Het ROZE valkjes-dagboekje * op zoek naar fijne huisjes voor mijn valkjes

Gestart door Marian, 20 mei 2009, 00:19:51

« vorige - volgende »

Caroline

Speciaal voor jou, Tiara.  ;)

Zien jullie dat kleine kuifje??
En al één oogje open.  ;)

Vanmorgen geprobeert te ringen maar we doen het morgen, hij ging nog af vandaag.  :)

Heb je nog een voorkeur vanaf nr. 12, Marian??

Fijne dag met je tweelingzusje.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

:-* :-* :-*

Ahh, hoe liefffff, 't oogje een stukje open, haha en zelfs 't mini drolletje is lieffff ;D ;D

Dank je wel!!! :D :D :D

Voorkeur voor ringnummer, hihi, misschien nr 14, ons huisnummer ;)

Mijn tweelings zus belde gisteravond op, ze lag op bed met, mss raad je 't al, migraine :(
Ook mijn zus is daardoor regelmatig geveld.

Ik hoop dat jij weer wat bent opgeknapt :D

Fijne dag, liefs Marian

Kimm

ow wat lief marian!!! leuk hoor :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

smiley

Hallo Marian

Wat een schatje is Tiara ,ben zo blij voor jou dat ze nog een zusje heeft gekregen .
Dit kleintje word toch de partner van Gino ????
En haar naam vind ik zo mooi ,blijft dat zo of heb je zelf een andere naam voor haar ??wat natuurlijk ook goed is .
Je hebt nu weer iets om naar uit te kijken en dat ging sneller als dat je hoopte .
En ik vind het geweldig voor je !!!!

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Dierenfreackske

Hoi Marian, whaaauuuuw, wat een super lief minidonsje is dat he, en wat gaaf zo die eerste foto's van je kleine meid he! Een droppie , echt waar! Grtjs. Ann

Marian

Hallo allemaal :D

Zoals jullie misschien weten, heeft gisteren de afspraak bij Caroline niet plaats kunnen vinden.
Vanmiddag zou mijn tweelingzus op bezoek komen, helaas heeft ze deze af moeten bellen, ook vanwege die ellendige migraine >:(
Dus, extra tijd over voor 't forum, de dagboekjes en voor foto's :)
Gisteren middag, ik vertelde het Caroline al, heb ik al iets moois gemaakt van de foto van de albino meisjes met iets wat met haar naam te maken heeft.
Beetje geheimzinnig misschien, haha, maar daar houd ik wel van, nee hoor, ik heb Caroline beloofd haar de foto als eerste te laten zien ;)
Wanneer de tijd daar is, ik zeker ben van haar naam, een lief albino meisje heb uitgekozen, maak ik zo'n zelfde foto en plaats hem voor jullie allemaal :D

Vogeltjes nieuws:

Haha, Gino vloog vanmorgen voor 't eerst van de woonkamer naar de eetkamer, daarvoor moet hij vanuit de woonkamer, linksaf door de keuken, en dan rechtsaf de eetkamer in ;D
Hij had wel een begeleidster, Indy :P

Over Indy gesproken, ik heb haar vanmorgen WEER kunnen kroelen!!
Het begint er echt op te lijken dat ze het lekker en goed gaat vinden, de schat :-*

Verder is er een strijd gaande tussen Teddy en Gino. Beide vallen op mooie stoere Guusje, en steken dat niet onder stoelen of banken ::)
Helaas laat Teddy zich nogal gauw imponeren, maarja snap ik ook wel, hij is de kleinste van allemaal...
Gelukkig maken Teddy en Guusje niet alleen maar wipjes meer, maar zoeken ze elkaar op en zijn ze nu ook echt lief met elkaar aan 't kroelen. Ze lijken een hechter stelletje te worden 8)
Dus, des te meer wordt het de hoogste tijd voor een lief albino meisje....... Voor Gino :D :D

Zo, voor ongeveer de komende 5 maanden ben ik weer zeker van Teurlings valkparkieten voer. Net een grote 20 kg zak gekocht die ik van de week bestelde.
En zoals jullie waarschijnlijk zelf ook ervaren blijft het niet bij het kopen van die zak voer. NEE da's veeeeeeelste moeilijk.... :-[ ::) :P ;) :D ;D
Zo kocht ik ook nog beukensnip 15 kg, 3 nieuwe speelmobieltjes, sepia, vitamine druppels, gedroogde kokos en gedroogde insecten. (hè ben ik nog vergeten trosgierst te kopen) Haha, zo op een rijtje valt de inkoop reuze mee, hihi, maar in de portemonee niet :-X
Gedroogde insecten, dat is gekomen doordat ik even geleden een cursus in Utrecht had, met een mega chique lunch, daar waren gedroogde kleinere en grotere wormpjes (?) en springkanen (?)
Nou, voor geen goud dat ik die dingen eet :o, maar toen dacht ik aan die 5 van mij en heb (stiekem) een zakje meegenomen :-[ ;D
Ik heb ze zelden zo zien smullen...

In het volgende berichtje nog een paar foto's van mijn kanjers.

Voor iedereen een heel fijn weekend,
groetjes Marian

Marian

Sorry, beetje veel foto's mss, kan niet zo goed kiezen :P

Caroline

Wow!!!!  :o Prachtige foto's!!!!

