3 mei 2025, 10:31:57

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

anika_en_spirit

Hoi Saar,

Nou, vervelend inderdaad!
Ik hoop dat ze snel weer opgehoepeld zijn.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Saar

Citaat van: anika_en_spirit op 21 april 2010, 22:41:19
Hoi Saar,

Nou, vervelend inderdaad!
Ik hoop dat ze snel weer opgehoepeld zijn.

Citaat van: Gerdy op 21 april 2010, 21:23:20
jee wat is dit balen zeg..laat het mooi weer blijven dan zijn de schilders snel weg..

Dat hoop ik ook dames.. Alleen blijkt er nu dus ook een stuk kozijn verrot te zijn bij de achterdeur. Ze zaten toen ook meteen te porren en te doen bij de deur van het schuurtje waar m'n binnenhok in zit. Alleen kunnen ze daar natuurlijk nu niet goed bij. Hopelijk is die deur niet verrot..

2 weken terug kreeg ik een reactie van iemand op marktplaats... Ik heb een advertentie erop staan dat ze jonge valkjes en grasjes kunnen reserveren, maar dat ik niet wil dat ze alleen worden gehouden... :-\ Kreeg ik vervolgens een email: hallo, Ja iek wiel 1 grasparkiet reeserveren. En de taalfouten zijn niet overdreven...

Even uitgelegd waarom ik dit niet goed vind, kreeg ik weer een email terug dat het wel kan, vogeltje mag de hele dag los enz enz enz... Weer terug gemaild dat een vogel een groepsdier is en niet alleen mag worden gehouden. Want een mens vervangt geen soortgenootje ::) Toen had ze op m'n website zitten neuzen, wilde ze ineens een valkparkiet. Ik heb toen duidelijk in een mail gezet dat ik haar geen jonge vogel verkoop :-\

Kreeg ik gisteravond een email... Had ze een ander email adres gebruikt, zelfde naam, en hetzelfde telefoonnummer.... Met een gelogen verhaal er in! Ze had nu ineens wel een grasparkiet, en ze wilde een engelse grasparkiet reserveren... Dus ik zeg er wat van, dat ik die niet heb, en dat ik bij mijn standpunt blijf... wilt ze er weer ineens 2.. Want ze heeft er toch geen een zitten.... Kunnen jullie dit nog volgen? Zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen begrijpen, krijgt ze bij mij echt geen vogel.... ::) Ben misschien wel blonT :P Maar niet dom! ;D

patty_dordtse valkjes

;D ;D ;D

wat grappig hihi

ik heb dat namelijk met een valkje die te koop staat...
ze blijven proberen en ook via een ander email adres haha...

groetjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Saar

Citaat van: patty_dordtse valkjes op 22 april 2010, 10:27:48
;D ;D ;D

wat grappig hihi

ik heb dat namelijk met een valkje die te koop staat...
ze blijven proberen en ook via een ander email adres haha...

groetjes

Ja joh.... Die mensen hebben echt een plaat voor hun kop ;D

Saar

Dag dames,
Ik heb Saar de opdracht gegeven om dit verhaal voor me te typen... Het typen met mijn pootjes gaat niet zo snel....

Inmiddels ben ik helemaal op kleur... Kijk maar

En ik ben heel erg gelukkig en blij... Maar vrouwtje vind me stront vervelend :o :'( Ik doe níks... Ik wil alleen maar aandacht! En krijg ik t niet, dan ga ik toch gewoon lekker schreeuwen ::) Vrouwtjes oren zijn dan niet helemaal zoals het hoort, maar ik krijg ze aan het piepen ::) Tijdens het stofzuigen, ga ik op de grond zitten van de papegaaienkooi...
Vrouwtje helpen, en m'n kop tussen de tralies steken en dan geeft ze me een kusje ??? Ik wil géén kusje, ik wil kroelen!!!! >:( Nu is ze me zat :'( Ooooow m'n gedrag zegt ze.. Mijn stofdoek krijg ik ook niet meer ???  :'(

Maar mijn hormonen beginnen op te spelen! En aangezien Pér samen met Harry een kroelrelatie heeft, val ik telkens buiten de boot >:( Met het gevolg dat ik boos wordt, of ik ga vrouwtje versieren als we los zijn ::)
http://www.youtube.com/watch?v=0aKTvEQTn10

Dus lieve mensen van het forum, mijn valkjesmama is opzoek naar een gei.... uuuuh geel valkje voor mij... Ik snap daar helemaal niks van ??? waarom geel? ::) Mag wel een paar grijze/bruine veertjes hebben, maar moet zo geel mogelijk zijn. Maar geen lutino.. Volgens Saar word ik helemaal gek zodra ik iets geels zie dus vandaar.... Wie ow wie kan mij op korte termijn aan een lekker, lief kroel en geel vriendinnetje helpen? Saar wil wel een stukje reizen, dat vind ze niet erg... Zolang ze maar geen uren onderweg is. Ze moet wel handtam zijn, en ze komt in de papegaaienkooi te wonen bij Pér, Harry en mezelf natuurlijk. We mogen iedere dag onze vleugeltjes strekken, en als we geen zin hebben, haalt ze ons er niet uit. Mochten jullie een mooi vriendinnetje voor me hebben/verwachten, willen jullie Saar dan een pbtje sturen?
Een kroelkusje van Gerrit!

