Kieteke & Ko / Snoeffel & Gaffel / KIARA !!!

Gestart door PatrickV, 6 mei 2009, 11:23:54

« vorige - volgende »

PatrickV

Hoi,

Deze avond woog Kiara 78g voor de pap en 90g erna.
Het is dus al aan het beteren blijkbaar.
Els heeft haar dan ook deze middag wat zaden gevoerd al spelend. Het gaat dus wel lukken, ik voel het. ;D
Straks, als ze opnieuw begint te 'zeuren' ga ik eens eivoer proberen.
Ik heb ook een flesje vloeibare vitaminen meegebracht van de dierenwinkel. Het noemt "Bogena Multi-Vit + Vitamine A" van het merk Beaphar.
Is dat een goed produkt ?  Iemand ervaring mee ?

Groetjes,
Patrick.
PS.: binnenkort nog eens een paar foto's plaatsen zeker ?

Dierenfreackske

Hoi Patrick ...ik heb er geen ervaring mee, maar zal wel goed zijn denk ik , grtjs. Ann

PatrickV

28 oktober 2009, 22:37:48 #212 Last Edit: 28 oktober 2009, 22:44:23 by PatrickV
Nogmaals Hoi,

Zoals beloofd een paar foto's :

SNOEFFEL & GAFFEL & KO
Ondertussen zal Kiara op mijn schouder alles te observeren...

Kiaratje is wel echt BEPAPT he !
We zullen ze eens moeten wassen denk ik ...

EN KIJK EENS HIER !!!

ONS KIARA EET ZAADJES !!!

Dierenfreackske

Hoi Patrick, haha leuk zeg dat Kiara zaadjes eet,  en at ze het echt ook op? Hier liet ze die ook weer vallen he...ik ben benieuwd, hihi, ja, er hangt wel pap aan haar, he, zolang haar neusje maar vrij is he! ...Jullie zijn echt toppies ook,; hey Els, wat leuk dat Kiaraatje op je schouder alles observeerd he! Wat een team he met jullie valkjes en Kieteke Snoefel Gaffel en Ko en Kieteke zijn ook supermooi hoor! Grtjs. Ann

PatrickV

Hoi Ann,
Ja deze keer at ze de zaadjes echt op.  En niet enkel de kleine raapzaadjes.  Ik heb haar ook enkele grotere zaden zien eten.  Het is nog niet veel maar het is een begin.
By the way : weet jij misschien hoe we die pap rond haar bekkie het gemakkelijkst weg kunnen doen ?  Zou ik de dikste klonters mogen wegknippen ? Of is dat te gevaarlijk?