Het ROZE valkjes-dagboekje * op zoek naar fijne huisjes voor mijn valkjes

Gestart door Marian, 20 mei 2009, 00:19:51

« vorige - volgende »

Marian

Citaat van: Koos op  5 juli 2009, 23:05:52
Citaat van: Anke op  4 juli 2009, 22:20:44

Fijn dat de stoktruuk nog steeds werkt :)
Groetjes Anke

...En ik maar lezen: Stok-ruuk..En maar denken: wat zou dat zijn.... Beetje vergelijkbaar met een bommel-ding...Bom-melding :D

Soms lees ik dingen anders   ;D

Jeetje Marian, jij maakt echt mooie foto's!!!!

Dank je wel :D
Ik vind het ook zo leuk om te doen, en om jullie dan weer te laten zien ::) (errug hè?)
Hé, dat herken ik ook, moet ik effe goed kijken wat er nu staat, haha, heb ik ook met de eu, hoe schrijf je dat nu, eu of ue. Mijn trucje ;), is dan het woord 'keuken', hierbij weet ik het dan wel ;D
Mijn zoon is (behoorlijk) dyslectisch getest....misschien heb ik wel een schampschotje ...
Haha, dan ook gelijk maar dyscalculie, ik tel het liefst nog op mijn vingers :-[ :-[ :-X :-X ;D ;D

Sommige dingen blijven wel onder ons hè ;)

Welterusten voor strakkies :-*

Marian

Citaat van: Always look.. op  5 juli 2009, 23:08:34
Haai Marian!
Je foto's zijn echt heel erg mooi, en ben trots op het mooie randje er om heen! vind die van jou zelfs mooier  ;) geeft niet ga ik morgen maar eens verder knutselen :D

xx Sanne en de Jongens

slaap lekker voor strakkies!!

Nee hoor, mijn randje is niet mooier .... hij is gewoon anders mooi :D
Wat lief dat je trots bent op mijn randje---> heb ik ook aan jou te danken!!! :-*
Het is wel leuk om wat uit te proberen hoor, ik denk dat er nog wel meer mogelijkheden zijn, zag toevallig eerder vanavond dat je ook met de spuitbus kan spuiten. Kan misschien ook wel een mooi effect geven!! Heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Knutsel ze ;)

Doei, doei! Marian

Marian

Citaat van: Dierenfreackske op  6 juli 2009, 21:53:02
Hoi Marian, wat zijn het mooie foto's ook he, van supermooie valkjes he!

Hoe doe je dat met die lijstjes? Vind ik ook zoooo mooi! Grtjs Ann

Dank je wel Ann,

Bij Sanne (Always Look) kun je een fijne uitleg krijgen, alleen even een PB-tje naar haar met je email adress ;)

Groetjes, Marian

Marian

Citaat van: Gerdy op  6 juli 2009, 21:33:02
wowieeee wat zijn de foto's mooi..

echt super zoals je ze hebt bewerkt.

gr gerdy

Dank je wel Gerdy :D

Groetjes, Marian

Marian

Citaat van: Anke op  4 juli 2009, 22:20:44
Hoi Marian.
Jaaaaaaaa nog meer foto's om van te genieten.
En genieten heb ik gedaan hoor!
Fijn dat de stoktruuk nog steeds werkt :)
Groetjes Anke

Fijn dat je hebt genoten Anke!
Ik lig elke keer nog in een deuk nadat ik Mijsje met de stok de kooi in heb gedirigeerd :D
Het is zo'n leuk gezicht, zo cool!! 8)
Kan je wel blijven bedanken ;D ;D

Welterusten voor strakkies, Marian

Marian

Citaat van: Sally op  6 juli 2009, 21:03:14
Hoi hoi,

Wat een leuke foto's allemaal Marian!
Leuk dat randje erom heen.
hoe doe je dat? ;D

Is de 3de kans kooi al geleverd eigenlijk? En deze keer zonder beschadigingen?
Ben benieuwt..

Groetjes!

Nee, de 3-de kans kooi is nog niet geleverd :-\, wacht het maar rustig af (wat moet ik ander hè :P)
Hoop zo dat deze onbeschadigd is.............
Veel plezier met randjes maken :D :D

Welterusten voor zometeen, Marian

Caroline

Hey meis .... hier inderdaad ook een heerlijk buitje begin van de avond, even heel heftig en heel kort.  :o

Wel lekker, het is nu zo afgekoeld dat ik net zelfs de achterdeur dicht heb gedaan, ik kreeg het koud in mijn hempje.  ;)

Was ook erg hard nodig, volgens mij was het hier al bijna 3 weken droog .... als ik het goed tel.  ::)

Trusten voor straks.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Peggy

Hoi Marian,

ben ook erg benieuwd hoe de derde ''nieuwe'' kooi eruit ziet..

Fijne dag. Het is heerlijk afgekoeld hier in Helmond  :D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hey Marian

Is de kooi al geleverd?

Hoe is het verder met jou en de valkjes? Bij jullie nog alles droog? Hier wel maar toen ik gisteren naar de gehoorzaamheidscursus ging, viel het me er toch uit met bakken. Je kon niets meer zien, best wel akelig. Na de les stonden er bij ons zelfs twee regenbogen, maar ja, dan heb je natuurlijk geen camera bij de hand, haha.

