mariejj
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Jahoor iemand een puber noemen en dierenbeul daar bereik je veel mee!  Het enigste wat je daar mee bereik is dat hij hier niet meer komt en ik geef hem dan nog groot gelijk ook.
Arno vroeg het een 2de keer maar dit keer in het juiste onderdeel van dit forum en dat mag gewoon, er zijn namelijk ook nog meer mensen die er een mening over kunnen geven. En ik heb mijn mening daarover gegeven, het is dan ook totaal nutteloos om een bericht te plaatsen "dat het geen zin heeft" Want DAT heeft pas geen zin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozzy-lee
Kleuter valkje

|
Uuuuuuuuuuuuuuuuuhm.............. hoe zit het nu met die broedkooien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrick
Valkparkiet

|
Puber of geen puber en of iets 2 keer vragen of zelfs 3 keer. Het blijft een vraag en op een forum is het juist verstandig om steeds een antwoord erop te geven zolang het in het belang is van de dieren of de informatie die er gevraagd wordt. Mijn kennis over de valkparkieten heb ik niet van dit forum of van internet maar de basis is geleerd door bij kwekers langs te gaan en veel praten en vragen stellen en kijken hoe de vogels het thuis doen. Hoe een vogel bij Pietje doet wil niet zeggen dat deze regel ook bij Jantje geld of andersom. Iedere voliere heeft zo zijn plus punten en negatieve punten en het is juist de balans hierin zoeken hoe de vogels zelf het beste reageren. Kweek kooien of broedkooien waar koppels gezet worden om te kweken blijf ik hopen dat het een tijdelijke huisvesting is. In menige dieren winkel zitten ze kleiner en soms ook wel eens langer, laat staan waar ze vandaan komen (3 a 4 weken in een loper of dergelijke). Iemand aanvallen op een forum is heel makkelijk en vooral veilig achter te scherm. Staat een bepaalde vraag je niet aan , geef er dan gewoon geen antwoord op. Ik geef ook niet altijd antwoord op een vraag of een probleem  Zolang Arno informatie blijft inwinnen leert die alleen maar en dat is positief en dat gevoel moeten we vasthouden ipv aanvallen of elkaar citaten om de oren gooien.
Gr,
Patrick
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|