* Valkjes uit Marken ~ 7 donsjes ~ 07-08 foto's van gevonden valkje ~

Gestart door Zyra, 21 februari 2009, 00:00:42

« vorige - volgende »

Caroline

Jammer dat je het zo ervaart ....  :-\

Het aantal reacties in je eigen dagboekje hangt natuurlijk ook af van je eigen activiteit in andermans boekjes.  ;)

Je reactie bij SPOED .... sorry, ik had hem niet gezien en mogelijk meerdere mensen niet, het was al half 11 geweest, dan zijn niet veel mensen actief.

Achteraf gezien, denk ik ook niet dat je kleintje te redden was geweest.  :'( :'(

Was dit het kleintje waarover we al IM contact hadden??

Bijna een week geleden, 4 juni om precies te zijn adviseerde ik al om naar een vogelarts te gaan.  :-\

Sterkte met de problemen met je buren.

Geniet  vooral lekker van je beestjes.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Zyra

het is zeker geen afstoot van het forum hoor, sorry dat het zo overkomt..

Ik zit zelf gewoon in de rats en kan hierdoor gewoon niet zo actief op het forum wezen als ik wil..

zoals Caroline al zei ligt de activiteit in je eigen boekje aan de activiteit van jezelf in andere boekjes.. doordat ik niet actief kan wezen zoals ikw il in andermans boekjes heb ik hier geen reacties en het kost e gewoon te veel moeite om regelmatig foto's te maken.. en als ik dan zie hoeveel reacties hier komen vindt ik het zonde van mijn energie die ik hard nodig heb met mn longen op dit moment (fikse longontsteking waar ik erg moe door ben en alles wat ik doe ontzettend veel energie kost)

Ook door mn longen kan ik niet zoveel op de pc zitten als ik wil, dit dank ik voornamelijk aan de stof die een computer nu eenmaal aantrekt..

Ik had alleen wel verwacht dat wanneer er aardig wat mensen lezen bij een bericht in spoed er wel reacties zouden komen.. ondanks het tijdstip was het behoorlijk druk op het forum en hadden er genoeg mensen gelezen dat ik dacht wel een reactie te krijgen.. maar dit is zeker geen ramp en ook niet de hoofd inbreng van deze beslissing hoor.. uiteraard was het laat en ik lees ook veel maar reageer bijna nooit.. dit laatste is ook een punt waarvoor ik me eigenlijk wel schaam. ik weet genoeg van degene die hier boekjes hebben, maar zij kennen mij eigenlijk niet doordat ik nooit lees.. bij Anke bijvoorbeeld lees ik regelmatig maar heb naar mijn weten nooit gereageert in haar boekje.. Caroline haar boekje lees ik regelmatig, maar de laatste reactie van mij is al enkele weken geleden..

Hier wil ik eerst aan gaan werken wanneer ik me weer fit genoeg voel voor ik weer een dagboekje open.

Daarbij komt dat we nu op een punt zijn beland dat we als een speer een ander huis moeten vinden.. urgentie aanvraag moeten doen, de vogels waarschijnlijk weer naar binnen moeten (de voliere zal dan in de bijkeuken geplaatst gaan worden) en dat allemaal door de oh zo leuke buurt die ik er nu van verdenk binnen kort het gaas open te knippen van mijn voliere waardoor al mn vogels weg zullen vliegen..

Dit alles bij elkaar heeft mij tot mijn beslissing gebracht voorlopig niet zoveel actief te zijn op het forum. Met mijn gevoel van verplichting woordkeuze bedoel ik dan dus ook eigenlijk dat ik gewoon meer moet gaan reageren...

