The Cockatiel Collection '10 - einde seizoen...

Gestart door Rianne, 18 februari 2009, 12:46:45

« vorige - volgende »

Rianne

Even wat foto's :)

Op het speeltje wat ik van Manon heb gekregen :)

Dierenfreackske

Hoi Rianne, mooie foto's hoor weer! Heb ervan genoten, grtjs Ann

Peggy

Wat een gezellige foto's Rianne. Je voliere ziet er gezellig uit en je hebt trouwens mooie valkjes,mooie mutaties hoor.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Mara

Hoi RIanne

GEfeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een fijne dag hebt.

Groetjes

Mara

jeroenn

hoi rianne,

van harte gefeliciteerd met je ver jaardag.
ik hoop maar ik weet wel zeker dat je een fijne dag hebt.

Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Marian

Hoi Rianne,

Als eerste gefeliciteerd met je verjaarda. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad :D
Als tweede ontdekte ik dat het even geleden is dat ik een berichtje plaatste :-[ weet ook niet waarom, heb toch wel het een en ander nog gelezen :-\
Natuurlijk super, geweldig, geen woorden voor, dat Ayko terug is, idd de wonderen zijn gelukkig de wereld nog niet uit :D :D
Mooie, foto's, zo lekker dik zittend op een rijtje ;D

Groetjes, Marian

Rianne

Dank jullie wel voor de felicitaties :D Heb m'n verjaardag afgelopen zaterdag gevierd. Gisteren was het gelukkig mooi weer, altijd leuk maar net even extra als je jarig bent ;)

Morgen gaan de eerste jongen weg, 2 bonte. :) In totaal zijn er 9 jongen gereserveerd en 1 houd ik nog even zelf, de wildkleur geelwang. Sja, wat nou valkjes teveel? ;D Hij gaat straks gewoon in de voliere hoor, daar valt 1 valkje meer of minder niet op ;D Gaat hij op z'n moeder lijken (Nevada, zwarte geelwang) dan blijft hij, zo niet, mag hij alsnog z'n koffertje pakken ;)

*Manon*

Hoi hoi Rianne,

Ik ben een beetje laat, maar wil je toch van harte feliciteren met je verjaardag.
Fijn dat er zoveel valkjes gereserveerd zijn, zitten daar ook broertjes of zusjes van Billie bij?

Groetjes!!

Rianne

Er is een lutino broertje gereserveerd :)
Dan heb ik nog een lutino broer en opaline zus over, nog wat bontjes, een paar witmaskers en 2 tamme zusjes, een lutino opaline en een cinnamon opaline geelwang. Ik heb er dus nog wel een paar ;)

*Manon*

ooooohhh die laatste mutatie *zucht* ik snap niet dat ie niet is gereserveerd is...  ??? die is zo mooi... die zal wel niet echt tam zijn hé!!

Rianne

Jawel hoor, die wordt namelijk met pap grootgebracht, samen met de opaline lutino en de wildkleur geelwang (die hier blijft). Ze werden geplukt, vandaar. :)

*Manon*

Ojee, nu wordt het nog moeilijker  ::)

Heb je nog een fotootje van 'm? Is het trouwens een popje? dan houdt ze haar mooie pareltjes he... *zucht nog maar eens*  ;) ;)

Dierenfreackske

Hoi Rianne, hoe is het daar met mijn 2 pale fallow witmaskertjes? Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit zien, hiih! Ik stuur je morgen wel eens een pb over ze. Grtjs Ann