29 april 2024, 11:43:30

Dag allemaal

Gestart door Mio, 22 april 2009, 00:48:15

« vorige - volgende »

Mio

Dag allemaal!

Ik ben Mio een 21 jarige jonge man uit Mol (België) en de fiere eigenaar samen met mijn zoon van 2 super mooie en lieve valkjes!

kort verhaaltje:

Vroeger als kleine jonge hadden we een handtamme valkparkiet thuis Bobo. Was echt super leuk hij vloog de hele avond rond in huis en kwam af en toe eens op je hoofd zitten om gekroeld te worden vond het echt super leuk! Maar op een dag liet ik de vogel uit zijn kooi op klaar lichte dag en mijn moeder was net de gordijnen aan het uitwassen en ik als 6 jarige had daar niet bij nagedacht toen was bobo tege de raam gevlogen met als gevolg een gebroken nek het arme ding lag daar op de grond te stuipen en was paar minuten later ... dood ik zal dat beeld nooit meer vergeten!

Ik heb nu ondertussen samen met mijn vriendin een zoontje van 21 maanden ,Milan.
We zijn zo'n 2 jaar geleden samen gaan wonen in een appartement dicht bij de vogelmarkt in Mol.
Op een zondag voormiddag een jaartje geleden ben ik samen met mijn zoon en vriendin naar de vogelmarkt gegaan en zag daar een kooi met een groot plakaat 'handtam' en ja er zaten een paar geparelde witmaskertjes in toen net zelfstandig.
Mijn zoontje was er meteen weg van ik kreeg hem maar niet mee, hij bleef daar maar staan men zijn vinger in de kooi de valkparkiet te kroelen.
Het was echt een mooi zicht en toen besloot ik om de vogel te kopen samen met een grote kooi!
Een paar maanden later ben ik van werk veranderd en iets minder thuis en besloot ik om nog maar een vogel bij te kopen voor ons renske op de eenzame moment op te vullen.
Ben naar een kweker hier in de buurt gestapt en kocht nog een geparelde witkop bij ,een mannetje dit maal.

Dit is een kort verhaaltje vanwaar de liefde voor valkjes en waar ze vandaan komen.

FOTO'S VOLGEN.

Marian

Hallo Mio,

Welkom op dit forum :)
Fijn om te lezen dat je nu weer gelukkig bent met 2 lieve valkjes :D
Kan me voorstellen dat je zo'n nare, verdrietige ervaring als klein jongetje, met Bobo, niet meer vergeet :(
Ik hoop dat je het hier leuk vind!
Ben alvast benieuwd naar je foto's ;D

Groetjes, Marian

Caroline

Welkom hier op het forum en heel veel lees plezier en info.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mio

Bedankt voor de welkom Chico en Caroline

Hier is al 1 foto van rens (pop)