*-*Huize valkjespret*-*hier mag een slotje op.

Gestart door Christine, 7 april 2009, 22:12:04

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Natuurlijk heb je helemaal gelijk dat je ze alleen maar helemaal zelfstandig verkoopt !!  :D
Dieren zijn niet voor de handel.  ;)

Jongen aan het uitvliegen en nieuwe donsjes in aantocht.  :D
Het gaat goed bij je valkjes.  :D

Groetjessss Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Christine

Tja, vond het eigenlijk niet echt kunnen...
Handopfok in echte noodzaak en niet gewoon voor tam te maken..
Ik doe dit hier ook niet, dus waarom zouden de mensen dan mijn valkjes tam maken met de spuit?? Ik denk dat dit was om die van mij over te kopen en vervolgens enorm duur te verkopen! :o
Al een geluk dat ik hier niet ben op ingegaan! 8)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Goede keuze, ik zou het ook niet gedaan hebben. Ze kopen ze van jou voor ongeveerl 30 euro en zetten ze zo op marktplaats voor 70!
Je kunt de nieuwe eitjes vervangen door neppers, dan hoef je ook geen blokken weg te halen :)

Gerdy

ik vind het heel goed van je dat je hier niet op ingegaan bent...niet eerder weg als dat ze zelfstandig zijn..
ze hebben het mij ook wel eens gevraagd maar ik zeg ook nee en willen ze dan niet meer dan maar niet.

gr gerdy

Dierenfreackske

Citaat van: Christine op 19 april 2009, 22:32:38
Tja, vond het eigenlijk niet echt kunnen...
Handopfok in echte noodzaak en niet gewoon voor tam te maken..
Ik doe dit hier ook niet, dus waarom zouden de mensen dan mijn valkjes tam maken met de spuit?? Ik denk dat dit was om die van mij over te kopen en vervolgens enorm duur te verkopen! :o
Al een geluk dat ik hier niet ben op ingegaan! 8)


Wat fijn dat je daar niet op ingegaan bent meiss, ik heb heel veel respect voor je hoor! Ik zou het ook niet kunnen,grtjs Ann



Christine

 :censuur :censuur
Ik krijg het er van!!
Weer het geval...
Vandaag belde er iemand naar thuis (zat op school)
Dit voor een valkje te kopen van mij dat ze zelf met de hand ging groot brengen.
Ze ging de volledige prijs betalen ervoor.
Toen dat men mama zei dat ik geen valkjes verkocht om met de hand op te voeden werd die vrouw nog kwaad ook.
Mama zei ook dat ik ging terug bellen..
Nou mooi niet! Om dan weer de volle lading te krijgen zeker? >:(
De valkjes worden met liefde groot gebracht DOOR EIGEN OUDERS!!! >:(
Zucht

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Even over iets anders...
De eitjes van Toby&Snowy zijn nog altijd niet in orde.
Tevens kleurt het oudste eitje zwart en het jong is bezig met uitkomen...
Ik hoop dat dit een goed teken is en dat er morgen een donsje ligt en anders heb ik er geen van hun...  :-\
De andere is ook nog niet verder geraakt  :(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

HOi Christine!

Groot gelijk heb je! Je moet je jongen niet verkopen als ze nog niet zelfstandig zijn!
Laat ze maar lekker grootbrengen door hun eigen ouders, en niet door zo'n stomme mensen die PERSE handopfok willen doen!

Sneu dat er nog geen donsjes zijn bij Toby en Snowy, ik duim voor je dat er vanavond of morgen 2 gezonde donsjes liggen!!!

Christine

Citaat van: Sally op 20 april 2009, 19:52:11
HOi Christine!

Groot gelijk heb je! Je moet je jongen niet verkopen als ze nog niet zelfstandig zijn!
Laat ze maar lekker grootbrengen door hun eigen ouders, en niet door zo'n stomme mensen die PERSE handopfok willen doen!

Sneu dat er nog geen donsjes zijn bij Toby en Snowy, ik duim voor je dat er vanavond of morgen 2 gezonde donsjes liggen!!!

