Het ROZE valkjes-dagboekje * op zoek naar fijne huisjes voor mijn valkjes

Gestart door Marian, 20 mei 2009, 00:19:51

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Hoest met Marian???

Ik heb een nieuwtje voor je broertje Spike van jou Indy wordt misschien papa ;D ;D...

Kimm

hey marian,

hoe gaat het daar? met de valkjes alles goed?
en met jou?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

17 december 2009, 10:40:25 #1202 Last Edit: 17 december 2009, 10:46:33 by Marian
Citaat van: anika_en_spirit op 16 december 2009, 17:54:06
Hoi Marian,

Zo, dat is weer eventjes geleden.
Ik wou eergisteren al in je boekje schrijven, maar toen hield de laptop ermee op. Ik lag al lekker in mijn bedje dus heb het daar maar mee gelaten.

Je hebt weer prachtige foto's geplaatst van je bende! Die vliegfoto's van de spierwitte Jasmijn, schitterend! Ik ben stiekemd een beetje verliefd op haar, misschien omdat ik ook zo'n lief, wit kroelkippie heb ;D.

Arme Gino, hij heeft ook nooit geluk wat betreft zijn veertjes. Zijn het niet zijn vleugeltjes, dan wel zijn staart  :-\.
Ik vind het stoer van je dat de veren er nu uit zijn! Kunnen ze weer mooi terug groeien.

Ik vind trouwens dat je een prachtige ''fijne feestdagen'' handteking hebt gemaakt! Heel mooi.

Jasmijntje krijgt een knuffel van haar lieve broertje :-*, hij is ook net zo'n knuffelkontje! :D.

Fijne avond!

Hoi Anika,

Ach wat leuk dat je stiekem verliefd bent op Jasmijntje :D Mag wel hoor! ;)
Ik heb ook enorm genoten van je foto's van Sero, jouw heerlijke knuffelkont ;D
Dank je voor je complimentjes.
Ja, om Gino maak ik me soms wel zorgen :-\, ik probeer 't niet te doen, maar soms komt dat toch om 't hoekie kijken. Toch is hij gezond en zie ik dus niets waardoor de veren niet gewoon op z'n plek zouden moeten blijven... Ach waarschijnlijk is het gewoon ee kwestie van geduld hebben, zeg ik dan maar :-\ ;)
Knuffeltjes van Jasmijntje voor Sero, en neem er zelf ook lekker ééntje :-*

Liefs, Marian

Citaat van: Anke op 16 december 2009, 18:01:25
Hoi Marian,
Hoe is het vandaag met je?
En met je Sixpack?
Groetjes Anke

Hoi Anke,

Gisteren is de eerste dag dat ik me heb aangekleed (nou ja, andere dagen had ik natuurlijk ook wel iets aan ;)), maar ik moest ook wel, want had een gesprek op school voor m'n dochter.
Het gaat wel iets beter, maar 't houd niet over...
Met mijn sixpack gaat het super!! Voor mij is het nu ook echt compleet :D
Alhoewel ik veeeeeeeeeel meer zou willen, weet ik dat dat er niet in zit. Maar een keer een nestje, sluit ik niet uit :P
Ik heb nu lekker VEEL kunnen genieten van m'n schatjes 8), da's dan het voordeel van ziek thuis zijn ;D

Groetjes, Marian

Citaat van: Dierenfreackske op 16 december 2009, 21:08:49
Hoi Marian , alles kids daar? En Jasmijntje?? Ze is het daar waarschijnlijk al goed gewoon he bij de andere valkjes.. :-* ;D Grtjs. Ann

Hoi Ann,

Ja! het gaat super met Jasmijn. Ze is een heerlijk meisje :D
En ik hoop dat het opknappen van mij nu echt door gaat zetten!
Hoe is het met jou nu?

