28 april 2024, 00:53:13

* Always look.. Zoo park *

Gestart door Always look.., 13 mei 2009, 16:00:28

« vorige - volgende »

mariejj

12 november 2009, 22:33:24 #45 Last Edit: 12 november 2009, 22:35:53 by mariejj
 ;D ;D ;D geitjes!
Ik ben daar zo gek op  :-*  heb er zelf ook 2,  dwerggeitje en een toggenburger ex-bok   :D   geweldig wat voor streken ze allemaal uithalen he  ::)

Zijn de kuikentjes nog allemaal groot geworden?? foto's?
Ik werk soms weleens in een kippenstal,,  dan lopen er duizenden kuikens  :o  en dan hoor je ze snachts nog piepen in je oren  :-X

Always look..

De moeder van Punky is een toggenburger zij is nu een jaar of 15  :D


De kuikens zijn bijna allemaal groot geworden.. Ik heb nu een Mixed haan lopen



Hij is mijn grote vriend en hoop dan ook dat hij nooit leert dat hij kan kraaien anders moet ie weg  :-X :-\

Een Wiandotte hen en een Wiandotte haan
(lijken sprekend op elkaar)



En een Chabo krulveer



En natuurlijk de 2 pleeg mamma's geen idee wat voor rassen

xx

Always look..

Er is een van de krulveren die ik had overleden, die krulveer was meer dons als veren en al vanaf ie jong was iets zwakker helaas heeft ie het niet gehaald
Ook 2 zwarte kuikens hebben het niet overleefd.

x

mariejj

Ik hoop voor je dat je haantje niet te weten komt dat hij een mannetje is!  ;D  en anders breng je hem maar hier heen,, kan hij hier de hennetjes in toom houden  ;)
Jammer van de andere kuikentjes,,  :(

Wij hebben de gewone bruine legkippen



Jacky

Wow, wat een prachtige beestenbende bij jullie  ;D

Ik zou me dagen kunnen vermaken tussen al die beestjes, wat een scheetjes allemaal.

Ik heb ook eens 3 kuikentjes gehad, waarvan 1 overleefde. Later is ze naar een toenmalige collega gegaan, bij de andere kippen. Echt mooi om ze op te zien groeien.

Groetjes Jacky

Always look..

Mariejj ik hoop ook zeker dat hij er niet achter komt! maar ik ga je aan houden hoor, dat als meneer teveel lawaai gaat maken hij verhuids naar jou!  ::)
Je hebt erg mooie hennen zitten! red islands?

De kuikens van dit jaar zijn wel echt super ze zijn handtam  ;D
En als ik ga zitten komen ze op schoot zitten  ::) :P

xx

Ja Jacky, Tussen al die schatten kan ik me ook dagen vermaken jammer genoeg maar ik niet IN de kinderboerderij gaan wonen maar anders  ;D Hou van die dieren daar!
(van de dieren thuis nog meer hoor ;) )

We hebben nu thuis 3 x een paar eitjes laten bebroedde en het is idd geweldig ze op te zien groeie!
En mijn kippen zijn zooo makkelijk Soepkip  :-\ sorry zo heet de mamma, kan ik zo aan de kant zetten omdat ik even wil kijken en knuffelen ze geeft de kleintjes zo aan mij over.
Vaak was het zelfs zo dat als ik er bij ging zitten ze snel even naar buiten ging rollen eten en legen  :D
Handig zo'n oppas! :P

Fijne dag iedereen!
xx Sanne en de diertjes!

Ik zal nog even een foto plaatsen die ik zelf echt geweldig vind  :)

xx

Always look..



Mijn kleine meisje! hou van haar!

Marian

Goedemorgen!

Prachtige foto van jou lieve, kleine meisje 8) :-*

Alvast fijn weekend, groetjes Marian

Jacky


Always look..

Heb me vandaag weer bezig gehouden op de kinderboerderij, hier weer het resultaat!


Dis is een volwassen eekhoorn man, wegens overbevolking zit hij nu alleen, in afwachting op een nieuw huisje!


Dit is een Tri colour cavia, langhaar gekruint hij is een beetje bang maar wel een plaatje om te zien!


Dit is een rel muis, ook wel 7 slapen genoemd. Deze muizen slapen 7 maanden per jaar.


Dit is een vierteen schildpadje.


Dit is de degoe, ooit is dit diertje voortgekomen uit een chinchilla en een grond eekhoorn.

xx Sanne

Saar


hilde

wat een mooie foto's sanne


mooie beestjesssss zitten er op die boerderij

groetjesssssssssss

Always look..

:'( Tsss, Het is nu echt aan het beginnen..
Een van mijn kuikens, inmiddels al echte kippen en helaas ook hanen, Is er achter gekomen dat hij kan kraaien..
Trok de deur achte me dicht en hoorde er toen een, ik meteen terug blijkt het de witte Wiandotte te zijn  :-\ :'(

Ik baal zo het is zo'n scheetje! en zo'n mooi dier!
ZUCHT!

Always look..

Heb een nieuw huisje voor mijn manneke gevonden!
Een van mijn beste vrienden en daar weer een vriend van wil um graag hebben voor bij zijn kippen  ;D
Hij komt um zo halen *slik* baal der enorm van maar ben al blij dat ik iets gevonden heb waar hij gewoon lekker haan kan blijven zijn!

xx San

hilde

4 februari 2010, 16:59:55 #59 Last Edit: 4 februari 2010, 18:12:52 by hilde
fijn voor je sanne

groetjesssssssssssss