14 augustus 2025, 17:59:14

Kieteke & Ko / Snoeffel & Gaffel / KIARA !!!

Gestart door PatrickV, 6 mei 2009, 11:23:54

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Patrick,

Ik kom, na mijn vakantie, ook weer in jouw boekje kijken.
Ik 'voel' een en al enthousiasme :D
Mooi is dat hè, zo blij zijn, omdat je Snoefel en Gaffel mag adopteren :D :D
Echt gaaf, 2 van dezelfde kooien naast elkaar. En volgens mij zit alles erop en eraan hoor!!
Weet je wanneer S&G komen?

Groetjes, Marian

PatrickV

Hoi Marian,

Ja, heel leuk gevoel is dat.
We gaan S&G nu vrijdag ophalen.
Best wel spannend hoor, want is toch niet bij de deur. Ik hoop dat alles goed gaat en dat S&G de lange reis goed zullen aankunnen.
En dan maar hopen dat ze het hier leuk gaan vinden hé  :)

Groetjes
Patrick

Caroline

Hoi Patrick, ik stuurde je al even een IM maar ook hier nog eventjes.  ;)

Je kooien zien er geweldig uit zo naast elkaar en je heb de kooi voor Snoefel & Gaffel leuk ingericht en volgens mij komen ze helemaal niks te kort hoor.  :D

Nogmaals, ik ben blij en jou en je vrouw dankbaar dat jullie Snoefel & Gaffel zo'n fijn en warm nieuw thuis willen geven.

Heel erg veel geluk en plezier met beide broertjes.

Ik hoor nog van je.  ;)

Uiteraard blijf ik je boekje trouw volgen.

Groetjes van Caroline

Misschien even leuk, de papa en mama van Snoefel & Gaffel, Eros & Perle. En opa en oma en zelf nog de overgrootouders.  ;)

Papa Eros.

Mama Perle

Opa en oma, Pablo & Coco

Opa  Pablo, de papa van Perle.

Oma Coco, de mama van Perle.

Overgroutouders Jut & Jul, de ouders van opa Pablo.

:D ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Ik zag dat de broertjes ook nog niet in je boekje staan, dus bij deze ....

* Snoefel & Gaffel *

Nummertje 2 en 4 zijn Snoefel & Gaffel

Nummertje 2 en 4 zijn Snoefel & Gaffel

Groetjessssssssssssss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

PatrickV

Dag Caroline,

Jij ook bedankt voor je dankbaarheid hoor ! ;)
We hopen ook echt een goede thuis te zijn voor ze.  En wellicht komen er nog vele vragen, maar gelukkig ben jij er dan als DeLuxe inspiratie-bron.  En alle anderen op het forum ook natuurlijk ! (geen jarloersheid kweken hé  ;D)

Tof die foto's zeg !!! Waauw !!! Jij houdt je 'kweek-boekhouding' wel echt goed bij zeg !  Ben onder de indruk hoor ! En stuk voor stuk prachtige valkjes ! Zitten ze allemaal bij jou ?  Overgrootouder niet vermoed ik aan de opdruk op de foto te zien ?

'k Ga die foto's alvast ook goed bijhouden!  Zeer bijzonder !

Ik zie dat je er ondertussen ook een reeks jeugdfotos van de broers erbij gehaald hebt.  Fantastisch hoor ! Bedankt hiervoor !  Hopelijk kan ik zelf ook mooie foto's toevoegen binnenkort.  'k Ben niet zo'n goeie fotograaf.  'k Moet dringend eens op cursus gaan !

Groetjes.
Patrick.

Gerda

Hier nog een foto van tante Grisha, de zus van Eros!

Veel plezier met S & G

Groetjes, Gerda

PatrickV

Hoi Gerda,

Bedankt hoor.  Echt wel een mooie familie !
Wat ben ik fier dat ik die broertjes mag adopteren !  ;D ;D ;D

Groetjes.

Dierenfreackske

Hoi Patrick , wat fijn dat je Gaffel en Snoefel mag ophalen vrijdag , nog maar 2 keer slapen he! Ik ben er zeker van dat ze het daar bij jou heel leuk gaan vinden, ik ben zo blij dat ze bij jou gaan, en die 2 kooien naast elkaar staan prachtig he!
Mooi mooi is dat! Grtjs en veel succes met het ophalen vrijdag, Ann

☺ Pita ☺

Spannend Patrick :D Nog even gedult hebben he!!

Kaatje

Hoi Patrick,

Nog één dag wachten  ;)

Wat fijn dat Snoefel en Gaffel zo welkom bij jullie zijn. Ik weet zeker dat ze een heerlijk leventje tegemoet gaan. Heel erg veel plezier met het ophalen van Snoefel en Gaffel morgen  :D

Hier nog drie volle nichten van Snoefel en Gaffel, Grisha is de mama van deze drie meiden.

