27 april 2024, 09:18:42

even voorstellen

Gestart door maris, 20 maart 2009, 09:27:35

« vorige - volgende »

maris

hallo,

ik ben mariska ben 22 jaar en woon samen met me vriend henk hebben samen een zoontje van 3 jaar en 2 stiefzonen van 17 en 19 jaar en heb nog een stiefdochter van 12 jaar maar die woont bij haar moeder.

de huisdieren: ik kweek met grasparkieten en heb hier nu nog maar 5 koppels van zitten. allemaal met een pastel kleur of een andere aparte kleur.
dan heb ik 4 valkparkieten een tijdje geleden gekocht dat dacht ik dat het 2 mannen en 2 poppen waren maar begin nu te tweifelen heb ook een topic erover geopent bij kweken ;D
dan hebben we nog een grijze roodstaart van ong 8 maanden oud hier wil ik in de toekomst ook mee gaan kweken.
dan hebben we nog een kleine geelkuif kaketoe van 8 jaar deze wordt binnen kort gesext en dan zoek ik een partner voor hem/haar en dan wil ik er ook mee gaan kweken.
dan hebben 2 nog 2 chineese dwerg kwartels een haan en hennetje.
en nog 2 konijnen.
dan hebben we nog mijn trots me hond su, su is een kangal van 2.5 jaar en zij wordt gedekt in mei 2009.

voor jullie denken nou die fokt/kweekt lekker door maar met me vogels is pure hobby kweek heb daar me paard voor onderandere verkocht om daar mee verder te gaan.
en me hond wordt dit der 2e nestje en der laatste nestje  haar 1e nestje was een soort van ongelukje vorige eigenaar.

nou groetjes
mariska

ps zal 1 deze dagen ook wel foto's van me dieren neer zetten bij een fotohoekje.

Kimm

hoi mariska,

welkom hier op het forum!
ik ben benieuwd naar je valkjes!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

maris

bedankt

van de valken staan al een paar foto's bij  kweken

Kimm

wow mooie honden  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

maris

dat is 1 de zelfde hond op onderschrift als je dat bedoelt maar wel bedankt ;D

Caroline

Welkom en veel plezier op "ons" gezellige forum.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi hoi,

Lekkere drukke boel bij jullie  :D Ik kom je ook even een warm welkom heten op dit gezellige forum ! Heel erg veel plezier hier !

Groetjes, Karin

maris


Gerry

Groetjes, Gerry

maris

ik kon geen fotohoekje vinden daarom zet ik hier maar de foto's erbij van mijn dieren...

als 1e me echte trots kangal su:

su is een kangal teef van 2.5 jaar oud.
su is bij ons gekomen toen ze 7 maanden oud was.
ze komt uit een weiland waar meer kangals liepen.
naar een tijd werdt ze dikker en zag je haar buik bewegen wij naar dierenarts toen bleek su zwanger te zijn en bijna uitgetelt te zijn.
hier zijn 11 mooie en lieve puppies uitgekomen.
we zijn nu 2 jaar verder mijn droom is altijd geweest om met me eigen hond een nestje te fokken.
toen kwam ik t.jr en zijn bazinnetje tegen en was meteen verkocht van haar mooie reu en hebben ong een jaar geleden besloten om hun te laten dekken als su ouder was en de reu ook.
we hopen ook dat alles goed zal verlopen.
su wordt in mei dit jaar gedekt door kangal T.jr.
links T.jr rechts Su


nou dat was een kort verhaaltje over Su.

nu me 2 konijnen:
pico en isaac
ik had voor me zoontje een konijn gekocht. konijn was al niet te dik ik dacht komt wel goed met wat lekkers extra maar werdt alleen maar magerder had hem ontwormt en dat hielp.
ze werdt langzam weer normaal nog geen week later werdt ze weer mager ik dacht zal hem in de voliere zetten heeft ie wat gezelschap en ja hoor mevrouw werdt moddervet. af gelopen winter was het koud en ze moest alleen in de konijnen hok en ze at niet en werdt weer mager ik naar een dierenwinkel heb ik een ander konijn erbij gekocht als maatje en nu is ze weer zo vrolijk en weer lekker op gewicht en is niks meer aan de hand geweest ze had gewoon een maatje nodig heb hellaas nog geen foto's van ze.

nu me grijze roodstaart papegaai:

kootje is een grijze roodstaart van augustus 2008.


hij/zij is handtam ik kan er alles mee doen me vriend kan er ookwel vrijveel mee doen van de rest moet kootje niks hebben.
kootje zal in de toekomst ingezet worden voor de kweek.

nu onze kaketoe:

coco is een kleine geelkuif kaketoe van 2001.


coco is ook handtam en knettergek.
alleen als hij los is valt hij vrouwen aan :'(.
ik geef hem altijd zijn eten/drinken en zelf in zijn kooi wilt hij me pakken ( ook andere vrouwen) vanaf de buitenkant van de kooi ken ik coco wel aaien en mee gek doen dan is er niks aan de hand

nu me grasparkieten zet ze in koppels:

koppel 1
pop

man


koppel 2
pop

man


koppel 3
pop

man


koppel 4
pop

man


koppel 5
pop

man


sommige hebben al jong sommige eieren hier onder updat ervan:

koppel 1: 2 jonkies.
koppel 2: 1 jonkie
koppel 3: 1 jonkie
koppel 4: 6 eieren
koppel 5: 4 eieren

nu me chineese dwerg kwartels:
hennetje

haantje




koppel 5: 4 eieren

nu me valkparkieten natuurlijk:
koppel 1
pop


man



koppel 2
pop


man


Caroline

Een hele mooie verzameling dieren heb je hoor.  :D

Een verhalen - of dagboekje over je valkjes kun je openen bij "dagboeken" KLIK HIER en bij "verhalen"  KLIK HIER

Een fotoboekje voor je andere dieren kun je openen bij "Andere dieren"  KLIK HIER

Kun je ons leuk op de hoogte houden van al je kweek en fokresultaten.  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerry

Groetjes, Gerry

maris

bedankt.
ik zal als de valken gaan paren/broeden en jonkies komen zeker een verslag neer zetten.
en als Su gedekt is ook.

maris

nou su is 4 en 6 juni gedekt. nu maar afwachten of ze dractig is of niet

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.