wel 100X willen vertellen hoe blij ik ben dat ik weer thuis ben en dat Koos zijn volière heeft :D

( Ik zal het jullie besparen hoor :D )

Zucht...Wat een heerlijk virus is dit zeg Ahahahha :D

Manon? Ben heel nieuwsgierig naar jou DH  DH  :)

Koos

Tadááá :D :D

Snoepend van de gierst.

Aan táfel :D :D

Eigenwijs snoetje hé? :D

Even close- up van de speeltjes :)

Bij mijn hubbie op de schouder

Rianne

Mooie kooi hoor! En leuke speeltjes zaten er bij! :D Als Koos al zelf van een schaaltje kan eten, kan hij ook wel zelf zaadjes pellen denk ik zo :) Gewoon afbouwen en blijven wegen ;)

Koos

6 juni 2009, 13:24:54 #39 Last Edit: 6 juni 2009, 13:28:16 by Koos
Citaat van: Rianne op  6 juni 2009, 13:08:57
Mooie kooi hoor! En leuke speeltjes zaten er bij! :D Als Koos al zelf van een schaaltje kan eten, kan hij ook wel zelf zaadjes pellen denk ik zo :) Gewoon afbouwen en blijven wegen ;)

Koos weegt nu 86 gram ( Heb hem net even gewogen ;))
Hij krijgt nu  3 keer per dag pap. Maandag ga ik over naar 2X per dag en zo bouw ik het een beetje af ;)

Of denk je dat dit nog teveel is? ( De pap ?  )

Ik bedoel ten opzichten van het gewicht van Koos ?

jeroenn

heey koos.
wat heb je een mooie kamer volière gekocht.
heb je hem bij dierenvilla gekocht ?
tooen ik mijn kooi daar kocht kreeg ik er ook een heledoos met speeltjes bij.
wat hebben jullie een mooie herder wij hadden er ook 1 maar die is helaas overleden.
je ziet dat koos heel blij is met zijn nieuwe kooi.
en heel veel beterschap mijn moeder heeft ook hernia's gehad

Koos

Citaat van: jeroenn op  6 juni 2009, 13:35:28
heey koos.
wat heb je een mooie kamer volière gekocht.
heb je hem bij dierenvilla gekocht ?

Ja inderdaad ;)
Citaat
tooen ik mijn kooi daar kocht kreeg ik er ook een heledoos met speeltjes bij.

wat onwijs aardig van ze hé? :D Ik ben er zo blij mee !
Citaat
wat hebben jullie een mooie herder wij hadden er ook 1 maar die is helaas overleden.

Aaahh jammer :( vreselijk hé, om je maatje dan te moeten missen?
Citaat
je ziet dat koos heel blij is met zijn nieuwe kooi.

Ja, die indruk heb ik ook :D Hij is zo druk om de kooi te verkennen, hij heeft ook al met de speeltjes gespeelt :D
Citaat
en heel veel beterschap mijn moeder heeft ook hernia's gehad

Aaahh dank je wel, vind ik heel attent van jou!

Leuk trouwens dat je hier komt kijken :)

Dierenfreackske

Hoi Aaaaaaaach , wat lief he, en hij is zeker super blij met de nieuwe kooi! Leuke speelplank, en lekker ziet het er uit voor hem...grtjs Ann

Hermien

Lekker papventje is die Koos van jullie. Mooie kooi, zo was mijn eerst ook, maar dan helemaal blauw. Inmiddels heb ik een andere, zilverkleurige kooi voor mijn 'Vliegtuig'. Ga je nog valkjes erbij nemen? Kooi is er groot genoeg voor! Leuke foto's heb je ook gemaakt.

Groetjes.

Koos

Citaat van: Dierenfreackske op  6 juni 2009, 13:46:56
Hoi Aaaaaaaach , wat lief he, en hij is zeker super blij met de nieuwe kooi! Leuke speelplank, en lekker ziet het er uit voor hem...grtjs Ann

Dank je wel Ann, ja Koos is echt gewoon mijn lieve schat ! :D :D