3 mei 2025, 14:44:15

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

75 gram :D
Ik ga hem vanavond denk ik niet pappen...
Kijken hoe hij t morgen doet...
Ik kreeg nog steeds de dierenkliniek niet te pakken :S :S
Krijg telkens de ingesprek toon ::) straks chiel zn foon ff pakken, en als dat ook niet werkt dan de thuistelefoon pakken...

Het heeft verder geen haast, maar ik moest een update geven ;)

carco

Conny krijgt ze ook niet te pakken: ik heb het idee dat de telefoon er naast ligt of zo?

Gelukkig komt hij nu wel aan van de zaadjes.
Verder niet meer gespuugd vandaag?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Saar

Hoi Caroline,
Dat idee heb ik dus ook al...
Na de pap heeft ie niet meer gespuugd, hij is dus gewoon misselijk geworden van de pap...
Arm mannetje! Dus ff kijken hoe t verder gaat zonder pap...
Binnen zitten ze nu aan de fungizone :)
Groetjes Saar :-*

Saar

Inmiddels ook een verklaring waarom de kliniek niet te bereiken is... stroomstoring in de straat daar ::)

Caroline

Ik zou het ook zonder pap proberen hoor.

Fijn dat hij nu lekker gegeten heeft.

Inmiddels alweer contact gehad met DA??

Knuffie voor Moby.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op  3 maart 2011, 22:27:31
Ik zou het ook zonder pap proberen hoor.

Fijn dat hij nu lekker gegeten heeft.

Inmiddels alweer contact gehad met DA??

Knuffie voor Moby.  :-*

Toen ik vanavond weer belde, hoorde ik een stem van de kpn met een ander nummer.. Toen ik die belde, kreeg ik een andere kliniek aan de lijn.. En die vertelde me van de stroomstoring. Morgen ga ik weer bellen... Ik moet namelijk 10 dagen kuren met die fungizone, maar 2 maal daags t water verversen, heb ik 50 ml fungi nodig, en heb er maar 40... ff een receptje regelen ;) Knuffie zal ik straks geven :D

Saar

78 gram woog ie net!!!! :D
En hij is weer hartstikke hyper :O
Hij krijgt samen met henkie op dit moment grasjesvoer met B-14 pellets, en eivoer met pellets er door heen en zo te merken smaakt het goed! Nu moet ik nog van m'n nekklachten af zien te komen, maar ik  verwacht na t weekend weer pijnvrij te zijn :) komt door de zorgen om de beessies  :-[ :-[ :-[ voor nu slaap lekker :-*

Larissa

hey meis

fijn dat moby weer opgeknapt is,

:-*

TheaV

Super...... ( zachtjes gefluisterd dan) Wat houden ze er daar bij  jou de boel in  spanning, zeg!!  Mama Mia.... zegt Max!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Saar

74 gram :D en hi begon meteen te vreten ;D ;D

Er is vannacht blijkbaar grote paniek geweest buiten ( heb er niks van meegekregen :-[ ) Maar chiel was er al uit en ging buiten kijken.... Zit er een uil op de schutting :o :o :o Hopelijk komt ie niet nog een keer terug, dan moet ik 2 lagen gaas op de voliere gaan spannen ::) Nu kan t geen kwaad als ie een poging doet, er hangt zeil voor de voliere ;) Maar als ie van de zomer besluit om hier te komen eten, dan heb ik wel een probleem :-X

Sally

Hey Saar,

Super dat Moby weer opgeknapt is.
Doe zo verder je bent super bezig!  :-*

Ah, bah een uil in je tuin.. Hier heeft ook een uil gezeten, ik werd elke nacht wakker van dat beest zijn ge oe oe  ::), en er lagen hier af en toe dode duiven op de koer of in de tuin.

Nu is hier al een dubbele gaas, dus voor de valkjes heb ik geen schrik. Maar de uil heb ik trouwens ook niet meer gehoord. (is al een hele tijd geleden)  :)

P.s. Wanneer doe jij eigenlijk je plastiek weg ?

Saar

Moby woog vanmorgen 75 gram!!!! :D :D :D
En vanmiddag zat ie de hele tijd lief te fluiten... Pak ik hem bij me... Zegt ie: Ecco liefie... Kreeg er gewoon waterige oogjes van :-[ Vervolgens begint ie hele verhaaltjes te kwebbelen en te fluiten... En ff later zei ie weer: Doei doei :-* :-* :-* Het klonkt wel allemaal heel schor, maar dat maakt niet uit! De oude Moby is min of meer weer helemaal aanwezig :D

Saar

Citaat van: Sally op  4 maart 2011, 17:19:35
Hey Saar,

P.s. Wanneer doe jij eigenlijk je plastiek weg ?

Ik denk in april :) We maken dan meestal ook de voliére helemaal schoon dus dat kan dan in 1 keer door :)

Larissa

HEy Saar

Geweldig dat moby weer gekletst heeft, en zijn woordjes tegen je zegt

Super weekend toegewenst

GroetjeS Larissa

Saar

Ik vond 1 rijstvogeltje er gisteren niet helemaal lekker uit zien... En net lag ze dood :-\ Het leek er op dat ze legnood had, want t lijkt net of ik een eitje voel zitten. Maarja, jullie weten zelf ook wel dat als een vogeltje dood gaat, dat alles heel hard word... Ze ligt nu koud in het schuurtje van t binnenhok ( 4 a 5 graden is het daar ;)) en dus morgenochtend voor het werk even naar het postkantoor. Dan verstuur ik het vogeltje aangetekend naar de VA op.