19 juli 2025, 01:37:40

Marie's Valkjes

Gestart door mariejj, 8 april 2009, 16:01:07

« vorige - volgende »

carco

Wauw wat een mooitjes zeg  :o

Die cinnamon opaline bonte geelwang man van de foto is dat die je jezelf hebt aangeschaft?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

mariejj

Citaat van: carco op 30 oktober 2009, 21:37:07
Wauw wat een mooitjes zeg  :o

Die cinnamon opaline bonte geelwang man van de foto is dat die je jezelf hebt aangeschaft?

Groetjes: Caroline.

ja klopt   ;D :D   hopelijk volgend jaar dus van 3 koppels  (opaline, cinnamon) bonte geelwangen  :o

mariejj

Het bronzefallow geelwang mannetje is weer te koop  ;D   dus als iemand nog een leuke aparte (hele mooie!) mutatie wilt  ;) :D
Hij en het cinnamon bronzefallow geelwang  zusje mogen over een +- weekje weg  :'( ;D

Saar

Fijn dat het goed gaat met je valkjes :D
Je hebt mooie jongen zitten :o Maarja, helaas pindakaas geen plek :'( Anders had was je er zo een paar kwijt geweest ;)
Groetjes Saar :-*

mariejj

Citaat van: Saar op  2 november 2009, 10:39:02
Je hebt mooie jongen zitten :o Maarja, helaas pindakaas geen plek :'( Anders had was je er zo een paar kwijt geweest ;)

De 1tse 2 zijn al gereserveerd hoor  ;)   de fallow geelwangetjes natuurlijk  ;D ze blijven te volgen op het forum  :D   en een reservering erbij,,  ik hoef niet bang te zijn dat ik de jongen van Cindy&Ricky niet kwijt raak  ::)

Oja het opaline popje (zusje van het valkje dat zijn kop niet houd  :P)  is naar een bejaardentehuis gegaan waar het macho mannetje wat daar zat erg blij mee was.  De  verplegers en natuurlijk de ouderen waren ook blij met deze donatie  ;)

amazingleeuwtje

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Citaat van: mariejj op  2 november 2009, 23:54:34

(zusje van het valkje dat zijn kop niet houd  :P) 

Aaaaaah! Dat huiskamer valkje is gewoon een gezellige kwebbel ;D Heb er zelf ook 2 zitten :P Hij zou er perfect bij passen, maar vol is vol.

Wel fijn dat je al wat reserveringen hebt :) De rest raak je ook wel kwijt. En erg lief dat je het valkje hebt gedoneerd aan het tehuis. :D

samantha21

hey!

wat leuk dat er weer nieuwe jongen zijn! je valkjes zijn altijd schatjes dus je zult ze allemaal snel wel kwijt zijn aan iedereen. ze zien er iedergeval ontzettend mooi uit :)

ik hou het nog even bij 2 maar misschien later nog een 3de.

groetjes   :)

mariejj

Citaat van: sylvia59 op  3 november 2009, 00:16:27
;D ;D ;D ;D ;D

;D ;D ;D ;D

Citaat van: Saar op  3 november 2009, 11:58:26
Citaat van: mariejj op  2 november 2009, 23:54:34

(zusje van het valkje dat zijn kop niet houd  :P) 

Aaaaaah! Dat huiskamer valkje is gewoon een gezellige kwebbel ;D Heb er zelf ook 2 zitten :P Hij zou er perfect bij passen, maar vol is vol.

Wel fijn dat je al wat reserveringen hebt :) De rest raak je ook wel kwijt. En erg lief dat je het valkje hebt gedoneerd aan het tehuis. :D

Hahaha nou soms zegt me broer tegen mij  'hou eens op!'   alsof ik de hele tijd een filmpje op me laptop afspeel  maar dan is het gewoon Jamie  ::)
Maar het is wel gezellig hoor als hij gewoon fjietfiew doet  maar soms gaat hij schelle geluiden maken en dan is het wel van hou je kop  ;)

Citaat van: samantha21 op  3 november 2009, 12:17:54
hey!

wat leuk dat er weer nieuwe jongen zijn! je valkjes zijn altijd schatjes dus je zult ze allemaal snel wel kwijt zijn aan iedereen. ze zien er iedergeval ontzettend mooi uit :)

ik hou het nog even bij 2 maar misschien later nog een 3de.

groetjes   :)

Er zijn geen nieuwe jongen hoor  ;)  de oudste zijn nu 8 weekjes.    Ik raak ze eigelijk helemaal niet kwijt,,  misschien ook omdat ik te weinig adverteer  ::)

amazingleeuwtje

Hoi Mariejj,

Kom even checken hoe het met mijn beauty's gaat ;D ;D..
Gaat gelukkig al opschieten ;D ;D..

Groetjes Syl

Dierenfreackske

Hoi Marie, hoe gaat het hier met de valkjes? Mooie valkjes heb je toch hoor  :D :D :D :D grtjs. Ann

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Jacky

Groetjes Remco, Jacky en de beestenbende.