Groetjes, Marian

Citaat van: Creatura op 16 december 2009, 23:13:36
Hey Marian,

Ja, dat doe ik dus inderdaad nooit met mijn valkjes; ze vastpakken.
Tommy kan ik, alleen als hij in knuffelstemming is (meestal een uurtje nadat ik hem eruit heb gelaten) wel zachtjes met mijn hele hand omvatten, maar als ik hem dan echt probeer op te tillen gaat hij bijten ;)

Lotje heb ik het nooit aangewend. Toen ik haar nog papte vond ze het al niet fijn om vastgehouden te worden, en nu loopt ze steevast weg als ik iets anders wil aanraken dan haar kopje (kroelen vindt ze heerlijk). Als je haar vastpakt gaat ze schreeuwen ::) Op zo'n heel erg meisjesachtige manier; moord en brand schreeuwen, maar eigenlijk bijna niet bijten, en daarna ook weer doen alsof er niks aan de hand is ;D ::)

Ik vind Jasmijntje zo'n heerlijk mopje om te zien!! Ze is echt supermooi! Ow, en ben er nu over uit dat ik laatst Indy bedoelde toen ik zei dat je valkje mooie kleuren heeft.
Indy is net een regenboogje vind ik :D

Hallo Renske :D

Aha, Indy, ja zij is ook prachtig!!
Elk valkje heeft zo haar/ zijn mooie en lieve dingen ;)
Ik moest wel lachen toen je schreef " schreeuwen op een meisjesachtige manier", begreep precies wat je bedoelde ;D
Misschien is het een idee om ze dagelijks heel eventjes in de hand te nemen? Bij 't uithalen van de kooi bijvoorbeeld, of er juist terug inzetten? Hoeft maar paar seconden te duren, wennen ze misschien toch al meer ;)

Groetjes, Marian

Citaat van: sylvia59 op 17 december 2009, 09:52:46
Hoest met Marian???

Ik heb een nieuwtje voor je broertje Spike van jou Indy wordt misschien papa ;D ;D...

Hey Sil ;D

't opknappen verloopt als taaie str :censuur t :-[ :o ;) ;D
Gaaf nieuwtje, wat geweldig leuk voor jou!! en dan wordt Indy tante :-*

Groetjes, Marian

Citaat van: Kimm op 17 december 2009, 09:54:44
hey marian,

hoe gaat het daar? met de valkjes alles goed?
en met jou?

liefs kim

Hoi kimmie :P

Met de valkjes alles okay hoor, alhoewel er wel eens een ruzietje is, zo hier en daar ;D
Zijn het niet de kinderen, dan wel de vogels :P
Gino is zich aan het profileren ::) en daar is niet iedereen van gediend :-\
Haha, gisteren, Teddy en Guusje hadden na eventjes blijkbaar weer eens zin, staat Gino er letterlijk met de neus bovenop ;D ;D
Dikkel lol om te zien, maar niet voor de twee lovers die hun wipje niet konden afmaken >:(
Zo valt er elke dag genoeg te beleven in huize sixpack ;D ;D

Liefs, Marian

☺ Pita ☺

Whahahaa die albino hoe bedoel je verwaand  :P
Wat een heerlijk beesie  :D
Leuke foto's idd  ;)
Groetjes Petra.

carco

Wat heb jij een mooie handtekening en zie ik het en der mooie bewerkte foto's staan van jou :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Creatura

Hahaha, Gino is me een pervers ventje ;D :P
Hij en Jasmijntje vinden mekaar nog niet leuk genoeg?

Over dat vastpakken; Tja, ik ben altijd bang dat ze juist minder tam worden als ik ze steeds ga vastpakken. Dat ze dan zeg maar een hekel aan me krijgen. Maar dat zal wel gewoon een gevoel zijn ofzo

Always look..

