*-*Huize valkjespret*-*hier mag een slotje op.

Gestart door Christine, 7 april 2009, 22:12:04

« vorige - volgende »

Caroline

Hey gaaf!!!!

Gefeliciteerd met je diploma.

Een eigen dierenpension samen met je vriend is zeker leuk, ben je nog steeds samen met Peter??

Succes met de verkoop van je jongen.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Citaat van: Caroline op  7 juli 2009, 22:34:23
Hey gaaf!!!!

Gefeliciteerd met je diploma.

Een eigen dierenpension samen met je vriend is zeker leuk, ben je nog steeds samen met Peter??

Succes met de verkoop van je jongen.

Groetjes van Caroline

Neen, was ondertussen al drie jaar single...
Tijd gaat snel, maar er waren veel problemen enzo, en we kwamen er niet overeen in de toekomst enzo.
Achja, ga het hier niet neerzetten...
Maar ik zie wel wat de toekomst brengt.
Eerst hoop ik eigenlijk snel op men eigen benen te staan.
Maar heb voorlopig nog niets om handen dus dat zal voorlopig ook niet gaan. Droom er van om alleen of om samen te wonen. Al een tijdje heb ik dit gevoel. Hopelijk komt het er ooit eens van!

De valkjesverkoop lukt langzaam maar heb tijd!
Dit weekend nog een opalinetje verkocht.
Hij/zij gaat nu als Basil door de wereld en maakt het super goed waar ie nu woont! Ook at hij al meteen, tja ouders klaagde te veel omdat ik de jonge valkjes naar binnen haalde, veel stof...
Daarom laat ik ze nu lekker lang in de voliere. Blijkbaar eten ze wel zelfstandig maar zijn zo lui! Wel handig zo bij de valkjes gaan bedelen!
Ik heb foto's gemaakt maar nog niet de tijd gehad om te plaatsen, dus ben al een stapje in de goede richting!
Misschien zal het voor donderdag zijn. :-[

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Aha, sorry  :-[ .... ik liep dus wel 3 jaar achter.  :o

Ik hoop dat je snel iets voor jezelf vindt.

Groetjesssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Wegens het gezeur van Sally :P :P komen de foto's eraan!
Ik heb ook een lange Bounty special van 15 foto's maar die komen er ook, eerst mijn foto's van men eigen valkjes
Ik heb ze er niet allemaal opgezet ;)

Eerst de drie jongen van Toby&Snowy.
Aangezien Snowy de kleine boosdoener was van het plukken had ik hun overgelegd bij Miko&Tosca waar tevens ook Bounty bij zat.
Alles ging goed tot Bounty en het pleegnestbroertje/zusje bezig waren met uitvliegen kregen de jongen amper eten.
Dus heb ik noodgedwongen de keuze voor de jongen genomen en alles uit de blokken gehaald.
De andere valkjes waren inmiddels al uitgevlogen. Maar Bounty en het andere jong bleven in hun blok samen met de drie jongste van de hoop!
Sinds ze nu ook op de bodem leven (de jongste) krijgen ze opnieuw eten van de ouders en worden ze wonder boven wonder zelfs niet meer geplukt!
Bounty en het ander jong konden inmiddels ook vliegen dus die vonden het wel fijn om uit het nest gehaald te worden. Maar ja, liever zo dan drie jongen ineens kwijt te geraken...
Lutino


Wildkleur


Lutino


Cathy






Simba (met geplukte wangvlekjes, hij heeft zo een mooie wangvlekken maar Sunny laat die er nooit lang aanstaan :-\ )


Freya


Ricky :-*


Men prachtig popje Gloria: opaline lutino, lijkt sprekend op de grootmoeder die ik twee jaar geleden verloren heb. Is daarom ook de reden dat ze hier blijft :-[




In de toekomst wil ik haar koppel met deze man:

Is wel nog een foto toen ie klein was.
Zitten nu samen in de voliere. :D
Ik ben nog altijd op zoek achter een naampje voor hem: aangezien zen popje Gloria noemt moet het een naam zijn die bij haar past! Dus ideetjes zijn welkom ;D

Een hoopje valkjes aan de trosgierst, onder andere ook Snowy en denk wildkleurtje Flutty (hem herken ik aan zen donkere pootjes ::) ) samen met twee jongen! En neen Sally dat is juist de andere Cinnamon en niet Bounty! ;D


Ook men prachtige Amy dat aandacht vraagt staat op foto!
Het is nog altijd men zalige meid! ;D






Bounty Special! ;D ;D






























Zo dat waren de foto's
Ik ben nu opnieuw fotoloos! ;D
/color]

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerdy

wat is Bounty een beauty ..ik heb echt zitten genieten van de foto's.

dus je hebt nu ook pappers.

gr Gerdy


Christine

Citaat van: Gerdy op  8 juli 2009, 13:19:38
wat is Bounty een beauty ..ik heb echt zitten genieten van de foto's.

dus je hebt nu ook pappers.

gr Gerdy

Nee, geen pappers, de drie jongste worden perfect gevoerd door ouders.
Had wel zin om bij te geven maar heb het deze keer niet gedaan.
En was blijkbaar ook niet nodig!
Ze hebben elke dag keurig hun gevuld kropje en zijn lekker levendig

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

yes yes!!! Foto's van Bounty!
Wat is ie een schatje zeg!! Wat is ie mooi!!