Zoals velen al hebben gemerkt ben ik gewoon niet goed in mijn woordkeuze en deze keer dus weer. Excusses hiervoor :-[

Caroline, ik stuur je even een im over het kleintje ;)

het ging namelijk niet om het kleintje waar wij contact over hebben gehad ;)

Groetjes Desire

Kimm

hoi desire,

ik vind het erg jammer voor je dat het zo gaat nu bij jou thuis. daar zou ik ook mijn aandacht nu op richten.
wat betreft reacties in een boekje, dat doe ik ook niet altijd. misschien wel meer dan jou, maar je bent ook niet verplicht om altijd te reageren. er zijn genoeg mensen die een boekje hebben en niet altijd iets schrijven of reageren.
verhuis dan je boekje naar verhalen. dan hoeft hij ook niet op slot en ik ben toch wel belangstellend hoe het nu verder gaat bij jou en jouw valkjes. ik vond het nl wel leuk om jou weer te volgen en ik zou het echt zonde vinden als je erweer mee stopt. de keuze is natuurlijk aan jou meid en jij moet er plezier aan hebben.
weet wel, dat ik heb genoten van jouw foto's etc.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hallo Desire,

Ik wil je bij deze sterkte wensen met alles waar je op dit moment zo mee bezig bent.
Het is niet altijd even makkelijk om iets zo op papier te krijgen zodat je juist begrepen wordt.
Knap van je om nog een berichtje te geven waarin je 'ons' nog het een en ander uitlegt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Kim haar idee van een verhalenboekje, geheel ondersteun!
Uiteraard maak jij een keuze en welke je dan ook maakt, dat is op dit moment voor jou de juiste keuze!

En zeker blijven genieten van je prachtige valkjes hoor :D
En ook van je mooie foto's, want dat zijn het!!

Groetjes, Marian

Zyra

Jee goed zeg dat er toch geen slotje op het boekje is gezet, want ik ben nu toch zo trots op mn valkjes!

Summer en Snowy hebben helemaal uit zichzelf een koppel gevormt en dat is ook graag wat ik wilde want Summer is een bleekmasker man en Snowy is een dominant pastel albino pop. Snowy heeft geen splits, maar Summer is onbekend of hij splits heeft en zo ja, welke.. het is dus een beetje afwachten, maar uitgaande dat Summer ook geen splits heeft verwacht ik de volgende jongen van ze:

Moeder:dominant zilver (enkele factor) witmasker lutino
Vader:wildkleur split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)

man afkomst:
25% dominant zilver (enkele factor) split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X2: lutino}
25% dominant zilver (enkele factor) witmasker split voor {X2: lutino}
25% wildkleur split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X2: lutino}
25% witmasker split voor {X2: lutino}

pop afkomst:
25% dominant zilver (enkele factor) split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
25% dominant zilver (enkele factor) witmasker
25% wildkleur split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
25% witmasker

Dit had ik echt niet verwacht maar wel enorm op gehoopt.

Ik ben echt trots op mijn gevleugelde vriendjes!

Groetjes Desire

Caroline

Zie je nu wel, nu ben je blij dat je boekje nog open is.  :D

Een heel fijn weekend met veel zon, kun je lekker genieten van je valkjes. 

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Zyra

haha ja, je hebt gelijk ;D ik zag het gewoon even niet meer zitten, maar dit is zeker nog geen garantie dat ik regelmatig wat post hier hoor :D en dat fijne weekend zal wel lukken hoor :D zonnetje schijnt heerlijk hier en heb vanmorgen even lekker in de tuin gezeten waardoor ik het hele tafereel voor mijn neus zag gebeuren, durfde haast niet te bewegen bang dat ik ze zou storen ;D

Jij ook een heel fijn weekend!

Koos

Hallo Zyra,
Kom even een kijkje nemen in jouw dagboekje ;)

Super dat jouw valkjes nu 'verkering' hebben :)! gaat helemaal goed komen :D

Goed weekend !

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

*Yvon

Hoi hoi Bep  :P

Ook ik heb je boekje geregeld bezocht.  :-[  ;)
en pfoe pfoe,soms valt het allemaal niet mee.  :-\
Ik heb ook je verhaal in het buurthuis gelezen.  :)
Hopelijk gaat het allemaal goedkomen.
Geniet maar lekker van alles wat van jou is en laat de rest maar.......  ;)

Leuk dat er ineens zoiets onverwachts gebeurd bij de koppel waar je op gehoopt had. ;D
Nu duimen voor een goede afloop met hele mooie jongen.  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Zyra

