Het ROZE valkjes-dagboekje * op zoek naar fijne huisjes voor mijn valkjes

Gestart door Marian, 20 mei 2009, 00:19:51

« vorige - volgende »

Caroline

Super!!!!

Wat een mooie foto's.  

Hier ook nog even .... jij ook heel erg bedankt voor je gastvrijheid, het fijne huisje wat je mijn mooie witte meisje geeft en de gezelligheid vanmorgen .... wil je Sinterklaas ook alvast van me bedanken  ;)  ik heb nog niet stiekem gekeken.  ::)

Ik vond het heel erg leuk om Indy weer eens terug te zien .... ze is prachtig geworden en gaaf zoals ze door het huis vliegt.  :D

Sophy was heel stoer en het prikken was gelukkig zo gebeurt, was binnen 20 minuten weer thuis.  ;)

Lekker genieten van je 6 lieve schatjes ....

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Gefeliciteerd Marian.

Wat een genot moet dat zijn om eindelijk je albinomeisje bij je te hebben.

Prachtige foto's heb je gemaakt. Mag ik je wat vragen? Wat zijn de maten van jouw kooi waar de bende van 5 in zit? Ik wil nl een nieuwe kooi voor mijn 4tal met een speeltuintje er op. en laat ik nou helemaal blij zijn nu ik jouw kooi heb gezien.

Liefs,

Anja

sabine

Gefeliciteerd met je albinomeisje!
Wat fijn om haar nu eindelijk thuis te hebben.
Geniet er maar van.

Groetjes Sabine

smiley

Hallo Marian

Wat leuk dat je kleine meisje thuis is ,geniet maar lekker van haar je hebt er lang genoeg op moeten wachten .
ze heeft een heel lief kopje en de manier waarop ze je aan kijkt ,doet je hart smelten .
Ik hoop dat ze met Gino snel de beste maatjes zal worden .
En heel grappig vind ik dat het valken virus zo heel erg besmettelijk is ,want nu hebt jij er ook al 6 !!! 

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Dierenfreackske

Hoi Marian, wat een mooie en gezellige foto's waren dat van Jasmijn en de 5 valkjes, wat zijn  ze daar ook lekker relaxed met de komst van Jasmijn, net of ze is er al jaren he, hihi!
Gefeliciteerd nog hoor met je lieve mooie meid, en ik denk dat de lkiefde van Gino aan Jasmijn snel zal overslaan hoor! Knap stel gaat dat zijn ! Grtjs.
Ann

Marian

Dank jullie wel allemaal, voor jullie leuke en lieve reactie's :-*

Vandaag, is tot en met nu toe, een hele bijzondere dag voor mij geworden!
Het is overweldigend te zien HOE GOED Jasmijntje het doet!!! :D 8) :-*
Zo lief en rustig in haar kooi, ook al vliegt de bende van 5 over haar heen, zitten ze op haar kooi, ze geeft geen krimp, haha, ze eet zelfs rustig door :P ;D
Eerder op de avond ben ik lekker met haar op de bank gaan zitten, ik heb haar een uur lang gekroeld en gekust, ze kroop heerlijk weg op m'n borst en tegen m'n hand aan :-* :-* :-*
Nu, zit ze, weer ;), in de voerbak, ze is er voor het gemak maar HELEMAAL in gaat zitten :P
Ik heb mega veel foto's gemaakt, ze staan al op m'n computer, maar ik moet ze nog goed bekijken. Dus deze krijgen jullie, van't weekend of zo :P, nog tegoed :D

Ja, Conny, ik heb er inderdaad al 6. Als ik even terugkijk, vorig jaar rond deze tijd kwam Mijsje als eerste ;).
Maar, ondanks het valkenvirus, moet nu het slotje erop. De kooi is vol! Maar ik kan niet beloven, dat ik niet één keer een klein nestje ga krijgen ;D ;D ;D ;D
Nou ja, niet ikke dan, maar m'n valkjes :P

Natuurlijk mag jij wat vragen Anja,
Ja, het is een mooie kooi inderdaad, en ook fijn en praktisch, vind ik. Het is de Kooi Queen met afmetingen: breedte 81, diepte 59, hoogte totaal 167, leefruimte hoogte 1.17 en de afstand van de spijlen is 19 mm. De opvangranden zijn NIET meegerekend.
Ik heb hem voor 219 Euro bij Lorre & Co gekocht. Volgens mij is deze niet meer te koop :-\
De speelplek bovenop is ideaal, alleen door de schuiflade is het iets donkerder in de kooi. Maar de schuiflade kun je ook achterwege laten ;)
Je gaat vast een mooie kooi uitzoeken :D, als je nog wat wil weten hoor ik het wel ;)
Gaaf hoor, dat zijn echt leuke dingen om te kopen en in te richten 8)
Ben benieuwd welke je gaat kiezen.

Liefs, Marian

amazingleeuwtje

Gave foto's ;D ;D ;D ;D ;D...

