Vraagje over kooi - Pino, Mollie en Macho* in Istanbul

Gestart door Machootje, 25 maart 2009, 12:22:13

« vorige - volgende »

Kimm

hoi judith,

gaat het een beetje met je?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Machootje

Heel erg bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes. Ik heb het er nog steeds erg moeilijk mee ook al weet ik dat dit beter is voor hem. Ik mis hem heel erg!! Ik ben gewoon heel erg verdrietig  :'( Ik hoop dat het een beetje minder wordt de komende dagen en dan zal ik wat meer schrijven.

:-*

Rust zacht, lieve Macho! 22-8-2009

Hermien

Best hoor, meis. Dit moet slijten en dat heeft gewoon tijd nodig. Ik mis Gabber ook nog steeds heel erg, zeker wanneer ik weer foto's van hem tegenkom. Gelukkig heb ik nog 3 mannekes die mijn aandacht opeisen.

Sterkte.

:-*   :-*   :-*          :-*

ManjaV

Hoi Judith,

Natuurlijk heb je het er heel moeilijk mee...ik begrijp je volkomen. Toen Mikki en Calimero kwamen te overlijden, had ik het ook heel lang moeilijk  :'(
Koester lieve Machootje in je hart, hij zal daar altijd een plekje bij je hebben. Ik ben zo blij dat Macho het bij jou zo goed heeft gehad. Je hebt werkelijk uitmuntend voor hem gezorgd.  :-* Sterkte...

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Jacoba

Hoi Judith,

Heel veel sterkte met het verlies van je kleine maatje Macho.
Je hebt je best voor hem gedaan en hij heeft het heel goed bij jou gehad. Liefde tussen mens en dier is dan toch het belangrijkste en liefde heeft hij zeker van jou gehad.
Ik vond het erg leuk om je boekje te volgen, zover weg en zo dichtbij.
Sterkte.
Jacoba.

Jacky

Macho heeft het echt heel goed gehad bij je. Alleen al hoe je verteld hoe hij genoot van je aandacht. Dan doe je het goed hoor.

Heel veel sterkte met het verlies van Macho. Het was echt een scheetje!

Groetjes Jacky

Saar

Kimm

hoi judith,

heb je een plekje dichtbij gevonden?

liefs kim

Machootje

Hoi Kim,
Ja, we hebben uiteindelijk een plekje gevonden onder een boom want daar is  de grond het minst hard en droog. We hebben er nog een paar stenen bovenop gelegd om er zeker van te zijn dat de aarde niet wegwaait en dat de honden en katten er niet zo makkelijk bij kunnen.
Gisteren en vandaag ben ik even wezen kijken en alles ziet er nog goed uit.
Ik begin er wel iets meer vrede mee te krijgen merk ik, hoewel ik Macho wel mis! Vooral 's morgens als ik in de kamer kom en als ik even naar de winkel ga of zo en terugkom, dan was altijd het eerste wat ik deed hallo tegen hem zeggen. Ik praatte sowieso de hele dag tegen hem, in het Nederlands!, en dat mis ik echt. Ook dat ie me dan zo aankeek met die mooie oogjes.
Maar het gevoel van, het is beter zo, begint gelukkig wel meer te overheersen. Het is ook echt beter zo voor hem, maar voor mij erg moeilijk!

Liefs en welterusten alvast! Wij duiken er zo in, we zijn namelijk aan het vasten en moeten over een paar uurtjes alweer op om te eten...

Kimm

oh vasten! ja natuurlijk daar is het weer de tijd voor he.
de zin die jij schrijft van s'morgens de kamer inlopen en hij is er niet, dan krijg ik een knoop in mijn maag :-X
dat doet zeer, dat gemis.
gelukkig gaat het gevoel van het is beter voor macho wat overheersen. dit heeft ook tijd nodig. fijn dat je naar het plekje toe kan gaan.
ik hoop ook dat je op dit forum blijft.

slaap lekker, liefs kim

jeroenn

hoi judith,

nog bedankt voor de lieve woorden in het boekje.
jij ook heel veel sterkte en het is zeker stil als je de kamer inkomt.

Machootje

Ik blijf zeker op het forum!! Wie weet komt er wel een keer een nieuw valkje... Nu nog even niet, maar misschien over een tijdje. En ik vind het ook leuk om jullie allemaal te blijven volgen - en ik zal daar eens echt meer mijn best voor gaan doen! Ik vond het altijd best moeilijk om de verhalen van anderen te lezen omdat het zo confronterend was. Dan besefte ik zo goed wat Macho allemaal moest missen!

Fijne dag vandaag!

*Manon*

Hoi Judith,

Ik ben een beetje laat, maar ik wil je ook heel veel sterkte wensen met het verlies van Macho.
Of het beter is of niet, het gemis wordt er niet minder om hé, en dat moet slijten.
Macho heeft in ieder geval een superfijn huisje bij jullie gehad en ik vind het fijn te lezen dat je op het forum blijft.

Groetjes Manon

Hermien

Dat gevoel kan ik me heel goed voorstellen, meid. Lees je hier de meest prachtige verhalen over wat valkjes allemaal uitspoken en dan wordt je geconfronteerd met het feit dat jóuw lieverd daar allemaal niet toe in staat is. Ach, ik krijg er een brok van in mijn keel. Hoe èrg moet je dat gevonden hebben. Weet je, ik zou niet te lang wachten met het aanschaffen van een nieuw valkje. Hier op de site staan genoeg hele goede tips waar je bij aankoop op moet letten. Het zal de herinnering aan Macho echt niet vervagen, maar 't zal jou zéker helpen om over dit verlies heen te komen. Doe het maar gewoon en dan gaan wij lezen hoeveel plezier je met je maatje gaat hebben, hè?

Dikke knuf van de Veertjes aan het Vederkruid.

:-*   :-*   :-*        :-*

Machootje

Hoi Manon, Bedankt voor je lieve berichtje. Is ook helemaal waar wat je schrijft!

Hoi Hermien,
Jij ook weer bedankt voor je lieve berichtje, ik krijg er ook tranen van in mijn ogen. Het is fijn dat je begrijpt wat ik bedoel.
Ik zit stiekem ook al wel veel te lezen weer hier over aanschaf en tam maken enz. Bij Macho is dat nooit echt gelukt, hoewel hij op een gegeven moment zich wel liet oppakken en ik hem ook kon knuffelen. Maar bij een nieuw vogeltje wil het meteen van het begin af aan goed doen en hem echt proberen tam te krijgen! Ik ben ook aan het kijken naar kooien, want ik wil een nieuwe, mooiere, grotere kooi! En dan eerst de kooi en dan de vogel, want dat hebben we de eerste keer ook niet goed gedaan. Tja, je leert al doende he?
Eerst moet ik vrijdag aan mijn oog geopereerd worden. Die operatie is al heel lang nodig en nu gaat het er echt van komen! Het is een staaroperatie. Ik vind het wel spannend, maar ben ook blij dat het gaat gebeuren.
En daarna...................  ;)