Citaat van: *Yvon op 13 juni 2009, 15:52:23
Hoi hoi Bep  :P

Ook ik heb je boekje geregeld bezocht.  :-[  ;)
en pfoe pfoe,soms valt het allemaal niet mee.  :-\
Ik heb ook je verhaal in het buurthuis gelezen.  :)
Hopelijk gaat het allemaal goedkomen.
Geniet maar lekker van alles wat van jou is en laat de rest maar.......  ;)

Leuk dat er ineens zoiets onverwachts gebeurd bij de koppel waar je op gehoopt had. ;D
Nu duimen voor een goede afloop met hele mooie jongen.  :D

Groetjessss Yvon

Bep? :o weer een nieuwe bijnaam ;D vroeger werd ik DeesDoos genoemd ::) en het gaat vast en zeker goed komen hoor, ik doe nu lekker alles zodat ze niet meer hoeven te zeuren, hondjes in het volgende dorp uitlaten, auto wordt binnen kort naar de sloop gebracht en ik geniet heerlijk van al mijn diertjes :)

Zo merkte ik net dat Yara/Yenthe (vindt ze nog enorm moeilijk om uit elkaar te houden :o) en Tailey elkaar wel errug leuk vinden ;D het moet vaker zulk weer wezen, niet benauwd en geen vocht ind e lucht, dan kan ik lekker buiten in de tuin zitten en de vogeltjes bekijken, en wat voor rare streken ze dan uithalen, schitterend gewoon. Ik merk echt goed dat ze het buiten veel beter naar hun zin hebben dan binnen hoor :)

Groetjes Dees

Anke

Hoi,
Leuk dat er zich een nieuw koppeltje gaat vormen.
Heerlijk he lekker bij de valkjes zitten en gewoon kijken wat ze doen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Esther*

Zyra

Gisteren foto's gemaakt en met mijn oude camera die weer boven water kwam en nu eigenlijk van mn moeder is 2 filmpjes gemaakt ;D

De valkjes maken het uitstekent, Tailey zit te buurten bij de blokken, maar heeft nu geen man omdat Ricco met alles en iedereen flirt maar toch net iets vaker bij Jenna te vinden is als bij de rest. Tailey is ook weer een heerlijke kroelkont geworden na die weekjes voliere :) Net als Rox en Dex komt ook Tailey nu naar me toe zodra ikd e voliere in stap :)

Summer en Snowy heb ik apart gezet binnen in de bijkeuken met blok, dit omdat Dex iedereen weg jaagt bij de blokken en ik nu al 2 eitjes stuk heb gevonden op de vloer en ik verwacht dat die eitjes van Snowy zijn. Ze mogen dus binnen beginnen aan hun nestje :)

Dex is een echte man, hij jaagt iedereen weg bij de blokken en denkt dat alle blokken van hem zijn :D Hij heeft er duidelijk zin in. Wel zag ik dat Rox en Dex samen in een blok zaten, dit is wat minder omdat het broer en zus blijken te zijn en dus verboden is om elkaar lief te vinden :D extra in de gaten houden dus.. Ik zie Rox verder niet de blokken in gaan dus hopelijk was het eenmalig.

Ricco en Mylo zitten ook regelmatig in de blokken maar ik zie ze beiden niet flirten en versieren dus misschien vinden ze het wel gewoon lekker in het blok :D

Nou ja, genoeg gekletst, hier de foto's en de filmpjes :D

Mylo en Stitch

Summer en Snowy (op de achtegrond zie je ook 1 van de jongen van Randy)

Dex in een blok

Ricco komt even uit het blok

Noa en Tailey, genieten gewoon van het weer

Tailey even spieken in een blok

Yenthe doet gek ;D

Ricco en Jenna eten van de proteine mix :D

Rox

Summer en Snowy 18+ ;D

de voliere
http://www.youtube.com/watch?v=ln_ehjynhFw

rox en dex vonden de camera super intressant :D
http://www.youtube.com/watch?v=QkueARLSFs4

Caroline

Hoi hoi!!!

Hele mooie foto's hoor.  :D

Lekker allemaal in het zonnetje.

Groetjessssssssssssssss  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Een leuke update en zeker hele mooie foto's !!  ;D
Ik vind Yenthe echt een heel mooi valkje om te zien.
Maarja,ik ben dan ook een bontfreacky.  ;) ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >