27 april 2024, 07:28:48

YES over 2 weken me eerste valkje!

Gestart door DeesDoos, 30 november 2003, 03:22:00

« vorige - volgende »

DeesDoos

hai allemaal, na stad en land afgereden te hebben heb ik toch me nieuwe valkje  ;D hij komt van paul en kan hem over 2 weken ophalen. hij is nu 4 weken en moet dus nog even geduld hebben. hij is wel al hand tam wat voor mij wel makkelijk is  :D ben nu echt helemaal happy en kan niet wachten tot het zover is! ik ga woensdag of donderdag een kooi ophalen in rotterdam en misschien dat we een kijkje kunnen gaan nemen... over een kijkje nemen weten me ouders nog niet dus dat zal ik eerst moeten vragen.. heb aan paul een foto gevraagt van me valkje en zal hem hieronder dan ook gaan posten.  ik hoop dat de naam Luna bij hem past en anders ga ik opzoek naar een nieuwe naam :)

groetjes Dees

Paul

30 november 2003, 06:18:45 #1 Last Edit: 30 november 2003, 06:24:41 by Paul
Hoi Dees,

Ik heb even 2 foto's van 2 dagen geleden uitgeknipt woor de kleine van jou op staat.
De veertjes zijn een beetje geplukt oor de moeder maar met 2 weken is dat al weer behoorlijk aangegroeid dus dan zie je er niks meer van :-)

Hier even de foto's dan zie je welk schatje van jou word :-)




Ze zijn in elk geval allemaal heel erg lief en al behoorlijk gewend aan handen dus hij of zij zal al best behoorlijk tam zijn als ie naar je toe komt :-)
De valkjes uit mijn vorige nestjes zijn ook supertam bij de mensen waar ze zijn heengegaan.

Groetjes, Paul

DeesDoos

wat een enorm lieverdje paul. ik ben echt super trots op hem/haar. met hoeveel weken kun je het geslacht zien en waarom plukken moeder vogels hun jongen? vind het wel zielig voor um maar niks aan te veranderen. en ook al zou je z'n hele leventje zien dat  ie geplukt was ben ik alsnog apetrots op um. kan niet wachten tot het zover is. zal heel de dag in spanning zitten als me vader weer naar huis komt. die keer zal het een speciale thuiskomst wezen.. heeft me vader wat gezelligheid in de auto ;) nu maar hopen dat me vader niet helemaal knettergek word van het geluid wat ie zal maken  :D moet er een doen ofzo over de kooi voor de kou? zou niet graag willen dat ie gelijk al ziek werd ;) nou zorg maar goed voor um, ik ga kijken voor een leuk naampje wat bij mij elke week kan veranderen tot ik hem uiteindelijk heb  :D

Tara

Hoi Dees,

wat leuk joh, dat valkje ziet er erg super uit :). Je mag echt wel blij wezen :). Nou ... Worden 2 wel erg lange weken voor je ;).

Groetjes, Tara

jacko

hallo Dees

ik ben heel blij voor je dat je ook over 2 weken een valkparkietje krijgt.Je wilt je valkje eventueel luna noemen hier komt een tipje op dit forum staat namen kun je daar ook misschien uit kiezen?

groetjes miranda


Nes

Hallo!

Wat leuk dat je over 2 weken je eerste valkje krijgt  :) gefeliciteerd! Het is echt een dotje hoor! En ik vind Luna een mooie naam. Waarom zou het niet bij hem/ haar passen?

Groetjes Nes.

DeesDoos

ik zoek altijd een naam bij het karaktertje. is wel moeilijk op een kort termijn maar lukt meestal wel  ::) of ik zoek een naam uit die je niet veel hoort zoal Abayomi Quinta (is voor me hond) of 1tje die bij uiterlijk past. shadow bijvoorbeeld ;D

Tara

Hoi Dees,

zo zoek ik ook meestal m'n namen sinds een tijdje :). Vind dat erg leuk, als ze van die specialere namen hebben.

Het is inderdaad moeilijk om iets een naam te geven, die je nog niet kent. Maar ik weet, dat als mijn Malaia een kindje heeft met iemand, dat ik die hou en Junior noem. Kleine Malaia Junior :). En als Tiko nog eens een lutino krijg, noem ik die weer Plukkie. Maar voor een albino weet ik het nog niet, het moet iets met wit te maken hebben ... Dash? Nee hahah ;D.

Groetjes, Tara

DeesDoos

ik vind Dash best een leuke naam hoor  ;D :D ik zit al de hele tijd te kijken voor een leuk naampje, ik hoop dat er zometeen een naam te binnen schiet als ik autorijles krijg van me pa ;D

jacko

hoi Dees

ik heb eventueel een paar leuke namen gevonden wat dacht je van Frodo,murphy,Rocky?

groetjes miranda

Tara

Veel succes in ieder geval :).

Een albino wordt toch nog 2 jaar wachten hier hoor, nouja 1,5, als de goede koppels paren :). Of als er eentje een bepaalde split heeft al volgend jaar :).

Maar dan wordt het wel Dashie of zo hoor :D.

Veel succes met de rijles! Maar wel op de weg letten he, en nie te veel wegdromen ;)

DeesDoos

me broertje heeft allemaal namen:

cillie (cielie)
Tallie
Ges
Roddy
Nus

Tallie vind ik ook wel een geinige naam eigelijk :)
hij zal nog even na denken, meestal heeft hij wel leuke naampjes en ook heel apart ;D

groetjes Dees

Tara

Tallie is best mooi, maar omvormen naar Taillie, nog mooier ;D.

Groetjes, Tara

DeesDoos

Tailie is inderdaad ook mooi  ;D maar ik zou het dan wel anders schrijven Taily ofzo ;D staat wel gaaf :P :D

Tara

Ja ik ook hahahah maar zette het nog maar even zo, zodat het nog wat op Tallie leek :).

Groetjes, Tara