Het ROZE valkjes-dagboekje * op zoek naar fijne huisjes voor mijn valkjes

Gestart door Marian, 20 mei 2009, 00:19:51

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Marian,

Je bent vast heerlijk aan het genieten in Stockholm.

Je foto's zijn weer fantastisch hoor. k heb er van genoten.

Liefs,

Anja

sabine

Hoi Marian,

Terwijl jij aan het genieten bent van Stockholm, genieten wij wel van jou gemaakte foto's van je valkjes ;D
De foto's zijn erg leuk!

Groetjes Sabine

Marian

Hallo allemaal,

Dank jullie wel. Ik (wij) hebben inderdaad enorm genoten in Stockholm :D
Alles okay hier, alleen te weinig tijd om te forumen :-\
Mis 't wel hoor!, maar er zijn ook zoveel andere dingen die je tijd vragen...
Met de valkjes gaat 't zo z'n gangetje, geen spectaculaire nieuwtjes, behalve dan misschien dat trotse Gino met zijn nieuwe verenpak nu zijn 2 langste staartveren moet missen... :-\
Was toch niet helemaal goed gegaan tijdens mijn paar daagjes weg :(, bij de kinderen reageren ze toch net even anders dan bij mij en vooral Gino wilde de kooi niet meer in >:(. Uiteindelijk natuurlijk toch gelukt, met dank aan mijn twee kanjers!! :-* :-*

Ik zal proberen zoveel mogelijk jullie boekjes bij te houden, dat vind ik het leukste en belangrijkste.

Groetjes, Marian

Anke

Hoi Marian,
Wat kan je het soms druk hebben he :)
Fijn dat het goed gaat met je valkjes.
Ach arme Gino weer veren kwijt ::)
Gelukkig groeien ze vanzelf weer aan.
Veel succes met de drukte, we merken het wel weer als je wat meer tijd hebt :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Hier is het ook elke dag veel te druk en heb verder ook even niks te vertellen maar kom je even gedag zeggen en een knuffel brengen voor jou en mijn knappe ladies.  :-* :-* :-*

:D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Marian, wat fijn dat je genoten hebt in Stockholm. Aaaaaaach, Gino in de rui ook   :) :) ja, straks gaat ie weer helemaal knap en trots met z'n nieuwe staartveren pronken... :-* :-* :-* grtjs. Ann

Creatura

Hey Marian,

Lekker dat je het zo leuk hebt gehad in Stockholm :)
Jammer dat Gino een paar staartveren moet missen. Ja, het kunnen soms kleine ettertjes zijn als je er zelf niet bijbent ;)

groetjes, Renske

amazingleeuwtje

Daaaaaar is ze weeeeeer ;D

Lieve Marian het is geen verplichting suffie dagboekjes ect ect.. Moet wel toegeven dat je errug lang wegbleef :P

Het zijn veel boekjes soms weet ik ook niet wie wat of waar ik gelezen en geschreven heb :-\

Daarbij elke dag wat schrijven over je vogels is een gave hahahahaha... ;) ;)

Liefs Syl

*Manon*

Hoi hoi Marian,

Leuk dat je er weer bent en ach ja.... soms heb je nu eenmaal meer tijd voor het forum dan een andere keer....

In ieder geval heb je heerlijk genoten in Stockholm.... lijkt mij ook zo mooi daar  :-*
Ik wil er ook altijd nog een keer heen... met kerst naar lapland ofzo...  ;) ;)

toekomstdromen zijn dat, maar ja moet ook wel iets houden om naar te verlangen hé  :) :)

Ik wil je alvast een heel ......

Wensen  :D

Liefs Manon

anika_en_spirit

Hey Marian,

Ik heb je boekje weer gevonden. Ik zal hem meteen weer een beetje omhoog halen in de lijst :D.

Fijn om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad in Stockholm.

Nog steeds alles okay met de birds?

Knuffie van Sero voor zijn mooie witte zusje.  :-*

Fijn weekend :D
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Caroline

Hey meis, ik kom je even een dikke knuffel geven.  :-*

Fijn weekend.  :)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Bedankt voor jullie lieve berichtjes :-*

Anika, ik zie dat Sero net zo mooi en lief is als Jasmijntje!
Manon, dan wil ik tegen die tijd GRAAG met je mee naar lapland ;)
Caroline, je mailtjes en knuffeltjes doen me goed! Dank je wel :-*
Sylvia, tja, echt terug ben ik nog niet en van lezen in jullie boekjes is ook zeer weinig terecht gekomen :-\, hoop dat ik langzaam aan wat meer energie en tijd ga krijgen om jullie weer te volgen, want ik mis jullie wel hoor!

Met mijn six-pack gaat het zo z'n gangetje. Gino is wel erg aanwezig moet ik zeggen en dan druk ik me nog voorzichtig uit ::)
Haha hij is wel een echte volhouder en zal koste wat het kost Guusje versieren, echt niet te filmen hoor, hoe hij zich uitslooft 8) ;D
Jammer genoeg lijken hier fikse ruzies bij te horen :-\ :-\
Ze zijn erg aan elkaar gewaagd..
Verder is Indy erg in de rui, en zit zij soms kippetje voor Teddy, die dan vervolgens met zijn Teddy-Beer ogen haar aan zitten te kijken alsof hij vuur ziet branden... ;D

Tot zover de romances..

Wens ik iedereen een fijne zondag morgen!

Groetjes, Marian

amazingleeuwtje

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Heej kanjer ;)

Fijn je weer even te zien ;D rustig aan dikke knuf van mij!!!

Anke

Hoi Marian,
Fijn weer wat van je te horen.
Ook fijn dat het goed gaat met je valkjes. Hihi die Gino een regelrechte Cassanova ;D

Doe vooral lekker rustig aan, we zien je wel weer verschijnen als je weer klaar bent voor het forum.
Knufje voor Gino :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Ha, je bent weer terug van weggeweest. Ach ja, af en toe een knokpartijtje hoort bij een valkjesleventje, hè. Zolang er maar geen gewonden bij vallen.

Als Teddy vuur ziet branden, zou hij toch zeker op de avances ingaan, dacht ik zo......., maar volgens mij ziet hij WATER branden en snapt er dus geen r  :censuur  t van.... ;D

:-*   :-*   :-*   :-*