Maatje voor Suzy--> Rui Suzy schiet niet op?!

Gestart door B87, 27 februari 2009, 13:01:55

« vorige - volgende »

B87

Nou Suzy is in de rui hoor. Soms verliest ze veel veren en soms maar een paar. Ze is ook al twee vleugelveren kwijt(12 cm).
Dit is dan toch de volwassen rui?

Als ik kijk naarde nieuwe veertjes die komen is het met en zonder parels.....
Hmmmzzz het zou toch of wel allemaal parels moeten zijn óf allemaal zonder parels?? ::)

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

B87

Pas ook één staartveer verloren. Verder heel af en toe een veertje. (gister de hele dag niets) Schiet niet op :(

Weet iemand nog antwoord op mijn vraag: de nieuwe veren zouden toch of allemaal wel parels moeten hebben óf allemaal geen parels??
Kan ik het zien aan de veren die terugkomen voor de vleugel en staartveer?

Is er iets wat je kan geven zodat de rui goed doorzet??

Landiej

Lekker vaak douchen helpt al :) En misschien wat vaker (ei)krachtvoer, omdat de rui toch wel een zware periode is voor het beestje!

Mio

Dag Birgith,

Toen ik mijn eerste valkje kocht werd het meteen ook zeer gehecht aan mij en begon ook altijd hard te schreeuwen als ik de kamer verliet (popje) toen heb ik ook besloten om een vriendje bij te kopen (man) ze zijn nog altijd niet gekoppeld maar het popje is wel veel rustiger geworden alleen smorgens als ze me hore wakker worden worden ze beiden gek en schreeuwen ze tot ik hen uit de kooi laat wat kroel en een kusje geef is het gedaan.

groetjes.

B87

Dat zou heel mooi zijn!

Alleen nu heb ik waarcshijnlijk een probleem: mijn ouders....
Gister vertelde mijn pa dat hij niet wist of hij wel zin had in twee vliegende en poepende vogels...
Hij gaat het er met mijn moeder over hebben.

Ik ben heel erg op zoek naar een huisje, dus hoop dat dat snel lukt! Want als ik lang wacht heb ik alleen maar kans dat Suzy de andere vogel niet gaat accepteren toch??