3 mei 2025, 14:48:48

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Agnes

Citaat van: Saar op  7 september 2010, 11:56:26
Het liefst zet ik er een grote cactus neer, maar das niet echt diervriendelijk :-X :-[ ;)

Gewoon neerzetten!
Zo'n kat zal toch niet zo dom zijn om daar in te stappen? ;) (moet je hem wel op neushoogte plaatsen  ;D )

Tot zaterdag!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

Citaat van: Agnes op  8 september 2010, 13:18:08
Citaat van: Saar op  7 september 2010, 11:56:26
Het liefst zet ik er een grote cactus neer, maar das niet echt diervriendelijk :-X :-[ ;)

Gewoon neerzetten!
Zo'n kat zal toch niet zo dom zijn om daar in te stappen? ;) (moet je hem wel op neushoogte plaatsen  ;D )

Tot zaterdag!

Nou Agnes, deze kat is niet helemaal in orde...
Hij is niet helemaal af. Heel dom. Iedere normale kat blijft weg zodra hij zich echt rot is geschrokken, hij niet... ::) Hij is ook een keer 4 keer terug geweest in 1 nacht.. Op een gegeven moment heb ik hem een theelichtje/waxinelichtje naar z'n kop gegooid :-X. Was nog raak ook :-[ Hij heeft al een keer in de vijver gelegen omdat ie van m'n schoonvader schrok... en gewoon terug komen. Vanmorgen zat die klootviool er weer om half 7 >:( Als ik uit mn werk kom, ga ik maar een satérprikker plant in de grond stoppen ;) Ben het nu wel een beetje zat om al vanaf zaterdagnacht uit m'n slaap te worden gehouden.... :-\ Tot zaterdag :-*

Paula

Wordt Saar vannacht weer wakker van klaaglijk kattemiauw:
Heeft de kat zich geprikt!  ;D

Nee, serieus, zoiets is niet leuk. Hopelijk helpt het!
Succes!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Saar

Citaat van: Paula op  8 september 2010, 16:59:05
Wordt Saar vannacht weer wakker van klaaglijk kattemiauw:
Heeft de kat zich geprikt!  ;D

Nee, serieus, zoiets is niet leuk. Hopelijk helpt het!
Succes!

Daar wil ik wel wakker van worden hoor ;D weet ik zeker dat het helpt ;) Heb 600 prikkertjes gekocht ::) Dus na het eten ff stokkies planten, en daarna even het kleine garnalenaquarium aanpassen... 1 plant is niet mooi meer, en het stekje dat uit het grote aquarium komt, doet het goed. Maar die drijft nog aan het wateroppervlak. Even vastzetten ;) Krijg vanavond als t goed is 50 kleine cherry garnaaltjes :D ;)

Larissa

hey Saar

Ik las dat je last had van katten bij jou in de tuin

Ik heb Kattenschrik gekocht voor een tijdje geleden hier bij de dierenspeciaal zaak
Tis een spray en die heb ik lang de voliere op de grond gespoten moet eerlijk zeggen dat het goed helpt  ;D
Geen kat meer te zien

Tis een tip misschien helpt het

Groetjes Larissa

Saar

Heey Laris,
Spray hebben we ook al een keer geprobeerd..
En korrels... en zelfs zo'n kastje wat irritant geluid produceert... Alsnog bedankt voor de tip :-*

Larissa

pfff eigenwijze kat dan zeg  :o

Tja koffiedik had je ook al geprobeerd las ik, ik neem aan dat je dat niet droog er neer gestooid hebt toch ?
Misschien rare vraag maar koffiedik (nat) van verse koffie werkt soms nog het beste.

Of als je weet van wie die kat is de mensen er op aan spreken of anders ben ik bang dat je drastische maatregelen moet nemen  :-\

groetjes

Saar

Koffiedik kwam recht uit het filter...
;)
En ik weet van wie die kat is, van m'n fijne asociale buren.
Met die mensen valt niet te praten. Is al heel vaak geprobeerd.
Ze produceren dagelijks geluidsoverlast, slaan hun hond als ie niet luistert, schreeuwen naar elkaar en ga zo maar door. Hun vorige hond lieten ze soms halve dagen alleen, maar zodra ze weg waren begon ie te janken. Daar zijn zelfs advocaten opgezet door buren, maar die konden niet veel doen. Na alle klachten vanuit hun vorige buurt, zijn ze naar t huis hiernaast gegaan. Er is ook al vaak zat een klacht naar de woning coöperatie gegaan, maar die doen er niks aan. :-\

Larissa

tjeetjeeeeee daar zit je dan maar mooi mee

Tja drastische maatregel is een pijp nemen van een bepaalde diameter daar graviet vet in, zodat de kat er door heen loopt en bij hun alles binnen onder smeert misschien dat ze hem dan binnen houden

Anders dierenambulance bellen, en hem laten vangen

Het zijn tips he
Hoop dat je oplossing vindt

groetjes

Saar

Nou er staan er 400 in de grond..
Ben benieuwd ::)

Agnes

OOOOHHH die van die piijp is een goeie ;D ;D ;D ;D

Heb je de kat al gespiesd  ;)

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

ze hebben hem afgelopen nacht binnen gehouden, gelukkig...
Omdat het regende... ( hoorde dat de jongste dochter zeggen gisteravond ;) Dat deed het de nacht ervoor ook en toen liep ie ook buiten... ::) dus ik heb vannacht heerlijk geslapen en me ook verslapen :-[ Was zo moe dat ik m'n wekkers niet heb gehoord :-X ;D

Saar

Helaas, vannacht was die :censuur zak er weer.
Hij is wel in de prikkers gevallen, maar blijkbaar  heeft t nioet echt indruk gemaakt. Straks op die plek maar wat extra prikketjes neerzetten.

Nou in valkjesland is t rustig. Alles is humeurig door de rui... :P Agnes is afgelopen zaterdag haar dames op komen halen. Nu nog voor de andere 6 een huisje vinden. Van de week maar weer adverteren :) Dus alles gaat prima, alleen weinig over te vertellen :)

patty_dordtse valkjes

wat een  :censuur kat is dat zeg...

ben iedergeval geen kattenhater maar blijkbaar leerd die appel het dus nooit...

volgens mij moet die maar eens een keer goed pijn doen of je moet hem enorm laten schrikken een bewegende vogelverschikker of zo hahaha

die rui is altijd ff lastig hopelijk zijn ze er snel vanaf

groetjes mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Saar

Alleen deze is zo hardleers.. Er zijn genoeg andere katten langs geweest... Bekertje water of ze zich rot laten schrikken was genoeg... Maar deze heeft echt een stalen plaat voor z'n kop. Ben zelf ook geen kattenhater hoor ( we hebben er zelf ook 2 ) maar als je zo vaak uit je slaap word gehaald.... :-X
Ik hoop t ook dat de valkjes snel van de rui af zijn :)

Van t weekend gaan we trouwens de voliere dichtmaken met zeil... Misschien blijft die kat dan ook weg ;)