6 mei 2025, 06:27:52

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

patty_dordtse valkjes

GEFELICITEERD met je tweeling  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Sally

Proficiat met je 2ling. ;D

carco

Gefeliciteerd  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Saar

Dank jullie wel :-*
Het is toch weer bijzonder om na een jaar 2 van die pluizenbolletjes in je handen te hebben ;D

*Yvon

Jaaaaa !! Daar zijn ze dan !!  ;D

Gefeliciteerd !!  ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: *Yvon op 28 mei 2010, 18:55:23

Jaaaaa !! Daar zijn ze dan !!  ;D

Gefeliciteerd !!  ;D

Groetjessss Yvon

Dank u wel ;D

Saar

De 2 donsjes doen het goed! Sjakie is een hele goede papa :-* Grietje heb ik nog niet bij de donsjes gezien ::)  1 eitje in t nest is alweer bijna rondgetikt :o Dus die verwacht ik ook vandaag! Bij LInkie en Guido tikt er eentje 8)
Bij hans en Kuif liggen er inmiddels 3 bevruchte eitjes. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen ::)

*Yvon

Hoi hoi

Ze gaan het weer spannend houden voor je.  :P ;D

Groetjessss Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

jup ;D
We zien t wel.. Vanavond ná het eten ga ik weer kijken...
Ik ben vandaag al te vaak de voliere ingelopen... De 'paasbomen' zijn weg, dus ik heb ff wat takken gered en in de voliere gezet.. KUnnen ze lekker slopen ;)

Saar

Gerrit is vanaf half 11 vanmorgen niks aan t doen dan schreeuwen schreeuwen schreeuwen!!!! >:(
Ik heb hem nu maar weer van ellende in het transportkoffertje gezet met een handdoek eroverheen :-\ Ik weet t, ik moet t negeren maar dat ging nu gewoon niet meer... :-X Hopelijk heb ik snel een dinnetje voor hem... Wordt namelijk schijtziek van hem met z'n gegil :-[

*Yvon

Zou het voor Gerrit dan eigenlijk niet beter zijn als je een volwassen popje zou nemen ?  ::)
Dan kan hij daar sneller mee rommelen dan met een jong valkje,denk ik hoor.
Is maar een idee.   ;) :D

Zonde van die boompies.  :-\
Of is die alleen maar gesnoeit ?

Goetjessss Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: *Yvon op 29 mei 2010, 17:28:38

Zou het voor Gerrit dan eigenlijk niet beter zijn als je een volwassen popje zou nemen ?  ::)
Dan kan hij daar sneller mee rommelen dan met een jong valkje,denk ik hoor.
Is maar een idee.   ;) :D

Zonde van die boompies.  :-\
Of is die alleen maar gesnoeit ?

Goetjessss Yvon

Nou het zijn geen sexuele frustraties... Hij krijgt gewoon geen aandacht van Harry en Pér... En daar is ie zo boos om.. Hij zoekt echt contact met een ander valkje :) Die roept hij namelijk.. Ik ben op dit moment ook niet meer zo interessant voor hem...

De bomen zijn echt weg... De een groeide heel erg slecht. Alleen boven in de boom zaten groene blaadjes ::) En de ander werd niet groot... De stam is ook in stukken gezaagd, staan nu op de grond van de voliere :)

Nou ik ga Gerrit weer uit de koffer halen.... Kijken of t eikeltje is afgekoeld... :-\

Saar

Saar

Net is het 3e donsje bij Grietje geboren... En ik heb het gezien!
Heel bijzonder :D