10 mei 2025, 05:52:16

Welke vereniging?

Gestart door Raymond, 15 mei 2009, 14:09:49

« vorige - volgende »

Raymond

Hey allemaal,

Wij zijn momenteel aan het uitpluizen van welke vereniging we lid willen worden.

Er zijn er meerdere met elke zijn eigen blad.
Wij zouden graag willen weten hoe jullie ervaring is met een vereniging en of het blad enigzins gericht is op valkparkieten.

We zitten te denken aan.
NB
Parkieten Societeit
Euro Parrot

We horen graag van jullie.

bedankt alvast!

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Raymond

Momenteel zit ik nog te kijken tussen Europarrot en NB

Niemand ervaringen met hun bladen?
Bijvoorbeeld wordt er veel gesproken over valkparkieten of juist meer in het algemeen over parkietsoorten?

jeroenn

wij zitten bij Europarrot.
maar over de bladen kan ik niks zeggen mijn vader leest ze altijd volgen smij gaat het meer over algemeen

Anke

Hoi,
Ik ben lid van Europarrot.
Het blad gaat vooral NIET over valkparkieten.....
Er staan wel aardige intervieuws in met kwekers van allerlei soorten vogels.
Ik ben dan ook vooral lid voor de ringen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

mariejj

Ik zit bij euro-parrot   heb nog niks gelezen over valkparkieten,, maarja er zijn natuurlijk veel meer soorten vogels dan enkel valkjes toch.   ;)
De intervieuws met kwekers zijn heel leuk om te lezen en staan vaak nuttige tips en info tussen, de rest van de verhalen lees ik eigelijk niet echt of het moet over een soort gaan wat ik leuk vind.

Raymond

Ok alle Euro-parrot leden :).

Iemand nog ervaring met NB?

♪ Marlies

Citaat van: Raymond op 17 mei 2009, 13:33:16
Ok alle Euro-parrot leden :).

Iemand nog ervaring met NB?

Yep, wij krijgen elke maand "Onze Vogel" en daar staan dus niet alleen parkietensoorten in maar alles wat er op vogelsoorten te vinden is.
Het makkelijkste is dan om lid te worden van een vereniging in jouw buurt. Die hebben een ringencommissaris en die regelt het bestellen van de ringen voor heel de club.

Mijn zwager is lid van de Parkieten societeit, en die krijgt elke maand een boekje dat enkel over parkieten gaat.
Vind het wel een mooi blad.

Succes !!!

Zyra

ik ben ook lid van de Parkieten societeit en het blad vindt ik toch wel aardig, heb al een paar keer dingen gelezen over de valkparkiet. het bestellen van ringen kan via de e-mail en wordt netjes geleverd. lid worden is ook vele malen makkelijker dan euro-parrot vind ik.

Raymond

Bedankt voor de reacties.

Wij gaan ws voor NB, ook gezien de prijs o.a. Dat is bijna de helft van Parkiet Sociteit en dus wel een overweging waard.

Ook krijgen we de eerste 10 ringen gratis geleverd voor dit seizoen. Dus dat is ook mooi meegenomen!