Groetjes

Mara

Marian

Hallo allemaal :D

Een kleine update;

Gisteren is de 3-de kooi geleverd, op het eerste oog zagen we geen grote beschadigingen, dus zijn we hem in elkaar gaan zetten.
Whaha, hij kwam een beetje schots en scheef te staan, we begrepen er niets van. We hadden hem toch goed in elkaar gezet (niet volgens aanwijzingen van bijgeleverde instructie, want die was van een geheel andere kooi ::))
Het zit 'm in de dwarse verbindingsstangen, deze zijn niet geheel gelijk aan elkaar en aan het uiteinde scheef afgewerkt. Daardoor draait bij het aandraaien van de schroeven de kooi scheef :-\ >:( GGRMMMFFF, daardoor ook teveel ruimte tussen de kooiconstructie en de 1-ste spijl, wat doe ik hier nu weer mee... ??? ???
Manlief had het er inmiddels mee gehad en ging wat anders doen, vanavond zullen we er nog wel eens naar kijken ;)
Al met al blijft het een wat minder kwaliteit kooi, zou voor oppas kooi op zich niet zo erg moeten zijn, maar eigenlijk wil ik gewoon een goede kooi!!!
Daarom ga ik dadelijk nog maar eens op pad, samen met mijn zoontje, naar de dierenvoordeel shop, hier in Den Bosch.
Je weet maar nooit....
En anders misschien een wat kleinere kooi :-[....de valkjes verdelen over 2 wat kleinere kooien......

Hey Mara, dat was jammer dat je de camera niet bij je had. Heb je al eens een foto van een regenboog gemaakt?
In de vakantie in Toscane, ben ik van plan met de camera de natuur in te trekken :D

Hoi Peggy, inmiddels is het hier ook flink afgekoeld en heeft de tuin enkele (flinke)regenbuien mogen ontvangen ;)
Die drie weken droogte, Caroline, klopt voor mijn gevoel ook wel, haha, maar 'tijd' vind ik moeilijk te onthouden, ik kan er dan ook helemaal naast zitten ;D

Hoi Kim, dank je wel :D

Met de vogelbende verloopt alles relaxt 8)
Vanmorgen met Gino en Indy onder de douche geweest.
Ook leuk nieuws is dat Gino begin te fluiten....zooo lieffff :D :D
En Mijsje, zij ging gisterenavond uit haarzelf de kooi in....terwijl het daarvoor nog helemaal geen tijd was :D
Ze trok de aandacht om te willen zeggen: kijk eens wat ik zelf kan!!! ;D Kei cool 8)
By the way, de kids noemen Mijsje nog steeds consequent Gijsje.....whaha, ze lachen me zelfs uit wanneer ik Mijsje zeg :o :o
Ik ben benieuwd hoe lang dit zo blijft...

Ik hoop vanmiddag of vanavond wat langer on-line te kunnen zijn :D

Tot dan, groetjes Marian

Marian

Hallo allemaal :D

Ik ga jullie nog éénmaal lastig vallen met 'de oppas kooi' ;D
Geen lang verhaal, geen moeilijk gedoe, 4 woordjes:
Deze kooi hou ik :D :D :D

Met wat trek bewegingen en plaatjes die dan maar niet passen, vind ik deze kooi een geweldige oppas kooi ;)
Al m'n vijf valkjes passen erin, en zelfs wanneer er een zesde bij zou komen, kan die er ook nog bij :P ;D ;)
Wat wil ik nog meer voor 90 Euro 8)

Nog wel wezen kijken bij de voordeel shop, dan kan ik eenzelfde kooi kopen als ik boven heb staan, een messing Gemma, waar hooguit 3 valkjes in kunnen, beter nog 2....en dat kost dan ook 90 euro ::)

Ik heb de kooi ingericht en mijn bende van 5 zit er momenteel zich prima in te vermaken ;D ;D :-*
Kunnen ze alvast lekker wennen...
Morgen zal ik hier wat foto's van plaatsen.
Vanavond ben ik eten bij een vriendin :)

Nog een klein nieuwtje over Teddy, volgens mij is hij best vocaal, tja, maar veel vergelijking heb ik niet....
Opeens hoorde ik de geluiden van kippetje zitten, dus ik gauw kijken, en Indy zoeken, maar nee hoor, zij is aan het eten.....nee het was Teddy die de geluiden van kippetje zitten maakte :D :D Geweldig toch? ;D ;D

Allemaal een fijn weekend gewenst,
groetjes Marian

Caroline

Gefeliciteerd met je fijne oppaskooi!!  ;) ;D

En ja grappig hè, die naäpertjes??

Ik heb hier ook valkjes die kippetjes-geluiden en zelfs wipgeluiden na doen.  :o

Ga ik achter kijken wie het is, is het een mannetje.  :P ;D

Jij ook een heel fijn weekend met hopelijk meer zon dan vandaag .... jeetje wat is het slecht hier.  :-\ Daar ook??

Groetjessssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Citaat van: Caroline op 10 juli 2009, 15:39:24

Jij ook een heel fijn weekend met hopelijk meer zon dan vandaag .... jeetje wat is het slecht hier.  :-\ Daar ook??

Groetjessssssssssss

Gewoon-weg herfstweer.....bah, 

Mooi weer om de kooi schoon te maken, ben ik daar lekker klaar mee voor het weekend :D :D

Doeeeiiiiiiiii

Kimm

het is hier ook een vreselijke dag, bah!!! vind er niets aan, maar aan de andere kant een goede gelegenheid om mijn logboek en werkplan te maken.

dikke knuf voor teddy!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010