3 mei 2025, 14:50:40

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

TheaV

Jeetje..... Houdt niet op....
Maar Moby gaat super, ook weer kleppen!!! Ik kan voorstellen dat je vochtige oogjes kreeg!
Nog een opkikker?? Max kletst steeds meer en duidelijker!!!
En hij heeft het wipwappen uitgevonden!!! En geniet er hoorbaar van! Zelfs dan hoor je " MamaMia" ... ;D

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Saar

Citaat van: TheaV op  6 maart 2011, 12:04:31
Jeetje..... Houdt niet op....
Maar Moby gaat super, ook weer kleppen!!! Ik kan voorstellen dat je vochtige oogjes kreeg!
Nog een opkikker?? Max kletst steeds meer en duidelijker!!!
En hij heeft het wipwappen uitgevonden!!! En geniet er hoorbaar van! Zelfs dan hoor je " MamaMia" ... ;D

.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Gerrit was net weer lekker klunzig bezig...
Hij was helemaal hyper tijdens t rondje vliegen... Ik zei nog... DOe voorzichtig! Maar nee hoor... Bam daar lag ie op de grond met een speeltje :-X Het eikeltje heeft z'n pootje lichtelijk gekneusd ::) Echt een stel kleine kindertjes hoor :-X

Saar

Moby is bij deze knettergek verklaard ( en dus gezond ;))
Gisteren was ie me aan het roepen... Heel hoog en zenuwachtig.... Met andere woorden: Kom eens bij me kijken?! Dus ik naar Moby toe.. Zit ie z'n klik geluidjes te maken en hij was aan t headbangen ;D De kat lokken deed ie ook weer.. ( het pssst pssst psst geluid ) en alsof dat nog niet genoeg was.... Was t ook ineens weer: Ecco kiebuh, kom maar :P

Onze lieve Ecco zei dat altijd als ie gekroeld wilde worden, en zodra je het na zei kwam hij z'n kroel halen ;D Alleen dat snapt Moby niet helemaal, maar dat maakt niet uit ;)

De dode rijstvogel zit op dit moment nog steeds in m'n tas terwijl ik aan t werk ben... Postkantoor was nog niet open ::) Ga ik om 3 uur wel weer even er naar toe. Er liggen 2 koelelementen in het doosje, dus of ie nou een paar uur in mijn tas ligt of op het postkantoor totdat het pakketje wordt verzonden maakt ook niet uit...

lynette

Heey saar,

Wat een fijn nieuws van Moby :D praatjesmaker :D
En al met de fungizone begonnen? En daar nog een receptje voor de rest van de cuur gekregen?

Groetjes

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar

Citaat van: lynette op  7 maart 2011, 12:11:21
Heey saar,

Wat een fijn nieuws van Moby :D praatjesmaker :D
En al met de fungizone begonnen? En daar nog een receptje voor de rest van de cuur gekregen?

Groetjes

Met die fungizone ben ik nu een paar dagen bezig. Als ik vanmiddag m'n extra dosis fungizone niet binnen heb, dan ga ik weer ff bellen. Heb het wel nodig.. kom voor 2 dagen te kort ::)
:-*

Saar

Ik weet niet wat er in die fungizone zit, maar Liesje ( volgens DNA bewijs een pop ) zit te fluiten als een vent :o Dus nu heb ik 5 valken in huis die kunnen fluiten ;D Er werd net om me 'gevochten' :P Ik moest en bij Moby komen en bij Gerrit en Liesje komen kijken.... Ja dat kan niet... Moby riep telkens Ecco kiebe naar me, en doei doei dag Eccootje! En Liesje en Gerrit floten de hele tijd naar me... Lekker stelletje heb ik hier zitten hihi!

Agnes

Wel gezellie!

Bij mij in de voliere hebben ze de lente in de kop.
Ik betrapte er al twee op een wip :P  De dame is er 1 van jou!

Ik kon zo snel niet zien welke van de twee het was, want van veraf lijken de zusjes op elkaar.
Het ziet er naar uit dat ze nu een koppeltje vormt met Corky (van Wilma)
Leuk dat ze elkaar gevonden hebben.

Nu nog zien dat Paulo wat gaat zien in de andere zus

Enne.....................
Gisteren stond ik met een knäckebrödje in de voliere met vier valkjes op m'n arm. Guus de gele grasparkiet cirkelde al enige tijd rondjes om ons heen. Uiteindelijk durfde hij het dan ook aan, en landde op m'n schouder :D
Hij was wel zo weer weg, maar hij durft tenminste wel!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

Citaat van: Agnes op  7 maart 2011, 18:24:06
Wel gezellie!

Bij mij in de voliere hebben ze de lente in de kop.
Ik betrapte er al twee op een wip :P  De dame is er 1 van jou!
:o :o :o ;D

Ik kon zo snel niet zien welke van de twee het was, want van veraf lijken de zusjes op elkaar.
Het ziet er naar uit dat ze nu een koppeltje vormt met Corky (van Wilma)
Leuk dat ze elkaar gevonden hebben.

Dat is zeker leuk :D

Nu nog zien dat Paulo wat gaat zien in de andere zus

Paulo is dat tamme valkje toch? Maar dat zal best wel, hij zijn knappe dames ;D

Enne.....................
Gisteren stond ik met een knäckebrödje in de voliere met vier valkjes op m'n arm. Guus de gele grasparkiet cirkelde al enige tijd rondjes om ons heen. Uiteindelijk durfde hij het dan ook aan, en landde op m'n schouder :D
Hij was wel zo weer weg, maar hij durft tenminste wel!

Zozo hij durft! :D Als hij doorkrijgt dat je vaak iets lekkers bij je hebt, wordt ie vanzelf brutaler ;D

Zo, ik ga nu douchen en dan lekker m'n bedje in...
Hopelijk hoort Moby me niet... Ik zei net tegen hem voordat ik het doek over de kooi deed: gaat Moby lekker slapen? doei doei! Z"n kuif ging naar achteren... En toen was t doedoei dag eccootje doedoei.... Toen ik t licht uit deed zat dat gekke beest nog doeidoei te zeggen ;D

lynette

Whahah een fluitend vrouwtje  ??? nou ben echt nieuwschierig naar die fungizone. Hier hebben ze dat echt niet gedaan :P Maar Perley maakt ook best een mannelijke indruk soms  ;D gekke beesten.

Fijn dat Moby weer lekker aan de kletspraat is geraakt (K)

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar

Citaat van: lynette op  7 maart 2011, 23:45:02
Whahah een fluitend vrouwtje  ??? nou ben echt nieuwschierig naar die fungizone. Hier hebben ze dat echt niet gedaan :P Maar Perley maakt ook best een mannelijke indruk soms  ;D gekke beesten.

Fijn dat Moby weer lekker aan de kletspraat is geraakt (K)

Groetjes Lynette

Hihi ;D Ik weet zeker dat jij Moby niet meer herkent :D
Hij is sooooooooooooooooooooooooooooow druk! niet normaal meer, en lekker kletsen en vreten... en nog meer vreten... En hele mooie poepies uitschijten 8)

En Liesje is altijd al een apart meisje geweest.. Ze is zo nieuwsgierig als t maar wezen kan... Zodra je wat weggooit, volgt ze je helemaal... Met andere woorden of je even wilt vertellen wat je aan het doen bent :P

Saar

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel