29 april 2024, 18:46:02

zijn het geen goede ouders?

Gestart door mieke, 17 mei 2009, 12:44:01

« vorige - volgende »

mieke

Hallo

Ik heb een vraag over een valkje van twee weken dat bij de ouders zit .
is het normaal dat de ouders veel van de nest zijn ze laten het valkje veel alleen en ik denk dat ze het niet genoeg eten geven het is niet meer bijgekomen het was gisteren 45gr en vandaag nog steeds zo ik vind dat het slapjes is er zit wel eten in de krop maar niet veel wat kan ik doen , kan iemand mij raad geven. :( ik heb al een probleemvalkje binnen zitten dat het goed maakt voor de moment, moet ik het valkje van buiten dan ook maar binnen halen of nog afwachten wil het niet kwijt raken.

groetjes mieke

Rianne

Hoi,

is er inmiddels verbetering in het voergedrag of nog niet?

mieke

Hoi

Het ging niet beter dus heb mijn zus het valkje meegegeven en zij gaat er voor zorgen het blijft dan ook bij haar als het haar zo goed lukt als bij mij komt alles wel goed, het probleemvalkje dat ik nog bij mij heb maakt het heel goed het komt elke dag wat bij en begint eindelijk te groeien het word een wit met grijs zal eens een foto plaatsen van zodra het genoeg pluimpjes heeft en ik zeker ben dat het zal blijven leven maar denk dat yazhi genoeg wil heeft om door te gaan .

bedankt voor reactie

groetjes mieke

Rianne

Je moet doen waar je je goed bij voelt, toch? Heeft je zus ervaring met handopfok of heb je haar ook naar het forum gestuurd? ;)

mieke

Hoi

Ja mijn zus kent er wel wat van haar man heeft veel vogels het is een hobby daar , maar ik heb haar ook naar dit forum doorverwezen als ze vragen heeft en heb haar alles goed uitgelegd ik hou jullie op de hoogte van de twee valkjes en zo kunnen andere ook zien dat ze hier veel kunnen leren en ontdekken .

groetjes mieke ;)