3 mei 2025, 15:45:06

kooi Palace

Gestart door Always look.., 15 maart 2009, 15:47:00

« vorige - volgende »

Always look..

Voor hoeveel vogels is "kooi palace" (van de site) geschikt?

gr Sanne

hilde

hey sanne
ik heb deze kooi en ga er 4 valkjes inzetten jago en moonshee zitten er al in en paddy gaat er ook nog in met een popje natuurlijk maar wanneer weet ik nog niet
de afmetingen staan op de kooi

denk in de palace 2 valkjes maar kan ook meer ik weet het niet echt)je zal nog wel andere reacties krijgen

Peter

Er kunnen 2 a 3 valkjes in, we hebben ook nog Palace als demo staan. Je kunt de Palace dus ook komen bekijken voor je besluit de Palace te kopen.

Always look..

Okeei ik ben erg benieuwd hoor!
Ik weet dat iedereen zegt dát ik het moet doen, maar ben aan het twijfelen over een 2e valk erbij dus vandaar de vraag over de kooi  ;)
ik twijfel nog even verder samen met me ouders ;)

bedankt voor je reactie!

Peter

Neem rustig de tijd, de kooien en valkjes lopen niet weg en zo'n keuze moet wel overwogen genomen worden.

Always look..

nee idd, het loopt niet weg ;)
ik vind het echt een moeilijke keus.. ik heb nu echt een knuffel valkje en ben zo bang dat er met komst van een 2e een hoop veranderd, maar wéét ook dat het voor RT gewoon gezelliger is...

Peter

Met een tweede veranderd er wel wat, maar hoeveel er vanandert hangt van je nieuwe valkje af en van RT. Je kunt dus alleen maar achteraf vertellen of het een goede keuze voor jou is geweest. Voor RT is het idd gezelliger.