14 mei 2025, 13:59:44

Ikke nog een valkje erbij?

Gestart door Nes, 2 december 2003, 18:59:18

« vorige - volgende »

yentl

hey nes,

leuk voor je dat je een nieuw valkje gaat halen. En 20 euro is, zoals ze zeggen, een hele gewone prijs voor een valkparkiet.  Al mijn valkjes hebben rond de 20 euro gekost. Zelfs een zilver valkparkiet bij een kweker kostte 45 euro, omdat deze zeldzamere mutatie was, was deze duurder en was al voor iemand anders toen. Dus ik vind eigenlijk 50 euro toch wel veel voor een wildkleur zoals paul zegt... maar valkjes zijn nog vele meer waard hé?!?

ga hem maar gauw halen!

groetjes Yent'l

Suzanne

Hoi,

Is dat dat valkje waar bij stond "eenzame" valkparkiet, of een ander? Heb hem nl. ook wel zien staan, maar weet niet meer welke plaats. Wel leuk voor je hoor!

Ik woon op een half uurtje rijden van Helmond vandaan, dus ook niet zo ver weg.  Maaru, wees niet bang, ik ga hem niet kopen hoor  :D. Waarschijnlijk heb je hem inmiddels al, of nog niet?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Nes

He allemaal!

Ik heb onder de rubriek verhalen bij "Rocky en Binky" foto's geplaatst van Croky  :) Ben er nog niet achter hoe ik de titel moet veranderen  ::) maar dat komt nog wel.

Nee Suzanne, dat was toch een andere advertentie. Hij zat wel alleen in een kooi maar eenzaam was hij niet en als je mijn verhaal op pagina 8 leest snap je ook waarom, hihi  ;)

Groetjes Nes.

Tara

Hoi,

bedoel je de naam van het onderwerp? Daarvoor moet je op de eerste pagina klikken, en bij het eerste berichtje op 'verander' en daar kan je de titel veranderen.

Fijn hoor, ik ga gelijk een kijkje nemen ;).

Groetjes, Tara

Andrea

Hoi Nes,

Nu ben ik er achter hoe je aan je derde valkje bent gekomen.
Ik had niet door dat je er een apart onderwerp voor had gemaakt.
Mooi beestje hoor!!!

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle