2 mei 2025, 22:19:20

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Kimm

hoi saar,

wat een lieve leuke filmpjes  :D genieten hoor.
fijn dat het met henkie toch wat beter gaat.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Paula

Fijn dat het met Henkie beter gaat.
Nu hij in het blok begint te fladderen, zul je binnenkort ook snel zien of hij zich met zijn 'handicap' goed in de voliere kan redden. Het zal vast goed komen!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Saar

Ja dames, ik ben wat dat betreft echt blij met het resultaat tot nu toe...  :D

En thnx kim :-*

*Manon*

Fijn dat het goed gaat met Henkie... of goed  ::) Beter, hopelijk kan hij straks gewoon of met een kleine handicap functioneren... maar dit ziet er hoopvol uit hé  ;)

Saar

Gisteravond schrok ik me kapot!
Kijk ik in de voliere, zit Tina gewoon te zitten op de grond en ik dacht dat ze ziek was :-X Dit is namelijk niks voor haar....
Dus ik ren als de sodemieter van de trap af... Kijk ik in de voliere, zie ik Henkie penkie over de grond hobbelen ;D ;D
Tina probeerde Henkie dus op stok te krijgen door op de grond te gaan zitten. Maar het kleine ding zag haar niet... Riep ze hem, liep hij er gauw naar toe en vloog ze weg.... Ja zover is ie nog niet :P Hij snapt niet dat ie dan mee moet vliegen ::) Zoals ik het zag gisteren, kan hij ongeveer 50 cm zien. Toen ik hem gisteren riep, kwam ie ook naar mij gerent ;D Dus ik pak Henkie ff.... Geef hem aan Chiel.. zegt ie tegen m'n schoonmoeder: hij wordt echt zo tam, het is een leuk beestje. Dus zij zegt: Dus Henkie blijft? Zegt Chiel: Ja dat denk ik wel... Daar ga ik dus mooi niet tegenin ;D Dus dit keer is het NIET :P mijn schuld haha! Heb hem wel weer terug gezet in het blok. Kijken of ie vandaag weeer om een hoekje komt kijken :)

Paula

JOEHOEEEEEEEEEEEE!!!
Dat is goed nieuws dat Henkie enigszins kan zien én dat ie mag bljven.
Leuk! Veel plezier van hem!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

hilde

vind het ook super voor henkie maar ook voor jou  :)

Saar

Citaat van: Paula op  4 augustus 2010, 12:41:32
JOEHOEEEEEEEEEEEE!!!
Dat is goed nieuws dat Henkie enigszins kan zien én dat ie mag bljven.
Leuk! Veel plezier van hem!

:D Plezier zal ik zeker van hem hebben :D

Citaat van: hilde op  4 augustus 2010, 13:05:42
vind het ook super voor henkie maar ook voor jou  :)

:D

Always look..

Idd nou is het niet jou schuld  ;D leuk hoor weer een valkje erbij in jou collectie!

:-*

Saar

Citaat van: Always look.. op  4 augustus 2010, 13:57:59
Idd nou is het niet jou schuld  ;D leuk hoor weer een valkje erbij in jou collectie!

;D

Ja Chiel mag in de vakantie wel als de sodemieter een nieuw hok voor de valkjes maken ;D

Always look..

Nou ik zou zeggen...

Zet um aan het werk! HUPHUP!  :P

Saar

Citaat van: Always look.. op  4 augustus 2010, 14:01:08
Nou ik zou zeggen...

Zet um aan het werk! HUPHUP!  :P

Jaja ;D
We moeten na vandaag nog 7 keer werken...
( hoezo ik ben aan t aftellen :-[.. Moet je eens op m'n hyves kijken.. Dan snap je wel waarom :-X)

Always look..

Jij aftellen neeee joh ;)
Ik heb nou ook vrij.. tot zaterdag dan een ochtendje...
iig dat hoop ik, na mijn dokters bezoekje.. (ben benieuwd wat ie van mijn schouder gaat zeggen)
En daarna heb ik een weekje "vrij" en wil ik met Karima aan de gang (Spring er gewoon op zie wel hoe ze reageerd  :P)

Maar.. nou wil ik eigenlijk wel weer een foto zien van je nieuwe.. naja blijvende.. aanwinst  ;D
Dus kommaarrop! xx

Saar

Citaat van: Always look.. op  4 augustus 2010, 14:12:23
iig dat hoop ik, na mijn dokters bezoekje.. (ben benieuwd wat ie van mijn schouder gaat zeggen)
En daarna heb ik een weekje "vrij" en wil ik met Karima aan de gang (Spring er gewoon op zie wel hoe ze reageerd  :P)

Maar.. nou wil ik eigenlijk wel weer een foto zien van je nieuwe.. naja blijvende.. aanwinst  ;D
Dus kommaarrop! xx

Ik zal kijken wat ik kan doen ;)
Heb voor mezelf een relax avondje ingelast.... Het enige wat ik vandaag ga doen is stofzuigen en dan helemaal niks meer ;D Wanneer moest je nou? Morgen toch?

Always look..

Citaat van: Saar op  4 augustus 2010, 14:15:34
Citaat van: Always look.. op  4 augustus 2010, 14:12:23

Dus kommaarrop! xx

Ik zal kijken wat ik kan doen ;)
Heb voor mezelf een relax avondje ingelast.... Het enige wat ik vandaag ga doen is stofzuigen en dan helemaal niks meer ;D Wanneer moest je nou? Morgen toch?

Kijken wat ik kan doen zegt ze dan.. :P
En als ik er nou heel lief bij kijk?
ENNUH
Als jij dan toch aan het stofzuigen bent......
Doe hier ook ff  ;D
Mja morgen vroeg..  :o