28 april 2024, 07:23:35

legnood?

Gestart door Gerdy, 11 maart 2009, 09:58:57

« vorige - volgende »

Gerdy

Sjaki heeft vijf weken geleden vijf eitjes gelegd waarvan jullie het verloop weten...nu zit er naar mijn mening een eitje vast..ze heeft een behoorlijke bolling op haar rug en ze zit vanaf vanmorgen op de bodem van de kooi..alhoewel ze net in de tralies is geklommen..ik heb haar coala ingesmeerd met wat olie..wat kan ik nog meer doen om haar te helpen.

gr gerdy

bobbie

Hoi Gerdy,

Ik heb net al gereageerd in je dagboekje.

Warmte helpt heel goed. Je kan je warmtelamp boven haar zetten, dan ontspannen de spieren beter.

Succes, Nel

Rianne

Meer dan je al doet, en warm zetten, kun je niet doen. Hoe lang heeft ze al legnood? Want het mag niet te lang duren.

Gerdy

Hoi Rianne..toch al een aantal uur..maar er komt zo een iemand op bezoek die hier veel verstand van heeft,,misschien dat hij goed kan helpen.

gr gerdy

Saar

Hoi hoi
Toen Kyra legnood had, hebben wij een klein beetje zonnenbloemolie in haar cloaca gespoten. Dit op advies van een vogelarts... Voordat we het wisten kwam het eitje eruit :)
Groetjes Saar :-*

Jacqueline

Hoe is het nu met Sjaki

Gerdy

Sjaki heeft wat trosgierst gegeten..die kennis voelde geen eitje zitten maar de cloaca heeft hij wel met olie gedaan..
ze is wel erg stilletjes..ik heb haar alleen zitten  omdat haar mannetje alleen maar wil wipwappen.

gr Gerdy

Gerdy

Sjaki is vandaag weer gewoon Sjaki...wat het is geweest...geen idee

bedankt voor de reacties.

gr gerdy