Achja meid, denk dat dit één van de grootste nadelen is van kweken... Geen jongen gaan weg voor ze volledig zelfstandig zijn.
Ik wil niet met een jarenlange schuldgevoel zitten dat ze het niet gehaald hebben...
We weten maar al te goed dat handopfok enorm veel risico's met zich mee draagt... :-\
Maar blijkbaar beseffen sommige dat niet :(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Dierenfreackske

Hoi, ja hoor, je heb gelijk, hihi! Ouders zelf laten doen, natuurlijk als het niet anders kan, moet je wel, maar als alles goed gaat, zijn ze toch het beste bij hun lieve oudertjes he!
Grtjs Ann



Christine

21 april 2009, 21:50:04 #71 Last Edit: 21 april 2009, 21:52:27 by Christine
Vandaag heeft eerst die man gebeld van gisteren en dan de vrouw ervan..
Mijn broer heeft hun terug gebeld omdat ik de moed niet bijeen kon rapen om te discussiëren over de jongen!
Hij had nog eens gezegd dat we die niet vroeger weg deden.
Achteraf belde die vrouw terug en zei men papa weer hetzelfde, niet willen opgeven! >:(
Dan heb ik haar nog even aan de lijn gehad...
Ze begon aan te dringen... wist op sommige momenten mij echt niet meer in te houden. Ze zei ook dat ze de valkjes dan BETER tam kreeg dan ze in het nest te laten!
Ik zei van men babysit kindje dat die ook een valkje heeft zonder die met de spuit op te voeden en dat die nog altijd even tam is!
Je moet met de valkjes bezig zijn om ze tam te houden...
(Denk dat dit tevens ook geldt bij handopfok?)
Maar dat nog niet willen begrijpen..
Ik had echt tranen in men ogen, gewoon door het onbegrijpelijk gedrag van die twee.. Zoveel zin om die telefoon gewoon dicht te smijten maar kon niet Zucht..
Daarna heeft ze toch afgelegd toen ik bij men standpunt bleef...
Iets daarna belde ze terug... deze keer was het die man! Maar... Ik had niet opgepakt en het antwoordapparaat sprong aan, de man >:( Die zei dat hij een ander bod wou doen op de valkjes ???
Weet je, soms heb ik echt spijt dat ik ben beginnen te kweken! Van geen enkel iemand heb ik zo een reacties gekregen alleen van hun... ik weet niet of dat het dezelfde zijn als de eerste keer dat ze belde...!! :o


Verder gaat het super met de valkjes!
Tussenstand eitjes:
Dario&Cathy: 4 eitjes, 3 bevrucht ;D
Simba, Ozzy en Sunny ::) die doen het alle drie super! Zeker met het broeden: 5 eitjes, 2 bevrucht...
Dan Timmy&Amy beginnen interesse te krijgen in hun eitjes! Ze zitten nu al aan vijf eitjes (de zesde was stuk gegaan) maar bij hun zie ik nog niets...

Dan!!!
Mijn twee verwachte jongen zijn uitgekomen! ;D


Verder zijn mijn drie eerste jongen reeds uitgevlogen!
Het zijn de drie van Flutty&Freya: het pareltje houdt ontzettend veel van kroelen!
De andere allé een van de andere begint heel moedig te worden! Hij/zij bijt mij als ik in de buurt van die kom, als ik die pak dan is ie weer lekker rustig! :D dus moet daar nog veel mee bezig zijn...
Maar met school en mijn cursus dat er aan komt heb ik weinig tijd :-\ ...
Binnen een weekje of twee haal ik de eerste naar binnen om zo verder tam te maken... ::)

Ik ga morgen proberen om de foto's van al de jongen te plaatsen...
Groetjesssss

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Pff, wat een  :censuur mensen...
Ik snap niet dat ze zo blijven aandringen wat is het nut daarvan??
Niks toch...
Laat je hier niet door doen hoor meid!! Ik zou het ook niet doen.

Proficiat met de 2 donsjes van Toby en Snowy.
Super mooie foto!!!  :-*

Groetjes!

Rianne

Gewoon zeggen dat je geen discussie met ze aangaat, het zijn jouw jongen en als jij dat  niet wil, hebben ze zich daar maar bij neer te leggen. Ook zeggen dat ze je niet meer hoeven te bellen!

Sally

Hoi Christine!

Hoe is het met de kleine en grote donsjes?
Doen de kleintjes van Toby en Snowy het een beetje goed?
Foto's? :P