9 mei 2024, 09:18:45

douche

Gestart door Manouk, 22 april 2009, 16:15:38

« vorige - volgende »

Manouk

als ik coco met de plantenspuit wil douchen dan vliegt hij steeds weg. als ik het in de kooi doe dan lijkt hij ook weg te willen vliegen.

als ik coco meeneem onder de douche dan zit hij heel stil op mijn vinger als hij onder de straal is.
hij 'doucht' niet echt..

hoe kan ik hem hier meer van laten genieten??
moet ik hem gewoon douchen ook als hij er voor wil wegvliegen??

groetjes
Manouk

Romy

Hoi Coco88

Sommige valkjes houden niet echt van douchen. En jou valkje lijkt er zo eentje ;)
Ik zou coco niet dwingen om te douchen.

Mijn valkje zit onder de douche, als ze met me meegaat, ook stil op m'n vinger. Soms zit ze dan een beetje te wiegen. Als jou Coco het niet fijn vindt, dan loopt hij wel weg.

Dus ik zou hem verder meenemen onder de douche, maar niet meer met de plantenspuit besproeien want  blijkbaar heeft hij dat niet zo graag.

Misschien is het een idee om een diep bord te vullen met water en hem zo te laten badderen? Misschien vindt Coco dat wel leuker?

Groetjes
Romy

Manouk

bedankt voor de reactie.. ik denk dat ik hem dan maar meeneem onder de douche en af en toe eens probeer met de spuit om te kijken of ik hem kan laten wennen.. ik zal stoppen als ik merk dat hij niet wil.. wil ook niet dat hij bang van me word..

grtjes..