* Valkjes uit Marken ~ 7 donsjes ~ 07-08 foto's van gevonden valkje ~

Gestart door Zyra, 21 februari 2009, 00:00:42

« vorige - volgende »

Anke

Hoi,
Ja hoor daar zijn ze dus :)
Gefeliciteerd!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

☺ Pita ☺

Ooow gelukkig gefeliciteerd , ik las je vraag bij kweken over te harde schil.
Wou net vragen hoe het ging  :D gelukkig is het goed gekomen!! ;)

carco

Wat lief  :-*

Gefeliciteerd!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Gaaf!!!!

Gefeliciteerd!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

gefeliciteerd met je eerste donsjes..spannend ..zeker omdat je nog niet weet welke mutatie eruit kan komen..

wat super dat je voliere al snel kan komen..

gr gerdy

Zyra

28 maart 2009, 21:49:31 #35 Last Edit: 28 maart 2009, 21:51:27 by Zyra
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. :-* :-* :-*

Ben echt heel erg blij met de donsjes, en nog beter nieuws...

Dit mailtje kreeg ik zonet binnen:

CitaatHallo Desiré

Ik heb de voliére klaar en kom hem volgende week zaterdag 4 april brengen waarschijnlijk eind van de middag.
u hoort nog wel hoe laat.

Met vriendelijke groet
Marco
MK Dierenverblijven


Echt een super dag vandaag zeg!

Ik heb nog niet gekeken of Adora en Amigo al gevoert zijn, maar dit zal ik strakjes gaan doen. Ik wil ze niet te veel storen namelijk, maar hou het wel goed in het oog hoor :). Vanaf nu komen er elke dag foto's van de donsjes, althans voor zover het ook lukt he, maar ik doe mijn uiterste best om tussen de tuin om spitten foto's te maken en deze te plaatsen. Ook hou ik jullie natuurlijk op de hoogte van de andere valkjes en de voliere.

Groetjes Dees

Kaatje

Hoi Desire,

Wat een geweldig gezicht, twee van die heerlijke kleine donsjes ! Wat zal je blij zijn dat ze uit de eitjes gekomen zijn want je maakte je best zorgen las ik !

Wat een heerlijk gevoel zal je hebben, van harte gefeliciteerd met de twee kleintjes, geniet er maar lekker van  :D

Gaaf dat de volière volgende week al komt, ook weer iets leuks om naar uit te kijken en fijn dat je je draai weer gevonden hebt op het forum. Ik zal ook zeker meelezen hier  ;)

Nog een fijne zondag.

Groetjes, Karin

Zyra

Nog een laatste berichtje voor vanavond.. En dat enkel om even te vertellen dat beide donsjes gevoerd zijn en mooi mini kropje hebben ;D

Karin, ik ben zeker erg blij met de 2 donsjes, ik genoot al van de spannende tijd dat de eitjes gelegd moesten worden, en nu dat ze er dan uit zijn gekropen. Ik maakte me inderdaad zorgen omdat ik gewend ben dat ze veel sneller meerdere barstjes in de eitjes maaken, maar Adora en Amigo doen het gewoon in een paar uurtjes tijd helemaal rond werken en er uit kruipen :D Heerlijk die 2 kleintjes. Ben erg benieuwd welke mutatie ze hebben.

Groetjes Dees

Kaatje

Hoi Dees,

Nou, dan ga je in ieder geval lekker rustig de nacht in met de wetenschap dat de kleintjes in ieder geval lekker gevoerd zijn ! wat een super ouders en fijn nieuws  :D

Ik ben erg blij voor je !

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Dees...wat fijn dat de twee donsjes gevoerd zijn , hoe is het nu met ze ? Ben al benieuwd om ze te zien ook, hihi!
Fijn dat het goed gaat met de valkjes! Whaaaauuuw, super dat de voiliere klaar is daar. Grtjs Ann



Zyra

Ik heb geslapen als een roosje met het idee dat de donsjes goed gevoerd werden en zowel Tailey als Ricco ze warm hielden. Terwijl de toren klokken klinken en het zonnetje mijn huisje vult geniet ik van al het gekwetter wat van beneden komt. Vandaag soppen en boenen ;)

Ohw, maar jullie willen weten hoe het met de donsjes is?

Nou die maken het prima! hun kropje is goed gevult, tillen hun koppie al op en staan nog wankel op hun pootjes heen en weer te wiegelen. Maar goed dat er nog eitjes zijn waar ze hun oh zo zware hoofdje op kunnen leggen ;) Foto's heb ik nog niet gemaakt, hier wacht ik mee tot vanmiddag ;) Nog even geduld dus ;)

Groetjes Dees

Dierenfreackske

Hoi Dees, ik wacht wel gewoon, de donsjes zijn nog zo teer he, ik ben benieuwd om ze te zien hoor! Wat fijn dat ze goed gevoerd worden van hun oudertjes! Zalig is dat om te zien he! Grtjs Ann



Zyra

Nog even op de valreep voor het slapen gaan. Vandaag weinig thuis geweest doordat ik stoelen voor de eettafel op moest halen en daarna door ben gereden naar mijn ouders. Toen ik terug wilde gaan rijden en nog even terug liep om nog iets te pakken had de hond de auto op slot gesprongen terwijl mijn sleutels nog in het contact zaten.. Erg slim dus.

Maar dit willen jullie vast en zeker niet horen en weten, jullie komen voor de donsjes ;)
Eitje 3 laat nog even op zich wachten, maar is wel druk bezig met barstjes maken. Ik verwacht dat hij/zij morgen het snaveltje laat zien.
Adora en Amigo maken het nog steeds prima. Goed gevulde kropjes, lekker actief maar nog steeds wankeltjes.. Het zijn echte droeppies!
Ook denk ik dat Adora een cinnamon is gezien ik een rood stipje in het midden van het oogbolletje zie zitten. Op 1 van de foto's is dit duidelijk te zien.. Ik heb wel eens gelezen dat dit cinnamon zou beteken, Dat wordt erg leuk!

Hier de foto's van vandaag: 29-03-2009.














Groetjes Dees

Dierenfreackske

Hoi Dees, wat lief zijn ze hoor, wat zijn ze nog zo teer nu he,
ik hoop dat ze mooi groot mogen worden en goed gevoerd worden he, hun kropje lijkt in ieder geval al gevuld he!Grtjs Ann



Zyra



Mag ik u voor stellen aan het nieuwe gezindlid van het A-nest:

AKIRA

Akira is geboren in de nacht van 29-03 op 30-03-2009. Dat hij/zij geboren is op 30-03-2009 is zeker gezien er om 3 uur vannacht nog geen 3de donsje lag. Akira is mooi gevoerd en ziet er erg mooi uit met erg veel dons.






ik sta nog wel wiebelig op mijn pootjes hoor