Het ROZE valkjes-dagboekje * op zoek naar fijne huisjes voor mijn valkjes

Gestart door Marian, 20 mei 2009, 00:19:51

« vorige - volgende »

Caroline

Hey meis, ik ben het met Anja eens hoor .... alle geknikte of afgebroken staartveren en/of slagpennen verwijder ik ook meteen.

Laten zitten kan maar stel ze zijn net in de rui geweest dan kan het maanden duren eer er een nieuwe veer terug is. Terwijl als je ze eruit trekt, krijgen ze binnen 5-6 weken weer een volledige veer er voor terug.  ;)

Knuffie!!  :-*

PS. ik heb een mailtje terug gestuurd.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sabine

13 december 2009, 20:41:50 #1186 Last Edit: 13 december 2009, 23:57:57 by sabine
Hoi Marian,

Leuke foto's van je sixpack ;D
Heel veel beterschap!

Groetjes Sabine

Kimm

hoi marian,

wow mooie foto's heb je gemaakt hoor, helemaal in kerstsfeer, prachtig  :D

ik wens je veel beterschap  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Dank jullie wel, Anja en Caroline, Sabine en Kim voor jullie advies en uitleg, jullie complimenten en beterschapswensen :D :-*

Heb het van het weekend en vandaag rustig aan gedaan. Werken zit er nog niet in.

Bij Gino de 3 geknakte staartveren uit getrokken. Niet leuk om te doen, wel gelijk goed kunnen oefenen ;)

Hihi, verder wel grappig wat ik nu zie in de kooi;
Mijsje zit op stok naast Gino, Guusje naast Indy en Jasmijntje op stok naast Teddy...
Begrijpen jullie het nog? Ik niet meer :P :D ;D

Fijne avond allemaal,
groetjes Marian

Creatura

Hoi Marian,

Och jee, arme Gino ;) Ik zou dat erg moeilijk vinden, om een van de birdies vast te moeten pakken en dan veren uittrekken. Auwww. :-\
Mja, nu krijgt hij wel mooie nieuwe veren :)
Beet hij je niet toen je dat deed?
Als ik zoiets bij Tommy zou doen zou hij volgens mij mijn vingers amputeren ;D :P

Anke

Hoi Marian,
Stoer hoor veren trekken :o
Ha ha jouw sixpack houdt je gewoon in spanning wie er voor wie gaat kiezen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hoi hoi,

Stond weer eens achter.. Pff moet dr dringent iets aan gaan doen, en elke dag terug boekjes bij gaan houden. Zo is het ook niet te doen. :P

Maar ik heb genoten van je foto's!! Jasmijntje is echt mooi zeg! Die vliegfoto's, waaaww Echt geweldig!

En ik trek ook altijd direkt al de gebroken veren dr uit, als er gebroken zijn. zo groeien ze snel weer terug ;)

Groetjes!

Prettige kerstdagen!

Caroline

Hey zieke, moet jij niet al lang op je bedje liggen??  >:(

Ik kruip er in ieder geval NU in.  ;)

Hoe voel je je vandaag?? Weer een beetje beter??

Ik lees het morgen wel.

Liefs vanuit Veghel, knuffie voor mijn mooie meisjes, Indy en Jasmijntje.  :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

16 december 2009, 00:01:10 #1193 Last Edit: 16 december 2009, 00:08:34 by Marian
Citaat van: Caroline op 15 december 2009, 23:55:22
Hey zieke, moet jij niet al lang op je bedje liggen??  >:(

Ik kruip er in ieder geval NU in.  ;)

Hoe voel je je vandaag?? Weer een beetje beter??

Ik lees het morgen wel.

Liefs vanuit Veghel, knuffie voor mijn mooie meisjes, Indy en Jasmijntje.  :-* :-*

Zo gek hè, 's avonds ga je je altijd beter voelen dan overdag  ::) :P ;) :D ;D
Maar uiteraard heb je gelijk!! :-*
Duik zo ook m'n bedje in, heb vandaag regelmatig gerust en op een paar kleine dingetjes na, niet echt wat gedaan. Voelt zo vreemd aan, dat het opknappen niet door wil zetten...
Als ik me donderdag nog zo voel, ga ik de huisarts bellen :-\

Knuffie geef ik morgen graag aan jouw lieve en mooie schatjes, Indy :-* en Jasmijntje :-*

Slaap lekker :-*
Liefs vanuit Den Bosch ;)

Marian

16 december 2009, 00:07:48 #1194 Last Edit: 16 december 2009, 00:09:45 by Marian
Citaat van: Creatura op 14 december 2009, 20:39:28
Hoi Marian,