De rest is ook super mooi! Leuk dat de kleintjes van Toby het zo goed doen op de bodem van de voliere.


Groetjes en bedankt voor de foto's! ;D



*Manon*

Inderdaad wat een knapzakje is Bounty  ;D ;D ;D

Christine

Bounty is nog steeds een lievertje!
Ik wou hem gisteren met volle hand pakken, nou die liet dat mooi toe!
Even lichtjes knauwen aan men vingers maar echt bijten deed ie niet!
Natuurlijk zijn de soortgenootjes veel belangrijker! ;)

Voor de rest heb ik nog 4 jongen van dit jaar over. Deze zijn nog te jong voor te verkopen. En natuurlijk samen met Bounty maakt dit wel vijf ::)
Ik wacht op Sally tot ze Bounty komt bewonderen en dan zoeken we hopelijk samen achter een adresje.
Of ik hak de knoop door en zie wat voor geslachtje het is... :-[

Verder ben ikzelf ook druk in de weer met mijn slaapkamer uit te rommelen. Dingen van vroegere scholen enzo wegruimen. Een punt zetten achter veel dingen, ookal is het moeilijk! Veel foto's en brieven terug vinden.  :-\

Maar nu foto's!!!!
Freya


Dario


Amy


Flutty


Ricky&Nicky


Gloria


Snowy nog steeds niet mooi in de veren. Ik ondek ook meer en meer kale vleugeltjes onderaan...


Baïsha


Jazzy&Baïsha


Prachtige Bounty!




En even offtopic fototjes!
Mijn super lieve aanwist!
Een katertje van 4 maandjes oud.
Achja, we konden niet zonder tweede kat! Dus was ik terug opzoek naar een kittentje!


Hij heet Zorro en is de beste vriend van Gino! ;D


Volgende keer foto's van de andere valkjes! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Aah, wat n mooie foto's alweer allemaal.
Prachtige valkjes heb je toch, kan niet wachten om ze int eggie te bewonderen.

maar vooral Bounty, die is ook zooo mooi! Waaw zeg, zo'n mooie kleur dat ie heeft.

En wat lees ik nu? Ga je misschien eens laten testen wat geslacht hij/zij heeft?
Volgens de mutatieberekening zou het een vent moeten zijn.. Maar ik weet het ook niet. :P

Zorro is ook een liefie, wat leuk dat ie zo goed bevriend is met Gino.


Groetjes!

Christine

Citaat van: Sally op 28 juli 2009, 21:29:24
Aah, wat n mooie foto's alweer allemaal.
Prachtige valkjes heb je toch, kan niet wachten om ze int eggie te bewonderen.

maar vooral Bounty, die is ook zooo mooi! Waaw zeg, zo'n mooie kleur dat ie heeft.

En wat lees ik nu? Ga je misschien eens laten testen wat geslacht hij/zij heeft?
Volgens de mutatieberekening zou het een vent moeten zijn.. Maar ik weet het ook niet. :P

Zorro is ook een liefie, wat leuk dat ie zo goed bevriend is met Gino.


Groetjes!

Jij moet idd dringend naar hier komen!! :o
Maar testen niet, ik ga wachten tot hij begint te fluiten!
Nu fluit men Cathy ::) denk dat dit typisch iets is voor geelwangen die hier zijn! Men Luna vroeger deed dat ook :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Aangezien ik nu nog maar drie valkjes heb die een goed thuisje zoeken is het maar weer eens tijd op foto's van men eigen valkjes te maken! ;D

Amy


Freya


Timmy


Flutty


Tosca


Snowy


Miko


Ricky


Cathy


Diégah


Baïsha


Ozzy


Toby


Dario


Jazzy


Mochito


Nicky


Bounty


Simba


Gloria


Sunny



Zoals jullie zien zijn er een aantal nieuwe bijgekomen.
Over Bounty kan ik geen beslissing maken, van mij mag hij hier blijven wonen.
Ik ga toch volgend jaar geen kweekseizoen houden.
We zullen zien wat de toekomst zal uitwijzen... ::)
Misschien als ik een nieuwe volière kan bouwen ofzo dat ik terug wil kweken. Het is even goed geweest. ;)

Christine
P.S: Wie is er goed in mooie handtekeningen te maken? IM me even ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

*Yvon

Hoi hoi

Schitterende valkjes heb je toch !!  :-*
Je hebt ze mooi op de kiek gezet.  ;D

Succes met het zoeken naar een huisje voor de 3 overgebleven valkjes.  :)

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Christine

Citaat van: *Yvon op  5 augustus 2009, 17:39:05
Hoi hoi

Schitterende valkjes heb je toch !!  :-*
Je hebt ze mooi op de kiek gezet.  ;D

Succes met het zoeken naar een huisje voor de 3 overgebleven valkjes.  :)

Groetjessss Yvon


Zaterdag vertrekken de twee cinnamon opaline geelwangen.
Ik heb men beste vriendin haar mama zo ver gekregen voor ze in huis te nemen :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Leuke voostelronde van al je valkjes, wat en hoop heb je er tegenwooridg joh, gaaf!!!!

En ik las ook een Diégah, leuk dat je de naam gebruikt hebt, die ik alweer 3 1/2 jaar geleden bedacht toen mijn Diégo een mannetje bleek te zijn.  ::)

Leuk om zusje Tosca weer eens te zien en ook je mooie geelwangetjes.

Groetjes vsn Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.