28 maart 2024, 22:32:40

* Always look.. Zoo park *

Gestart door Always look.., 13 mei 2009, 16:00:28

« vorige - volgende »

Always look..


hilde

ach mooi fotooke van meneer jansen

Always look..

;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ik ben zooo blij!
Ik heb gister een BRUIN ei gevonden! haha van de andere 3 weet ik dat ze witte eitjes leggen wat dus betekend dat de rooie waarvan het geslacht me niet duidelijk werd toch een kip is!! JIPPIE!!



xxx

hilde

zijn jou kippen allemaal tam sanne ?


fijn als je ze zo kunt vastpakken hee


groetjesssss

Always look..

Sorry hilde dat het antwoord lang op zich liet wachten  :-[
Ik heb 2 super tamme kippen die laten echt alles toe..
een kipje die af en toe geaaid wil worden en 1 die eigelijk niks van me handen wil weten..

Hier ook een foto reportage van de jonge baardagame  :-*
Ze zijn (als je er van houd) werkelijkwaar om te zoenen!  ;D













xx

patty_dordtse valkjes

hoi,

een oude vriendin van mij had een grote terrarium kast..
die had ook geregeld van die kleintjes.
heel de zijkamer was dus terrarium van gaampjes tot gekko en nog 1 weet niet meer.

Vond wel altijd een krekelgeluid daar in huis die verkochten ze ook namelijk haha...


leuk hoor die kleintjes en dan een grote staat te loeren achter het raam  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Christine

Baardagemen zijn echt super beestjes!
Wat mis ik die (vorig jaar op school hadden ze er maar nu zit ik daar allang niet meer!)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Always look..

Over een tijdje zijn ze te koop  ;) ;D

Always look..

Lieve mensen!

Zoals sommige in mijn valkjes boekje al hebben kunnen lezen ben ik aan de slag gegaan met een Pony die "verpest" is..
Ze lijkt me goed te vertrouwen en kan steeds als ik bij haar kom een stapje verder met haar gaan..

Eerst om te testen met een handdoek over haar rug heen begonnen, ging goed!

Toen het Shabrakje (Zadeldekje) vond ze ook goed dat ik die er op heb gelegt en ze liet zich ook goed aanraken onder der buik, leek erop alsof een singel geen probleem zou zijn..
Dus gister heb ik de Longeersingel bij haar om gedaan
Ze dreigt een beetje maar laat het verder goed toe  :D

Ik ga dit nog een aantal keer herhalen in de hoop dat ook het dreigen minder wordt en dan ga ik kijken of ik met een zadel (zonder de bewegende steigbeugels) aan de slag kan gaan..

Ben erg trots op "mijn" meissie!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vanaf deze week mogen de baby baardjes van mijn broertje opzoek gaan naar een nieuw huis..
Alleen is er iets niet helemaal goed gegaan.. Ze zijn allemaal een stukje staart kwijt..
Iemand toch interesse in een gezonde maar baardagaam met een handicap..
Let me know!

xx

Always look..

:-X Het is vandaag super gegaan.. Ze liet het na de eerste foute keer super toe om de longeersingel om te doen..
Alleen is die foute keer niet goed geweest voor mijn voet, Bont en blauw, dik en erg pijnlijk  :'(

Morgen (al me voet meewerkt) weer een dag :)
De volhouder wint he  ;D

xx

Always look..

::) SHAME ON ME!

Wel veel bij Karima geweest maar niet veel getraint met haar.. Enige wat ik gedaan heb ik de longeersingel er op gelegd  ;) En dat gaat steeds de eerste keer met een hoop dreigen en de keren erop wordt dat dreigen steeds minder  ;D
De Doos!

Ik wil geen onnodige risico's lopen met mijn voet, Hij is nog wat blauw/geel/groen en op een paar plaatsen behoorlijk pijnlijk..
En te eigenwijs om de dok te bezoeken..  ::)
Het lopen gaat weer stukken beter!

Drukke weken voor de boeg!
Deze week kleedkamers poetsen en bedden opbouwen
en volgende week dan eindelijk de VIERDAAGSE!
Loop niet mee maar verzorg dan 70 tot 80 gasten dus me voet MOET dan beter zijn  ;)