The Cockatiel Collection '10 - einde seizoen...

Gestart door Rianne, 18 februari 2009, 12:46:45

« vorige - volgende »

Rianne

Bonnie een pop toch? Nou, er is genoeg hoop want het tweede jong is ook een witmasker pale fallow :D

Stel je voor, de baby aan de Nutribird ;D

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 22 mei 2009, 12:06:57
Bonnie een pop toch? Nou, er is genoeg hoop want het tweede jong is ook een witmasker pale fallow :D

Stel je voor, de baby aan de Nutribird ;D

Haha, baby aan de nutribird :D

Ik ben er nog niet helemaal uit, man of pop... hangt van Cocktail & Dreams af...  Ik denk dat het een popje moet worden, maar als ik die beslissing nog even voor me uit mag schuiven zou dat heel fijn zijn.  :)

Als er geen opaline uit komt moet er toch getest toch? Misschien dat ik dan wel zeg van ik neem gewoon de gok, kijk wat het is en hou op basis daarvan iets uit Cocktail & Dreams aan.  :)

Dierenfreackske

Hoi , whaaaauw gefeliciteerd met jhe tweede witmasker fallowtje hoor!  Grtjs Ann

Rianne

Van Cocktail en Dreams weet je wel de geslachten van de jongen? Dat is dan wel weer handig. Kun je gewoon de mooiste witmasker pale fallow uitzoeken :) En hopelijk met parels!

Anke

Hoi Rianne,
Gaaaf alweer een witmasker pale fallow ;D
Gefeliciteerd hoor :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Van Cocktail en Dreams kan ik de geslachten ook niet zien, ja voor een deel bij de poppen want (Cocktail is split lutino).

Maar mijn plannetje gaat eigenlijk verder dan dat  ;)  Ik heb een vierjaren plan zeg maar  :D

C@rl@

Hoi Rianne, ik zie nu pas je nieuwe boekje. :-[
Leuk en gefeliciteerd met de jongen. :)

lynette

Hoi Rianne

Gefeliciteerd met de donsjes en dan ook nog van die mooie mutaties.
Voor jou is het zeker lekker aftellen naar de Due date  ;D
Dus nu beschuit met muisjes voor de valkjes en over een tijdje weer voor jullie kleine spruit  ;D Goh je heb vast het hele berg beschuit en muisjes ingekocht hebben.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Raymond

Hey Rianne,

Kan je ook vertellen wat de splits zijn van de witmasker pale fallow jongen?

Ik heb je ook ene pm gestuurd. Alles is een beetje afhankelijk van de andere valkjes. Misschien nemen we er dan wel 2 extra bij  ;D. Maar eerst deze 6 maar eens aanzien en ms dus nog 2 erbij.

Keuzes maken is lastig :). Zet hem maar gewoon op de lijst voor ons.

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Rianne

De beschuit met muisjes is hier niet aan te slepen, vanmorgen was daar witmasker pale fallow jong nr 3! :o
De jongen hebben verder geen splits, het is witmasker pale fallow of witmasker split pale fallow. Tenzij pa split opaline is, daar is een kans op namelijk.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Caroline

Gaat echt goed hè, gefeliciteerd!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.