Marian

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik mezelf beter verklaard... verder opknappen moet nu maar tussen alle bedrijven door ;)
Bedankt Caroline (Carco) voor jouw mooie compliment over mijn foto's, die ik inderdaad, zo hier en daar heb geplaatst. Tijdens mijn ziek zijn ben ik tussendoor zo creatief mogelijk bezig geweest. Maar om heel eerlijk te zijn voel ik me er wel een beetje onzeker over en met enige schroom plaats ik ze :-[
Dus je compliment doet me goed :D :D

Zo heb ik ook een foto bewerkt van mijn Chico die vorig jaar is overleden. Hij hangt ingelijst in de woonkamer bij mijn computerhoekje. Zo heeft hij, ook zichtbaar, een mooi plekje gekregen :-*
Deze foto wil ik graag met jullie delen.

Liefs, Marian

Kimm

wow marian, prachtig hoor!!!  :D

fijn dat je jezelf beter hebt verklaard, kan je mooi gezond de kerst tegenmoet  ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sabine

Hoi Marian

Wat een mooie foto! Er mooi gemaakt zeg!
Mag ik vragen hoe of met wat je dat gemaakt heb?  :-X :D

Groetjes Sabine

Hermien

Wow Marian, dat is een te gekke foto van je overleden valkje. Welk programma gebruik je daarvoor? Heel kunstig hoor. Ik ga nu even snel naar al die andere foto's kijken. Was hier geloof ik al even niet (meer) geweest. Komt ook een beetje door de ziekte van Silvo. Maar dat hebben we gelukkig nu weer achter de rug.

amazingleeuwtje

Citaat van: Marian op 18 december 2009, 11:48:11
Hallo allemaal,

Vandaag heb ik mezelf beter verklaard... verder opknappen moet nu maar tussen alle bedrijven door ;)
Bedankt Caroline (Carco) voor jouw mooie compliment over mijn foto's, die ik inderdaad, zo hier en daar heb geplaatst. Tijdens mijn ziek zijn ben ik tussendoor zo creatief mogelijk bezig geweest. Maar om heel eerlijk te zijn voel ik me er wel een beetje onzeker over en met enige schroom plaats ik ze :-[
Dus je compliment doet me goed :D :D

Zo heb ik ook een foto bewerkt van mijn Chico die vorig jaar is overleden. Hij hangt ingelijst in de woonkamer bij mijn computerhoekje. Zo heeft hij, ook zichtbaar, een mooi plekje gekregen :-*
Deze foto wil ik graag met jullie delen.

Liefs, Marian

Errug mooi Marian, geen rede om onzeker te zijn, je maakt mooie crea's :-*

Marian

Hallo, Kim, Sabine, Hermien en Sylvia,

Ik ben blij dat jullie de foto mooi vinden! :D
Bedankt voor jullie lieve reactie's! :-*
Ik gebruik voor het bewerken van foto's het programma picasa. Een fijn en duidelijk programma waarmee je de foto's op een relatief eenvoudige manier kunt bewerken ;)
De foto van Chico en de foto's die ik hier en daar plaatste, als ook mijn handtekening, is gemaakt door een laatste mogelijkheid die picasa biedt.
Zo heb ik ook verjaardagskaartjes, bedankkaartjes, sterktekaartjes e.d. gemaakt.
Ik vind veel kersthandtekeningen hier ook erg mooi, ik denk dat sommige met photoshop of paint shop pro of iets dergelijks zijn gemaakt.
Dat is dan een leuke volgende stap voor mij ;D

Fijn weekend allemaal!
Groetjes, Marian

Marian

Citaat van: Always look.. op 18 december 2009, 07:59:19
THNX!! xx

:-*, lieve meid, voor jou ook hele fijne dagen toegewenst!! :D
Lekker genieten van je familie, vrienden, pukkie en je mannen!! 8)

Liefs, Marian

Anja

Hoi Marian,

Wat een prachtige foto heb je geknutseld. Ik  vind dat je de creaties gerust ZONDER schroom kan plaatsen. Je onzeker er over voelen is helemaal niet nodig.

Liefs,

Anja