28 april 2024, 18:17:45

Voor en tegen...

Gestart door Always look.., 16 maart 2009, 10:02:35

« vorige - volgende »

Always look..

Ik voel me echt heel erg schuldig, wand ik ben het gewoon helemaal met je eens maar tegelijkertijd bang om me maatje kwijt te raken.
Ik heb me vader nog niet helemaal om hij is bang dat het niet goed gaat etc., mijn moeder daar in tegen is overgehaald die vind het een stuk gezelliger voor RT en ook voor mij uiteindelijk...

Ik denk dat ik deze maand er toch voor ga door te beginnen met een nieuwe kooi (ik dacht zelf aan de lady medium is dat wat voor 2 vogels?)

xx

Always look..

Haai mensen,

Ik ben om hoor  ;) er komt een 2e valk bij, een VRIEND voor RT.
Ik weet nog niet zo goed naar welke mutatie ik op zoek ben.. maar mochten er mensen zijn met donsjes (mannelijk) zijn de PB's meer als welkom!

mvg Sanne en RT  :-*

Melanina

Wij zaten al een beetje te praten over een valkje en ineens rijd me vriend naar de dierenwinkel en hadden we chicco.
Maarja ze werd maar niet tam en bleef blazen en we moesten steeds achter haar aan als ze in de kooi moest.
Toen las ik ergens dat als je er eentje bij neemt ze miss iets tammer zou worden dus toen kwam pinkie bij ons een mannetje en ik moet zeggen pinkie is nu bijna 1,5 bij ons en het gaat perfect vanaf dag 1 zitten ze samen en Pinkie is helemaal gek op me vriend en word met de dag tammer en chicco blaast een stuk minder en ze komt zelfs op je hand zitten enz.
Dat Pinkie een mannetje is was eigenlijk al duidelijk door zijn macho gedrag en alle piepjes na doen enz, maar dat werd ineens heel duidelijk toen hij ong 6 maanden geleden met chicco zat te wipwappen.
We denken wel dat chicco een dame is want ze krijst veel minder is rustiger dan Pinkie maarja zeker weten doen we het niet.

Ik vind ook dat als het volgens de natuur zo hoor je dieren nooit alleen moet laten .
Heb altijd huisdieren in groepjes gehad .

Dus al word je valkjes iets minder tam ik denk wel dat je hem er veel blijer mee maakt .