Vicky

Nienah

Xena

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi , wat leuk dat je de foto's hebt gekregen van toen ze nog zo klein waren, heb ze ook gevolgd toen he! Het zijn echte beauty's geworden he ! Leuk leuk ! Veel plezier met het ophalen he!
Grtjs. Ann

PatrickV

4 september 2009, 23:00:54 #116 Last Edit: 4 september 2009, 23:06:00 by PatrickV
Hoi iedereen,

Na een reis van 3u30 zijn we met Snoefel & Gaffel thuisgekomen.  Toen we met de reiskooi binnenkwamen was er meteen een hevige 'begroeting' tussen K&K en S&G ! Het was effe een gekwetter van je welste tussen de vier valkjes.
Gelukkig duurde dat niet te lang en kwam alles weer tot rust.

Snoefel & Gaffel hebben het zeer goed gedaan tijdens de reis.  Regelmatig lieten ze zich horen en ze zaten er blijkbaar 'op hun gemakjes' bij.

We hebben dan vrij snel hun reiskooi naast(tegen) hun nieuwe kooi gezet, met de openingen naar elkaar.  Al vrij snel ging er eentje op expeditie-ronde in de nieuwe kooi, maar aangezien de andere niet volgde zat de eerste al snel terug in de reiskooi.  
Na een uurtje of vier bekomen van de lange reis heeft Els (mijn vrouwtje) het er toch eens op gewaagd met haar hand in de reiskooi te gaan.  En ja al snel kwam Snoefel op haar hand zitten en kon ze hem zonder problemen in de nieuwe kooi neerzetten.  Dat kon Gaffel blijkbaar niet hebben en kwam al snel naar de uitgang van de reiskooi gekropen.  Els gaf haar hand en zonder problemen kwam ook Gaffel er op zitten.
Zoals jullie hieronder kunnen zien zitten ze nu in hun nieuwe kooi en blijkbaar zijn ze er wel blij mee.  Ze hebben natuurlijk nog veel speurwerk te verrichten, maar Jurriaan gaf hun speeltjes ook mee, zodat ze daar alvast een veilig plekje aan hebben.  

Het gaat dus super met ze.  Ze zijn geweldig en wij zijn er heel blij mee.  Els is zo fier als een gieter dat ze meteen bij haar kwamen zitten, dus ook zij is al verliefd op ze.

Zo, nu gaan we het licht doven zodat al onze schatten aan hun welverdiende nachtrust kunnen beginnen.
Binnenkort zeker meer nieuws en ook betere foto's, want deze zijn wat snel snel gemaakt en dat is er aan te zien natuurlijk...

Groetjes,
Patrick.

Caroline

Lieve foto's hoor en super dat ze al bij Els op de hand gingenn zitten.  :D

Trusten voor straks.  8)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

PatrickV

5 september 2009, 12:33:49 #118 Last Edit: 5 september 2009, 12:37:16 by PatrickV
Dag iedereen,

Deze ochtend was Els niet te houden om Snoefel en Gaffel te begroeten.  Ze kwamen opnieuw zonder problemen op haar hand zitten.  Els is echt wel wild van die witkopjes hoor !  :D :D

Ik heb Kieteke en Ko eens uit hun kooi gelaten. Uiteraard konden ze het niet laten om Snoefel en Gaffel eens van dichterbij te gaan begroeten.
Dat verliep allemaal zeer vlotjes hoor !  
Ik denk dat Kieteke de jongens wel ziet zitten.  Ze zat als eerste op de kooi van S&G en ze keek de ogen uit haar kopje !!!  ;D
Tja, het zijn dan ook wel knappe gasten hé !  Ik kan Kieteke geen ongelijk geven.

Snoefel en gaffel lusten ook de zaadmengeling dat we aan K&K voeren.  Ik had ze, naast hun pellets, ook een bakje zaad aangeboden. Gedroogd fruit lusten ze ook maar trosgierst kennen ze blijkbaar nog niet.  Dat laten ze nog links liggen maar dat komt nog wel.

Binnenkort zal ik de kooi van S&G eens openzetten.  Ieder om de beurt in het begin, dat zal het veiligste zijn denk ik.

Hier nog wat foto's ...

Groetjes,
Patrick.

Caroline

Wat een leuke foto's van de nieusgierige Kieteke & Ko.  :D

Snoefel & Gaffel zijn hier opgegroeid met trosgierst vanaf 4-5 weekjes en zaadmengsel Teurlings Eurotop 228 kregen ze daarna ook al snel. Jurriaan vond het prettiger dat ze pellets aten en zodoende gaf ik ze in de 3 weken logeren geen zaad.  ;)

Wel snoepte ze met mijn valkjes mee van de gekookte macaroni en spaghetti, andijvie, spinazie en soepgroente. Ook het gekiemde zaad, eivoer en stukjes brood gingen er goed in.  :D

Groetjesssssssss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.