31 mei 2025, 20:22:46

kan het nog uitkomen?

Gestart door Cyanic, 13 mei 2009, 10:14:28

« vorige - volgende »

Cyanic

hallo,

ik weet dat het nog wat vroeg is om te vragen. mn valkjes hebben 2 eitjes waarvan 1 zeker bevrucht, overdag zit hij er wel op en 's nachts niet altijd en overdag zijn ze er wel vaak uit.. het vrouwtje zie ik bijna nooit meer in het hok, het mannetjes broed tot nu toe alleen kan dat kwaad? en worden de eitjes zo niet te vaak alleen gelaten?

groetjes Valerie
valkenknuffel van Cody

Rianne

Ik zou er niet van uit gaan... Dat ze er af en toe 5 minuutjes af gaan of soms een half uurtje is niet erg maar zo te lezen zijn ze er meer af als op. :-\

Cyanic

13 mei 2009, 17:06:30 #2 Last Edit: 13 mei 2009, 19:32:14 by Cyanic
Citaat van: Rianne op 13 mei 2009, 12:06:15
Ik zou er niet van uit gaan... Dat ze er af en toe 5 minuutjes af gaan of soms een half uurtje is niet erg maar zo te lezen zijn ze er meer af als op. :-\

het eitje is 10 oud, als ik het in een broemachine zou leggen kan het dan nog ? overdag zit het mannetje er op die is er wel eens af, als ik het met een broedmachine doe willen de ouder het jong dan nog of verscild dat??
ik hoor het graag

groetjes Valerie
valkenknuffel van Cody

Rianne

Het kan, maar dan moet je wel een dure broedmachine hebben die temperatuur en luchtvochtigheid aangeeft. Maar stel, als het wel lukt maar de ouders verstoten het jong, wat dan?

Cyanic

13 mei 2009, 21:44:07 #4 Last Edit: 13 mei 2009, 21:48:45 by Cyanic
Citaat van: Rianne op 13 mei 2009, 20:21:27
Het kan, maar dan moet je wel een dure broedmachine hebben die temperatuur en luchtvochtigheid aangeeft. Maar stel, als het wel lukt maar de ouders verstoten het jong, wat dan?

tsjah, ...vind het gewoon erg vervelend dat het met mijn valkjes de hele tijd niet goed gaat :(.. ik denk ook dat hier niets uitkomt
valkenknuffel van Cody

Rianne

Het eerste jaar dat je kweekt gaat er altijd een hoop mis. En zelf wil je natuurlijk graag een keer jonge valkjes. Hopelijk gaat het volgend jaar beter, misschien een beetje l*llig maar het is niet anders :-\