Jeetje, ook toevallig, je afspraak met je zus ook afgezegd vandaag door die rotmigraine.  :-\

Ik ben inmiddels hééééél erg benieuwd naar je bewerkte foto's.  ::)

Liefs Caroline

Knuff voor Indy .... altijd leuk om haar weer even voorbij te zien komen.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Marian,
Wat is het toch heeeeerlijk he valkjesboodschappen doen ;D
Hi hi jij doet 5 maanden met een zak Teurlings... hier gaat dat een stuk harder ::)

Van je foto's heb ik genoten!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Hier ben ik ook blij als ik de 5 weken haal met een 20 kilo zak Teurlings, hoor Anke.  ;)

En dan tel ik nog niet eens alle zakken zaad (onkruid, kiem, grasparkieten, hennep, haver, eivoer) die ik los koop.  :P

Gelukkig mag een hobby geld kosten.  ;D ;D

Ik schrik ook altijd als ik moet afrekenen.  8) :o

Doeiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!  :D ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

SUPER LIEF EN COOL!!!

:-* ;D 8) :-* ;D 8) :-* ;D 8) :-* ;D 8) :-* ;D 8) :-* :D 8) :-* ;D 8) :-* ;D 8) :-* ;D 8) :-* ;D 8) :-* ;D 8) :-* ;D

Marian

Citaat van: Dierenfreackske op 16 oktober 2009, 07:16:41
Hoi Marian, hoe gaat het hier?? Hopelijk alles goed daar ook?
Grtjs. Ann

Hoi Ann,

Alles okay hier hoor! :D, de valkjes hebben deze week extra kunnen genieten van meer "vrije" tijd omdat ik aan het begin van de week, een beetje ziekjes thuis was.
Ben weer helemaal opgeknapt hoor ;)

Fijn weekend verder, groetjes Marian

Citaat van: Kimm op 16 oktober 2009, 11:09:48
ow wat lief marian!!! leuk hoor :D

liefs kim

Hey Kim,

Ja, wel heel speciaal van Caroline zo! :-* 8)

Citaat van: smiley op 16 oktober 2009, 11:23:33
Hallo Marian

Wat een schatje is Tiara ,ben zo blij voor jou dat ze nog een zusje heeft gekregen .
Dit kleintje word toch de partner van Gino ????
En haar naam vind ik zo mooi ,blijft dat zo of heb je zelf een andere naam voor haar ??wat natuurlijk ook goed is .
Je hebt nu weer iets om naar uit te kijken en dat ging sneller als dat je hoopte .
En ik vind het geweldig voor je !!!!

Groetjes Conny

Hoi Conny

Dank je voor je lieve berichtje :D :-*
Er naar uitkijken doe ik zeker, pffff, wachten is niet mijn sterkste kant ;D
Maar het is ook een hele leuke tijd ;)
Ja, het albino meisje kan het vriendinnetje van Gino zijn, als hij haar mooi en lief vindt natuurlijk :P
Zou mooi zijn als dat zo uitkomt, dan hebben ze alle 6 een lief maatje. En kan ik met een gerust hart een 'slotje' op de deur doen ;D
Wat de naam betreft, daar heb ik wel een idee over, maar ben ik nog niet helemaal uit ::)
De namen die Caroline heeft gegeven, zowel Tiara als Tiamo vind ik beide erg mooi.
Zodra ik eruit ben laat ik het weten ;D

Fijn weekend! groetjes Marian

Citaat van: Dierenfreackske op 16 oktober 2009, 12:24:02
Hoi Marian, whaaauuuuw, wat een super lief minidonsje is dat he, en wat gaaf zo die eerste foto's van je kleine meid he! Een droppie , echt waar! Grtjs. Ann

Dank je wel Ann :D

Citaat van: Caroline op 16 oktober 2009, 16:33:14
Wow!!!!  :o Prachtige foto's!!!!

Jeetje, ook toevallig, je afspraak met je zus ook afgezegd vandaag door die rotmigraine.  :-\

Ik ben inmiddels hééééél erg benieuwd naar je bewerkte foto's.  ::)

Liefs Caroline

Knuff voor Indy .... altijd leuk om haar weer even voorbij te zien komen.  :-*

Hoi hoi!, ja stom toeval :-\
Ik heb je knuffie aan Indy gegeven, een echte vette kroel ;D
Oepsie :-[, nu hoop ik maar dat je 'm mooi gaat vinden :-\, ik neem de foto's mee wanneer ik naar Tiaraatje, Tiamootje, Fleurtje, je nieuwe aanwinst Dior ;), en al je andere mooie valkjes en je lieve kinderen en man? ;D, kom kijken ;) :P ;D

En super hoor, haha, nr 14, hoe is het mogelijk!!! :o 8)

Fijn weekend verder en nogmaals goede reis morgen en veel plezier met ophalen van Dior :-*

Liefs Marian

Citaat van: Anke op 16 oktober 2009, 21:49:45
Hoi Marian,
Wat is het toch heeeeerlijk he valkjesboodschappen doen ;D
Hi hi jij doet 5 maanden met een zak Teurlings... hier gaat dat een stuk harder ::)

Van je foto's heb ik genoten!!
Groetjes Anke

Citaat van: Caroline op 16 oktober 2009, 22:06:48
Hier ben ik ook blij als ik de 5 weken haal met een 20 kilo zak Teurlings, hoor Anke.  ;)

En dan tel ik nog niet eens alle zakken zaad (onkruid, kiem, grasparkieten, hennep, haver, eivoer) die ik los koop.  :P

Gelukkig mag een hobby geld kosten.  ;D ;D

Doeiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!  :D ;D
Citaat van: ♪ Marlies op 16 oktober 2009, 22:43:20
Citaat van: Caroline op 16 oktober 2009, 22:06:48

Anders ik wel. ::) :P

;D ;D ;D
Eerlijk gezelgd schrik ik altijd NOG meer als ik mensjesboodschappen voor mezelf heb gedaan .... zoals vandaag :P ;) ::) ;D

Fijn weekend verder! groetjes Marian

Karin

Citaatoorkeur voor ringnummer, hihi, misschien nr 14, ons huisnummer

Aha... nou snap ik hem  ;D ;D ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves