11 augustus 2025, 02:06:41

mijn lievelingen. UPDATE!!!

Gestart door mieke_06, 28 april 2009, 17:32:31

« vorige - volgende »

Kimm

oh wat een trieste boel :'(
jullie wonen toch nog maar net samen?

jeetje, ik hoop dat het goedkomt met jou en met je valkjes.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

mieke_06

ja we woonde nog maar 2 maanden samen. Maar nu beweerd hij dat alles een test was.

Kimm

Kaatje

Hoi Mieke,

Ik kwam per toeval in je boekje terecht en ben eerst alles gaan lezen, wat nog erg goed te doen was. Jammer dat het eerste nestje mislukt is en je een eitje open hebt gemaakt en toen het verdrietige aanblik zag  :(

Nu was er vreugde van het 2de nestje en dan moet je dit meemaken. Ik vind het echt vreselijk verdrietig voor je en natuurlijk hou je nog van hem, dat gaat echt niet zomaar over.

Wel vind ik het heel erg dat je je huis net anderhalve maand geleden hebt opgezegd en er nu zo bij zit. Ik hoop echt dat alles goed gaat met de valkjes en je ze ook gewoon kan gaan bezoeken en kan controleren.

En dan over verhuizen als de donsjes geboren zijn, ik duim dat alles goed gaat meid!

Heel veel sterkte.

Groetjes, Karin

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Mieke,

Jeetje wat een vreselijke berichten  :-\ :-\ :'(

Ik wens je heel veel sterkte toe  :)

Liefs Manon

☺ Pita ☺

Jammer Mieke je weet me te vinden he meis.
En gelukkig zijn er meer mannen dan kerken :D
Nu kan je er mss nog niet om lachen maar jou tijd komt wel hoor meis ;)

Anke

Hoi Mieke,
Ach nee wat een trieste berichten hier.
Ik hoop dat het met jou en de valkjes allemaal goed komt!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

mieke_06

hallo,

ik ben nu net bij mijn zusje aangekomen, met de vogels gaat het gelukkig nog steeds goed. ga waarschijnlijk verhuizen naar nieuw-lekkerland maar dat is nog niet zeker moet ik allemaal nog even afwachten.

nu wil ik eigenlijk een oproep doen aan alle forumleden degene die nog meubels e.d. over heeft is welkom bij mij heb zelf namelijk bijna nix meer.

groetjes, Mieke

Anke

Hoi Mieke,
Fijn dat je bij je zusje terecht kan.
Misschien is het handig om je oproepje voor meubels in het buurthuis te zetten. Onder Divers.
Daar lezen meer mensen het.
Sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

Hoi Mieke..

wat een vreselijke berichtjes lees ik hier..ik wil je heel veel sterkte wensen.
wat is dat balen zeg net twee maanden..je huis opgezegt en dan nu dit.

ik hoop dat hij goed voor je valkjes blijft zorgen en dat straks met de verhuizing van de kleintjes het goed gaat.

heel veel sterkte met alles.

liefs Gerdy

Kimm

hoi mieke,

hoe gaat het?
kan je je valkjes nu nog wel zien? en hoe gaat het met de eitjes?

liefs kim

Saar

Hoi Mieke,
Ik wil je even sterkte wensen met de situatie en ik kom je even een knuffel geven... Bah, wat heeft jouw ex je een  :censuur streek geleverd! Ik duim dat alles goed gaat met je valkjes en met de eitjes...
Groetjes Saar :-*

☺ Pita ☺

mieke_06

hoi allemaal,

heel erg bedankt voor jullie medeleven.

Met de valkjes gaat het volgens zijn zeggen goed. ik kan pas eind van de week bij ze kijken :-\ ik mis ze echt verschrikkelijk maar het is even niet anders.
volgens Michel broeden ze nog hartstikke goed dus dat moet goedkomen.

offtopic: met mij gaat het minder ik kan niet meer eten en niet meer slapen ik mis hem verschrikkelijk en rot hier bijna weg in dit dorpje.

groetjes, Mieke