Och jee, arme Gino ;) Ik zou dat erg moeilijk vinden, om een van de birdies vast te moeten pakken en dan veren uittrekken. Auwww. :-\
Mja, nu krijgt hij wel mooie nieuwe veren :)
Beet hij je niet toen je dat deed?
Als ik zoiets bij Tommy zou doen zou hij volgens mij mijn vingers amputeren ;D :P

Hey Renske,

Nee, hij beet niet, de lieverd!, hij was zelfs heel rustig.
Ik pak m'n valkjes elke dag met de hand vast, lekker kroelen, aaien, kussen, dus zijn ze eigenlijk wel gewend.
En dat is zeker zo fijn met een vervelend klusje als deze :D
vond 't wel gek om te doen hoor, maar ik weet dat je niet moet aarzelen, een kort resoluut trekje is het beste dan. Kun jij ook hoor, wanneer 't nodig is ;)

Groetjes, Marian

Marian

Citaat van: Anke op 15 december 2009, 14:48:22
Hoi Marian,
Stoer hoor veren trekken :o
Ha ha jouw sixpack houdt je gewoon in spanning wie er voor wie gaat kiezen :)
Groetjes Anke

;D ;D ;D

Citaat van: Sally op 15 december 2009, 21:06:43
Hoi hoi,

Stond weer eens achter.. Pff moet dr dringent iets aan gaan doen, en elke dag terug boekjes bij gaan houden. Zo is het ook niet te doen. :P

Maar ik heb genoten van je foto's!! Jasmijntje is echt mooi zeg! Die vliegfoto's, waaaww Echt geweldig!

En ik trek ook altijd direkt al de gebroken veren dr uit, als er gebroken zijn. zo groeien ze snel weer terug ;)

Groetjes!

Prettige kerstdagen!

Hoi Sally

Fijn dat je hebt genoten van de foto's :D
En ja, Jasmijntje, zij is zó geweldig. Ze is helemaal wat ik wilde, een lekker kroelkipje, maar dan met karakter 8)
Ik ben zo gek met haar! :D
Maar met allemaal hoor, elk valkje heeft zo zijn of haar bijzonderheden ;)
Ik ben héél blij met m'n sixpack!!!

Groetjes, Marian
ps; valt ook niet mee om de boekjes bij te houden, er is nu eenmaal nog meer dan valkparkiet.com ;) ;D

anika_en_spirit

Hoi Marian,

Zo, dat is weer eventjes geleden.
Ik wou eergisteren al in je boekje schrijven, maar toen hield de laptop ermee op. Ik lag al lekker in mijn bedje dus heb het daar maar mee gelaten.

Je hebt weer prachtige foto's geplaatst van je bende! Die vliegfoto's van de spierwitte Jasmijn, schitterend! Ik ben stiekemd een beetje verliefd op haar, misschien omdat ik ook zo'n lief, wit kroelkippie heb ;D.

Arme Gino, hij heeft ook nooit geluk wat betreft zijn veertjes. Zijn het niet zijn vleugeltjes, dan wel zijn staart  :-\.
Ik vind het stoer van je dat de veren er nu uit zijn! Kunnen ze weer mooi terug groeien.

Ik vind trouwens dat je een prachtige ''fijne feestdagen'' handteking hebt gemaakt! Heel mooi.

Jasmijntje krijgt een knuffel van haar lieve broertje :-*, hij is ook net zo'n knuffelkontje! :D.

Fijne avond!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Anke

Hoi Marian,
Hoe is het vandaag met je?
En met je Sixpack?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Marian , alles kids daar? En Jasmijntje?? Ze is het daar waarschijnlijk al goed gewoon he bij de andere valkjes.. :-* ;D Grtjs. Ann

Creatura

Hey Marian,

Ja, dat doe ik dus inderdaad nooit met mijn valkjes; ze vastpakken.
Tommy kan ik, alleen als hij in knuffelstemming is (meestal een uurtje nadat ik hem eruit heb gelaten) wel zachtjes met mijn hele hand omvatten, maar als ik hem dan echt probeer op te tillen gaat hij bijten ;)

Lotje heb ik het nooit aangewend. Toen ik haar nog papte vond ze het al niet fijn om vastgehouden te worden, en nu loopt ze steevast weg als ik iets anders wil aanraken dan haar kopje (kroelen vindt ze heerlijk). Als je haar vastpakt gaat ze schreeuwen ::) Op zo'n heel erg meisjesachtige manier; moord en brand schreeuwen, maar eigenlijk bijna niet bijten, en daarna ook weer doen alsof er niks aan de hand is ;D ::)

Ik vind Jasmijntje zo'n heerlijk mopje om te zien!! Ze is echt supermooi! Ow, en ben er nu over uit dat ik laatst Indy bedoelde toen ik zei dat je valkje mooie kleuren heeft.
Indy is net een regenboogje vind ik :D