* Valkjes uit Marken ~ 7 donsjes ~ 07-08 foto's van gevonden valkje ~

Gestart door Zyra, 21 februari 2009, 00:00:42

« vorige - volgende »

Zyra

Nog even 2 foto's van hoe ik de donsjes vanmorgen in het blok vondt :D

Dierenfreackske

Hoi , haha , het zijn er al 3 he , gefeliciteerd meis , fijne manndag he Grtjs Ann

Zyra

YES, woensdag middag rond 3 uur arriveert de voliere. Ik werd net gebeld of het ook eerder kon... Ja natuurlijk kan het eerder! dat betekent wel dat ik morgen echt de tegels uit de tuin moet halen, nog iets moet verzinnen waarmee de voliere aan de muur van de schuur kunnen bevestigen en zand halen als bodem bedekking. Ook moet ik nog kijken voor stokken, touwen, ringen, speeltjes, een stuk boomstronk waar ik een schaal op wil maken, nieuwe voorbakjes (al kunnen deze voorlopig ook wel) en voor tijdelijk even golfplaten ergens vandaan ritselen..

Later komt er nog wel een polycarbonaat dak op, maar dat liet het budget even niet toe. De voliere is ook iets kleiner als ik hem wil, maar de rest van de panelen kan ik later bestellen en eraan maken dat ie toch het goede formaat krijgt. het gaat maar om 63 centimeter wat hij korter is, dit moet wel te doen zijn dacht ik zo met 10 valkjes :-) hopelijk kan ik snel de rest van de panelen bestellen en natuurlijk het binnen hok wat ik vanmiddag heb opgemeten.. Die wordt 180x1x180 (lengte x breedte x hoogte) zo behouden we toch het gemaakte zoldertje in de schuur en het is ruim zat voor een nachthok. de kast voor het neerzetten van het voer enzo staat al in de schuur dus zodra het mooi weer begint te worden kan alles verhuizen :-)

ben helemaal in mn sas ;D

Kaatje

Gefeliciteerd met je derde donsje  :D

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Dees, geweldig eh die donsjes, veel succes met de voiliere , ik wil foto's zien hoor! Grtjs Ann

Zyra

Even snel een berichtje vanuit Marken.

De donsjes en vogels maken het goed. De donsjes worden goed gevoerd en warm gehouden. Eitje nummer 4 tikt en heeft barstjes gemaakt.. Het 5de eitje lijkt dood te zijn en verwacht ook niet dat deze nog uit zal komen, maar zal hem voorlopig even laten liggen in de hoop van..

De voliere is even een weekje uitgesteld doordat mn auto is afgekeurd op meer punten dan waar ik over twijfelde. Maandag wordt er gestort en waarschijnlijk woensdag dat de voliere gebracht wordt. Balen maar het is helaas niet anders.

Ik ben nu dus enorm druk om mijn auto te laten maken zodat hij binnen 5 dagen terug kan naar de keuring (wettelijk verplicht). Zal proberen morgen weer nieuwe foto's te maken van de donsjes want wilde voor mezelf elke dag foto's maken, maar dat schiet er nu een beetje bij in :(

Groetjes Desire

Dierenfreackske

Hoi hoi, wat fijn dat de donsjes goed gevoerd worden, en goed warm worden gehouden, ik kijk al uit naar de volgende foto's.

Wat sneu dat je auto op bepaalde dingen is afgekeurd en nu zo veel kosten hebt! Hopelijk valt het nog mme! Grtjs Ann

Zyra

Mag ik u voorstellen aan onze 4de gezinsuitbreiding:

Abayomi
Geboren op 02-04-2009

Zyra

Hier gaat het uitstekend. Alle donsjes groeien erg goed en Tailey en Ricco doen dan ook hun uiterste best.

Hier foto's van de donsjes van 02-04-2009.

Adora:

Amigo:

Akira:

Groepsfoto's:

Groetjes Dees

Caroline

Ze doen het goed hoor.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

wow wat een schatjes zeg!! fijn dat het goed gaat.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Wat zien ze er lief uit zeg ! Fijn om te lezen dat alles goed met ze gaat, ze zien er ook goed uit hoor !

Fijn weekend.

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi hoi.wat fijn dat het goed gaat met de donsjes, mooie fto's heb je gemaakt van ze! Grtjs Ann

Gerdy

Hoi hoi

hé wat vervelend dat het van je auto nu tussendoor komt..

gefeliciteerd met je vierde donsje..wat zijn ze toch super lief die hele kleintjes.

je hebt een hele aparte naam voor je vierde donsje..zit hier een bepaalde betekenis aan?

gr gerdy

Zyra

Hoi allemaal,

Het gaat enorm goed met de donsjes, ze worden nog steeds goed gevoerd en warm gehouden, alleen het 5de eitje is toch niet uit gekomen.. ook blijft het enorm koud terwijl het toch onder 1 van de ouders ligt  ??? Vanmiddag even uitgebreid foto rapportage gezien mn auto vandaag even zog oed als stil staan omdat we geen onderdelen kunnen halen (het meeste is wel al gedaan hoor ;)) Vandaag wordt het kooien boenen en het blok ook even lekker opfrissen..

Gerdy, je vroeg me naar betekenis van de naam Abayomi. Abayomi is een indiaanse naam en betekent 'Geboren om geluk te brengen'

Ik had de naam Ayurveda ook graag gebruikt, maar helaas zal dit er niet van komen :)

Tot vanmiddag!