Het ROZE valkjes-dagboekje * op zoek naar fijne huisjes voor mijn valkjes

Gestart door Marian, 20 mei 2009, 00:19:51

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

eens een donsje, altijd een donsje ;)

Marian

Hallo allemaal,

Zo, nu even tijd maken voor een kleine update.
Vanmorgen het paleisje van mijn sixpack een grote schoonmaakbeurt gegeven. Pffft, wat een werk zeg, ben er ruim 2 uur mee bezig geweest :P
Maar dan is ook echt alles spik en span en vind ik het heerlijk wanneer ik mijn schatjes weer in de kooi zet :D

Heb ik een klein vraagje: hebben jullie de vogels ook uit de kooi tijdens de schoonmaak?
Is wel leuk, maar je kunt niet altijd even snel doorwerken.... ::)
Oh ja en waar kopen jullie de druivensuiker? Bij de Appie hebben ze 't niet...
Is handiger dan de dextro die ik hier heb liggen ;)

Verder goed nieuws over Gino. Zo hé, wat wordt hij mooi!! 8)
Begrijp me niet verkeerd, Anke, natuurlijk was hij dat al wel, maar nu met het goed 'aangroeien' van zijn verenkpak, wordt hij elke dag een stukje knapper :-*
Wat ben ik blij dat het erop lijkt dat zijn veren nu sterk genoeg zijn om op hun plekkie te blijven zitten.
Ik ben van plan om morgen de camera ter hand te nemen voor een Gino special. Kunnen jullie ook meegenieten!! ;D

Afgelopen zondag heb ik, 2 aan 2, alle valkjes in m'n kleinste kooitje onder de douche gezet, om ze eens lekker flink te sproeien met de 'plantenspuit'.
Ze vonden het, denk ik, allemaal best lekker, maar Teddy ging echt uit zijn dak... 8)
Wat heerlijk om dit in de zomer weer eens buiten te kunnen doen!

Wat weten jullie nog meer niet?
Dat ik Mijsje weer lekker heb mogen kroelen, daar is ze nog wel eens wisselend in.
Dat Jasmijntje tegen de tralies op vliegt wanneer ik eraan kom :-* en dat ze me ook buiten de kooi regelmatig opzoekt. Wat houdt ze toch lekker van knuffelen en kroelen!!
Verder zijn jullie inmiddels al op de hoogte dat het donsjes virus mij in de greep heeft, hoe dit zich ontwikkeld zal de toekomst kunnen vertellen ;) :D ;D :P ::) :-\ :o ;D ;D

Zo, dit was het voor nu. Moet in huis weer echt aan de slag! :P
En strakjes nog een gezellig telefoontje plegen... :D
Heb ik al eens gezegd hoe gezellig het hier is op het forum?!? :D :D

Liefs, Marian

Marian

Hermien

Ben het helemaal met je eens hoor. Het is hier supergezellig. Jij donsjesverslaafd en ik gewoon behoorlijk last van het valkjesvirus. Heb hele hoge koorts........
Is niets tegen te doen, zegt de va.  :o
Tot zo!

*Manon*

Hoi Marian,

Fijn dat je weer van de partij bent... ja zonder het forum kun je nie meer nu je hier eenmaal van geproefd hebt hé...  ;)

Leuk zeg dat je een nestje wil in het najaar... ik denk ook wel dat het losloopt om van de donsjes af te komen hoor, het viel mij in ieder geval 100% mee en ik heb daar ook wel vraagtekens bij gezet toen mijn eerste nestjes geboren waren, maar het kwam allemaal goed  ;D ;D

Groetjes en een fijn weekend!!

Always look..

haai Marian,  :-*

hoe gaat het daar?

xx

Dierenfreackske

Hoi Marian, haha, ik ken dat hoor, hier zijn ze ook weer mooier na hun rui, ze waren er voor ook mooi he, maar nu nog heel veel mooier in hun winterkleedje he, hihi!  ;D ;D
Grtjs. Ann

Marian

Hallo allemaal,

Hier gaat alles zo z'n gangetje Sanne ;), wel een druk weekend achter de rug, veel leuke dingen gedaan.
Nu helaas weer weinig tijd, we staan namelijk op het punt om naar Stockholm te gaan voor een paar dagen.
De tas is gepakt, over een uurtje moeten we vertrekken...
Maar ik heb jullie nog foto's beloofd, deze wil ik graag nog gauw plaatsen, nu dan maar zonder tekst erbij vanwege de krappe tijd... :-\
Hihi, mogen jullie er zelf wat bij bedenken ;), ook leuk ;D
De bedoeling was een Gino- special omdat ik (en hij!) zo blij ben dat zijn verenpak op zijn plaats blijft zitten 8)
De rafelig paar veren, daar zie je ook nauwelijks meer wat van, in elk geval op de foto's niet.
Maar ook de anderen staan erop, zelfs Indy die ik na lange tijd kippetje hoorde zitten EN hierbij de aandacht vroeg van Teddy :o
Snel een foto van kunnen maken.

Okay, hier komen ze dan:

Ik hoop dat jullie ervan kunnen genieten..
Ff nog uitleg bij de serie foto's van Jasmijntje in de kooi, ze maakte een misstap en daarmee een soort van duikeling, was wel grappig om te zien door de camera :D
Gino staat er dubbel op, maar dat laat ik voor het gemak maar zo ;)

Pff, beetje gestressed ben ik wel, zorgen dat alles goed is geregeld hier, alles mee enz ... Inga en Lisa zorgen elke avond voor de valkjes!! Heb daar zeker vertrouwen in, maar jullie snappen me vast wel ... hopen dat alles goed gaat!!

Tot donderdag!

Groetjes, Marian

Saar

amazingleeuwtje

Gave foto's ik heb genoten, je bent vast al weg stresskip ;) hoop dat je lekkere dagen hebt... laterrrrrrrrr :-*

Always look..

Veel plezier deze dagen!

En wat een gave foto's!! Wauwie! xx San

Kimm

hoi marian,

wat een gave foto;s en wat is teddy een poepje nog steeds!!

ja ik laat de vogels altijd los als ik de kooien schoonmaak, anders is het geen doen.
wat heb je trouwens mooie takken in de kooi!
veel plezier in stockholm  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi,
Ik ben te laat om je nog veel plezier te wensen.
Maar dat zal vast wel lukken :)
Ik heb genoten van de foto's en natuurlijk speciaal van de foto's van Gino :-* :-*
Wat wordt hij mooi, zo donker, ik herkende hem bijna niet ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Hey meis, geniet ervan, heerlijk een paar daagjes saampies weg.  :D

Ik heb genoten van je prachtige foto's!!!!

Mijn knappe meiden staan er super op!!  :-* :-*

Tot over een paar daagjes.

Dikke knuff.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Terwijl jij daar aan het genieten ben,
heb ik hier van jouw valkjesfoto's genoten.  ;D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >