3 mei 2025, 14:47:04

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Always look..

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

23 juni 2010, 08:43:16 #2417 Last Edit: 23 juni 2010, 10:34:29 by Saar
:-* :-*

Ik heb ook leuk nieuws! Er tikt een eitje bij Tina en Sjakie  8)

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Saar

Vanavond ga ik de foto's van gisteren plaatsen :)
Ben gisteren 2 uur in de achtertuin aan het ploeteren geweest om alle blokken schoon te krijgen, het binnenhok schoon te maken en alle jongen op de foto te zetten :o

Heb alleen 1 probleem :-[ Ben verliefd op een babyvalkje maar ik heb er geen plek voor :'( ::) Zucht heb ik weer ::)

Caroline

Och .... gewoon plaats maken.  ;D ;D ;D

DOe ik ook.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op 23 juni 2010, 10:47:18
Och .... gewoon plaats maken.  ;D ;D ;D

DOe ik ook.  :P

:P Ja maar dat gaat nie... Ik denk niet dat mijn schoonmoeder het leuk als vinden als ik de voliere 3 keer zo groot wil maken ;D Ik heb gisteren op 4 huizen gereageerd, en zag een leuke op funda staan... Hopelijk vind chiel het ook wat, en anders maar hopen op de 4 huurhuisjes :)

Saar

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Paula

En kun je dan dat ene valkje waar je verliefd op bent dan niet in de huiskamer plaatsen?
Je zou er wel eens spijt van kunnen krijgen als je het kleintje toch verkoopt. Er zal toch wel een oplossing voor te vinden zijn?
Wat een lieffie op de foto!   :-*  Is dat het jonkie waar je verliefd op bent? Kan me het goed voorstellen!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Saar

Nope...
Er lopen daar 2 katten rond... is geen geslaagd idee..
Ik woon namelijk nog jammer genoeg bij mijn schoonouders. Is niet lullig bedoelt, maar het is gewoon tijd om m'n eigen boontjes te doppen ;)
En alle andere kooien en verblijven zitten vol :-\

En het kleintje op de foto is idd de ene waar ik verliefd op ben.. :-[ Maar ik had manlief wel tuk van de week... Hij vind t paarse grasje zo mooi.. Ik zei al, je hebt pech deze is al gereserveerd. Ja maar hij is zo mooi. Ja ik mag geen grotere kooien, dan mag jij geen paarse kiet >:( ;)

Sally

Saar

Paula

Citaat van: Saar op 23 juni 2010, 13:05:21
Nope...

Dat hoeft niet perse een probleem te zijn hoor! Ik heb hier ook een kat en een hond. De kat zíet de vogel nog niet eens. Mijn ervaring met katten is, dat binnen in de kooi 'eigen' is, en daar blijft de kat vanaf. Ik maak mij eigenlijk meer zorgen om de hond wat betreft de vogels.

Ik woon namelijk nog jammer genoeg bij mijn schoonouders. Is niet lullig bedoelt, maar het is gewoon tijd om m'n eigen boontjes te doppen ;)

Ik snap wel wat je bedoelt. Als je bij iemand anders, wie dan ook, woont, heb je toch niet jouw 'eigen vrijheid'.

Citaat van: Saar op 23 juni 2010, 13:05:21Maar ik had manlief wel tuk van de week... Hij vind t paarse grasje zo mooi.. Ik zei al, je hebt pech deze is al gereserveerd. Ja maar hij is zo mooi. Ja ik mag geen grotere kooien, dan mag jij geen paarse kiet >:( ;)

En nu? Loopt hij nu te bedenken hoe het mogelijk gemaakt kan worden dat ze beiden blijven? Anders nog maar eens een keer aangeven: ok, als jij zorgt dat het valkje waar ik helemaal verliefd op ben mag blijven, annuleer ik de reservering van het paarse kietje?!  ;)

Veel succes!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Saar

Citaat van: Paula op 23 juni 2010, 14:56:04
Nope...

Dat hoeft niet perse een probleem te zijn hoor! Ik heb hier ook een kat en een hond. De kat zíet de vogel nog niet eens. Mijn ervaring met katten is, dat binnen in de kooi 'eigen' is, en daar blijft de kat vanaf. Ik maak mij eigenlijk meer zorgen om de hond wat betreft de vogels.

De een doet niks, de ander pakt wat ze pakken kan :-\ Zelfs als de hamster in haar loopbal loopt, probeert Daisy haar te grijpen >:(

Ik snap wel wat je bedoelt. Als je bij iemand anders, wie dan ook, woont, heb je toch niet jouw 'eigen vrijheid'.
Juist.. Ik wil graag m'n eigen ding kunnen doen, zonder telkens in de gaten te worden gehouden. Daarnaast begint de leeftijd ook op te spelen bij ze... Ze zijn even oud als mijn opa en oma :-[ (65 en 70)Mijn vader is misschien ook al 60, maar nog jong van geest en werkt nog.. ;) en ik heb een moeder die nu ergens in de 40 is ofzo ??? :-[ Ik weet dat niet meer omdat ik al  jaaaaaaren geen contact meer met haar heb :P

Citaat van: Saar op 23 juni 2010, 13:05:21Maar ik had manlief wel tuk van de week... Hij vind t paarse grasje zo mooi.. Ik zei al, je hebt pech deze is al gereserveerd. Ja maar hij is zo mooi. Ja ik mag geen grotere kooien, dan mag jij geen paarse kiet >:( ;)

En nu? Loopt hij nu te bedenken hoe het mogelijk gemaakt kan worden dat ze beiden blijven? Anders nog maar eens een keer aangeven: ok, als jij zorgt dat het valkje waar ik helemaal verliefd op ben mag blijven, annuleer ik de reservering van het paarse kietje?!  ;)

Veel succes!

Nee, daar is ie dus absoluut niet mee bezig ::) Dus we zien wel weer hoe het loopt ;) Ik vind het ook niet meer kunnen om de reservering te annuleren. Ylona is al helemaal blij met ze ;D en ze hebben een al een naam ;) Dus mocht hij toch perse een paarse kiet willen, dan wacht ie maar tot een andere keer :P Voorlopig denk ik nog steeds na over een manier hoe ik het scheetje kan houden :P Maar als t echt niet gaat dan heb ik gewoon vette pech ::)