Agnes

Hihi, gekke Gerrit!

Hopelijk vind Saar gauw een meisje voor je......Is veel leuker dan een stofdoek ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

B87

Wat een schattig filmpje!

Ik hoop dat je snel een lief vriendinnetje voor hem hebt gevonden!! :-*

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Saar

Citaat van: Agnes op 23 april 2010, 11:52:40
Hihi, gekke Gerrit!

Hopelijk vind Saar gauw een meisje voor je......Is veel leuker dan een stofdoek ;D

Gek is ie zeker ja ;D Hij begint nu ook te gillen bij schoonmaakdoekjes, de doeken voor over de kooi, handdoek.... Alles wat maar een doek voorstelt :-X
Stoffen doe ik niet meer.... Ik zet wel een hulpstuk op de stofzuiger en stofzuig alle planken en kasten maar af :-[ :-[ :-[ :-X Wordt het ook schoon van ;D maar echt handig is t natuurlijk niet :P

Citaat van: B87 op 23 april 2010, 11:59:45
Wat een schattig filmpje!

Ik hoop dat je snel een lief vriendinnetje voor hem hebt gevonden!! :-*

Ja he :D Hij heeft een goed gevoel voor ritme ;D
En ik hoop t ook.. Hij haalt soms echt het bloed onder m'n nagels vandaan :-X

Saar

Ik word heel erg verdrietig van de buienradar... je kan dan naar de 2 weken voorspellingen kijken.. Ik weet t verandert van dag tot dag.... Alleen nu wordt t de 29e supermooi weer... En daarna wordt t weer koud met regen! 
Dames, duim ff heel hard mee dat ie voorspelling er hartstikke naast zit :-[

Kimm

ah die lieve gerrit ;D
nou saar, je hebt wat te doen de komende tijd voor gerrit. :D
ik ben benieuwd!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Anke

Hoi Saar,
Wat een apart verhaal van die mailtjes.....
Je ziet soms inderdaad de raarste mailtjes voorbij komen, maar dit vind ik wel bijzonder.

Wahaha die Gerrit.
Veel succes met de zoektocht naar geel of misschien toch een ge*l vriendinnetje ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

23 april 2010, 23:13:27 #1962 Last Edit: 26 april 2010, 09:54:45 by Saar
Citaat van: Anke op 23 april 2010, 20:11:27
Hoi Saar,
Wat een apart verhaal van die mailtjes.....
Je ziet soms inderdaad de raarste mailtjes voorbij komen, maar dit vind ik wel bijzonder.

Wahaha die Gerrit.
Veel succes met de zoektocht naar geel of misschien toch een ge*l vriendinnetje ;D
Groetjes Anke

Tjaa, je hebt nou eenmaal mensen die nee niet willen accepteren... ::) Hebben ze bij mij alleen pech  :P nee = nee en blijft nee :P

En dank je wel! Ik hoop binnenkort een mooi geel meisje voor Gerritje te vinden :)

Saar

Zo, ik heb best weer een druk weekendje gehad..
Voor de verandering ben ik erg veel met de beestjes bezig geweest ;D Zaterdag heb ik grasparkietenvoer, kanarievoer en houtsnippers gekocht. Ik heb ook meteen een zooi grasparkietenblokken gekocht. Ik laat alles thuisbezorgen 8) Wel zo makkelijk en ze doen t voor niks :) Alle blokken meteen opgezocht op zolder en deze nagekeken. Moet van de week weer ff terug, kijken of hij nog wat 6kantige  grasparkietenblokken op de kop heeft kunnen tikken. Deze kunnen toch wat meer aan. Bij de vierkante vreten ze hier t kleppie eraf :o de andere bestelling met valkenblokken, valkenposter, japanse meeuwenposter, kilo sepia, wondzalf, een voerbakje en een schaaltje voor de kwartels. Kunnen ze goed badderen :)

Over kwartels gesproken... Ze zijn goed aan de leg geweest :o
Ik vond er meerdere keren 1... Gisteren vond ik er 3 ;D Ze hebben afgelopen week geloof ik ongeveer 10 eitjes gelegd :o.
Dit was t weer voor ffies :)

Saar

de schilders moesten hier in de tuin zijn....
Dus heb meteen ff gevraagd wanneer die steigers weg gaan en dat is morgen 8) Nu hopen op schitterend weer! MAar als ik de voorspellingen zo zie.... word ik er niet blij van :-[