Mevrouw zit er relaxed bij hoor ;) ;) ;)

Marian

Jasmijn update-je :D

Jasmijn heeft heel rustig de nacht doorgebracht. Volgens mij is ze niet van haar plaats bij de voerbak geweken ;)
Vanmorgen begon ze ook weer lekker te eten en nu begint ze de kooi wat te verkennen en heeft ze water gedronken.
De bende van 5 hebben nu net speelkwartier (uur ;)) en ik zie dat Jasmijn nu veel meer op hen reageert. Wel allemaal heel relaxed 8)
Mijsje en Teddy zitten alweer op haar kooi.
Ah, het is zo lieffff om naar haar te kijken, ze is ook echt heel erg mooi :-*
Dadelijk krijgt ze wat notenrijst van me.
Oh ja, ik heb nog boerenkool, en weet eigenlijk niet of ze dat wel mogen hebben. Weet iemand van jullie dat ???
Zo, dan wordt het weer langzaam aan tijd om de orde van de dag op te gaan pakken.
Dat heb ik gisteren een beetje verwaarloosd zeg maar :P

Fijn weekend allemaal!, groetjes Marian

Landiej

Jasmijn is inderdaad prachtig!
Wat de boerenkool betreft kan ik je niet helpen, geen idee of je die aan de valkjes kan voeren.
De kooi heb ik wel eens bij dierenvilla gezien, maar volgens mij is hij niet helemaal hetzelfde (kijk maar naar het speeltuintje en de afmetingen):
http://www.dierenvilla.nl/nl/papegaaien-2/rhr-quality-papegaaienkooien-239/queen-play-black-7197.html

anika_en_spirit

Héy ex-zwangere :D,

Gefeliciteerd met de thuiskomst van je prachtige meisje  :-*

Leuk om te lezen hoe geïnteresseerd je andere 5 kanjers in haar zijn.

Haha, het kleine (vr)eetzakje! In elk geval een heel goed teken. Ik weet zeker dat ze zich daar helemaal op haar gemak voelt. :D

Of ze boerenkool mogen hebben weet ik eigenlijk niet... Het is namelijk een ''kool'' soort & dat is wat zwaarder als bijvoorbeeld broccolli, spinazie of andijvie. Miscchien dat iemand anders hier meer over kan vertellen ;).

Geniet maar lekker van je kleine meid, voordat je het weet is ze alweer aan 't puberen  :-* ;D

Fijn weekend! :)
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Anja

Hey Marian,

Thnx voor de info. Ik heb de kooi toch nog wel gevonden op 2 sites op internet. Even nog een maandje wachten.

Boerenkool mogen ze volgens mij gewoon hebben hoor.

Fijn dat Jasmijn het zo goed doet.

Liefs,

Anja

Marian

Anke

Hoi Marian,
Gefeliciteerd met de thuiskomst van Jasmijn!!!!!!!!!!!!!
Wat is ze lief, schattig, wit en mooiiiiiiiiiii :-* :-* :-*
Hi hi die Gino speelt gewoon hard to get ;D ;D ;D
Fijn dat het zo gaat met kleine Jasmijn :)
Geniet maar lekker van je zestal!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Citaat van: Landiej op 27 november 2009, 12:31:25
Jasmijn is inderdaad prachtig!
Wat de boerenkool betreft kan ik je niet helpen, geen idee of je die aan de valkjes kan voeren.
De kooi heb ik wel eens bij dierenvilla gezien, maar volgens mij is hij niet helemaal hetzelfde (kijk maar naar het speeltuintje en de afmetingen):
http://www.dierenvilla.nl/nl/papegaaien-2/rhr-quality-papegaaienkooien-239/queen-play-black-7197.html

Hoi, nee, dit is idd niet dezelfde kooi. Ze hebben hem wel bij dierenvilla gehad. De modellen wijzigen nogal eens ::)

Citaat van: Anja op 27 november 2009, 16:14:37
Hey Marian,

Thnx voor de info. Ik heb de kooi toch nog wel gevonden op 2 sites op internet. Even nog een maandje wachten.

Boerenkool mogen ze volgens mij gewoon hebben hoor.

Fijn dat Jasmijn het zo goed doet.

Liefs,

Anja

Hey, Anja
Wat gaaf dat je hem elders nog gevonden hebt.
Jammer dat je nog ff geduld moet opbrengen :-\
De boerenkool heb ik toch niet durven geven...

Liefs, Marian

Citaat van: anika_en_spirit op 27 november 2009, 14:29:30
Héy ex-zwangere :D,

Gefeliciteerd met de thuiskomst van je prachtige meisje  :-*

Leuk om te lezen hoe geïnteresseerd je andere 5 kanjers in haar zijn.

Haha, het kleine (vr)eetzakje! In elk geval een heel goed teken. Ik weet zeker dat ze zich daar helemaal op haar gemak voelt. :D

Of ze boerenkool mogen hebben weet ik eigenlijk niet... Het is namelijk een ''kool'' soort & dat is wat zwaarder als bijvoorbeeld broccolli, spinazie of andijvie. Miscchien dat iemand anders hier meer over kan vertellen ;).

Geniet maar lekker van je kleine meid, voordat je het weet is ze alweer aan 't puberen  :-* ;D

Fijn weekend! :)

Hey Hoog Zwangere ;) ;D ;D
De laatste loodjes wegen het zwaarst :P
Des te meer genieten straks, las dat je je agenda kon opentrekken 8)
Hihi, puberende meisjes zijn ook leuk! ;)

Liefs, Marian

Citaat van: Anke op 27 november 2009, 19:29:55
Hoi Marian,
Gefeliciteerd met de thuiskomst van Jasmijn!!!!!!!!!!!!!
Wat is ze lief, schattig, wit en mooiiiiiiiiiii :-* :-* :-*
Hi hi die Gino speelt gewoon hard to get ;D ;D ;D
Fijn dat het zo gaat met kleine Jasmijn :)
Geniet maar lekker van je zestal!!
Groetjes Anke

Hoi Anke,

Dank je wel! :D
Ik geniet volop, en met het kleine meisje gaat het nog steeds super, zo had ik het niet kunnen dromen...
Maarre .... Gino, heeft nog oogkleppen op ::) Had hem ff vanavond bij haar in de kooi gezet, gaat ie de kooi verkennen in plaats van Jasmijn :-\ ::) ;) :D ;D

Groetjes, Marian