V's Valkenhuis, alle valkjes ondergebracht. Gelukkig!

Gestart door Raymond, 3 mei 2009, 18:56:03

« vorige - volgende »

Rianne

Heb je het inmiddels veranderd dan in je profiel? Of ben ik toe aan nieuwe lenzen?

Raymond

Citaat van: Rianne op 20 mei 2009, 19:12:01
Heb je het inmiddels veranderd dan in je profiel? Of ben ik toe aan nieuwe lenzen?


Nadat jij Alkmaar zei heb ik het aangepast :)

Compleet vergeten dat dat er stond.


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Rianne

Het bekte wel lekker, Heerhugowaard is weer zo'n mond vol ;D

Raymond

@ Rianne, Ja ben ik het helemaal mee eens. Maarja de meeste mensen kennen me en zullen onze voliere niet als vies beoordelen. Het is puur een naam die ik al meer dan 10 jaar gebruik :). Waarschijnlijk laten we het zo.


Dan even terug naar de updates.
Vandaag een hoop aan de afwerking gedaan. Het plafond gewit. Damn wat een verschil is dat.
De houten wand ook wit geschilderd. Dat maakt alles al meteen een stuk frisser.

Aangezien ik toch al in de schilder bui was, heb ik ook maar meteen het beton licht grijs geschilderd. Een stuk beter dan dat kale beton wat ook zo erg stuift. Nu kan ik rustig vegen zonder een stofwolk te creeeren. Ikzelf moet zeggen dat het resultaat er mag wezen. Morgen alleen nog de hardhoutenbalk op de betonvloer vastzetten en afkitten en nog een balk tegen het plafond bevestigen en dan kan de volierewand er zo ingezet worden.

Zo ziet het er inmiddels uit: Ohja dat stenen randje links in beeld onderop is inmiddels ook lichtgrijs geworden.


Dus na morgen is het binnen af en afwachten. Maar nog een hoop te doen, voordat alles af is. Morgen ook maar eens beginnen met het afgraven van de aarde :(

Ik ga nu maar eens te bed.
Groetjes Raymond


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Marian

Hoi Raymond,

Ik denk maar eventjes mee ;)
Ray's Valkenhuis?

Groetjes, Marian



jeroenn

wow raymond het schiet al op en het ziet er ook heel mooi uit.
hmm ik denk ook al met je mee.

groetjes jeroen

•=Bonnie=•

dat wordt netjes :)

Ik dacht bij de naam Vhilthy ook meteen aan smerig  ::)

Caroline

WOw .... je hebt weer hard gewerkt de afgelopen week.

Gaat er super uit zien hoor.

Succes verder!!!!  :D

Groetjessssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Raymond, wat schiet het goed op zeg, ziet er leuk plekkie uit , straks voor de valkjes. Ik volg je wel verder hoor....kijken hoe je het allemaal doet zo dat verbouwen natuurlijk en wat het gaat worden he...ik ben supernieuwsgierig, gezond nieuwsgierig dan he! Grtjs Ann :D ;)



Raymond

Bedankt allemaal voor de complimentjes.
Inmiddels is de binnenkant helemaal af en klaar voor de plaatsing van de binnenvoliere. (Ok alleen het raam moet nog geplaatst worden, maar dat gebeurd volgende week).

Na de regenbui van gisteren heb ik 1 grote vijver in de tuin gekregen. Aangezien ik alles heb afgegraven zakt het water niet echt lekker vlot meer weg (kleigrond).

Ik hoef alleen nog een beetje de grond gelijk te maken zodat het witzand en de tegels erin kunnen en dan zijn we ook klaar voor het plaatsen van de buitenvoliere.

Hier gaat alleen wel nog even 2 weekjes overheen en moet ik dus gewoon geduld hebben.

Ondertussen druk bezig met de reserveringen in de gaten te houden. Welk valkje wordt waar geboren of ligt er al een eitje wat eventueel ons nieuwe valkje kan worden.
Het is best spannend zo al dat afwachten!

Even ter herhaling:
Als het allemaal meezit komen de volgende valkjes na juni deze kant op:


    100% zeker:
    • Geelwang cinnamon pop

    • Bonte witmasker man & pop


    Zijn nog eitjes of net geboren:
    • Bont (opaline) pop

    • Bronze fallow man

    • Geelwang man

    • Witmasker man (misschien een split pale fallow )



    Mochten we nog wat
geld overhouden dan komt er ook nog een witmasker pale fallow (geslacht onbekend) bij.

AL met al een aardige lijst om af te wachten!


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Anke

Hoi Raymond,
Dat is zeker een hele lijst om op te wachten ;D
Nu maar hopen dat ze her en der geboren worden ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Raymond

Citaat van: Anke op 26 mei 2009, 17:25:17
Hoi Raymond,
Dat is zeker een hele lijst om op te wachten ;D
Nu maar hopen dat ze her en der geboren worden ;)
Groetjes Anke


Je valkjes hebben mijn volledige steun  :P


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Rianne

Die regen was echt niet normaal! En de dagen ervoor waren zo mooi, echt heel apart. Het is nu ook niet best buiten :-\
Wanneer hoop je de voliere af te hebben?

Raymond

Citaat van: Rianne op 26 mei 2009, 17:28:20
Die regen was echt niet normaal! En de dagen ervoor waren zo mooi, echt heel apart. Het is nu ook niet best buiten :-\
Wanneer hoop je de voliere af te hebben?



11 juni komt de volierebouwer. Dan is die dus ook af :) en zal ik de foto's zo snel mogelijk proberen te plaatsen.

Ik moet nu zelf nog 7 dagen werken, met 1 vrije dag ertussen en daarna ben ik vrij. Dus dan zijn we alweer erg dicht bij 11 juni. Zal dus snel gaan hier. Heb 3 dagen om de tuin te bestraten  :-X

Weekend erop gaan we eerst 4 dagen ontspannen in Maastricht en daarna willen we de jonge valkjes ophalen zodra ze weg kunnen/mogen.


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Dierenfreackske

Hoi
...wat gaaf dat je straks thuis bent, en naar Maastricht gaat , en daarna lekker in vliegen he!  Fijn dat er zo'n leuke valkje jouw kant op gaan, grtjs Ann