2 mei 2025, 22:29:29

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

Pffffffffh
ff off topic....

sinds ik hier woon heb ik wel eens last van blaasjes op mijn voeten.... Die jeuken heel af en toe maar zodra ik naar de dokter toe wil trekken ze weg :o >:(

Rond pasen zag ik dezelfde blaasjes op mijn handpalm verschijnen.... Ik wil afgelopen dinsdag een afspraak maken, en wat denk je... Jeuk weg, blaasjes min of meer weg.

Vanmorgen doe ik mijn ogen open, en wat voel ik.... JEUK JEUK JEUK JEUK JEUk!!!! Om knettergek van te worden. Ik doe t licht aan, en ja hoor, blaasjes op mijn handpalm en vinger..
Dus ik moet over een uurtje bij de dokter zijn. Ik vermoed dat ik blaasjes ecxeem heb..... En dames, ik zou het niet googelen, zelf werd ik ook niet echt vrolijk van het beeld hoe het eruit zou kunnen zien als ik er niks aan zou doen :-X Kort door de bocht gezegd, gewoon ranzig!

Over een half uurtje zit ik in de bus, hopelijk kan ik de jeuk off nder controle houden....

Groetjes Saar :-* ( jeuk jeuk jeuk  :'( )

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hè jak, jeuk is verschrikkelijk ....

Sterkte.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Saar

Ik heb dus idd blaasjes eczeem.
Heb nu een zalfje meegekregen met een hoge dosis hormonen.
Binnen 2 weken moet het weggetrokken zijn, zo niet dan moet ik weer terug en krijg ik weer een andere creme met nog meer hormonen! Dus ja, zo maar ff smeren.... Het moet 2 maal daags... Ben benieuwd. Hopelijk werkt het....

Rianne

Van hormoonzalf kun je een dunnere huid krijgen, dus wel dun smeren. Nu zit het bij jou op je handen, maar ik heb het wel eens voor mijn gezicht gehad (gelukkig geen blaasjes exzeem ;) ) maar ben gestopt met smeren toen ik dat las.

Saar

Citaat van: Rianne op 12 april 2010, 10:54:50
Van hormoonzalf kun je een dunnere huid krijgen, dus wel dun smeren. Nu zit het bij jou op je handen, maar ik heb het wel eens voor mijn gezicht gehad (gelukkig geen blaasjes exzeem ;) ) maar ben gestopt met smeren toen ik dat las.

Klopt, staat ook bij mij in de bijsluiter. Daarom mag ik ook alleen maar op de probleemplekken smeren zegmaar.
Zodra ik thuis kom, behandel ik de plekjes op mijn voeten ook wel ff... De jeuk op mijn handen is inmiddels verdwenen door die zalf.... Gelukkig!

Anke

Hoi Saar,
Bah wat vervelend blaasjes exeem.
Hopelijk helpt de zalf!!
Succes en beterschap!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Sterkte Saar. Jeuk is erg hoor.

Liefs,

Anja

Zyra

He bah, blaasjes eczeem :( ik heb zelf 'gewoon' eczeem en dat is ook enorm vervelend. Ik gebruik voor mn eczeem nu triamcinilon al zo ongeveer vanaf mijn geboorte. heb dus ook een hele dunne huid dus goed dun smeren hoor is echt geen pretje zo'n huidhebben :(
Voor mijn Psoriases gebruik ik bethametason (schrijf ik dit goed?)

Ik hoop voor je dat het snel verdwijnt voor je want jeuk is echt verschrikkelijk.

Als je snachts last hebt van jeuk en je smorgens wakker wordt met open plekjes kun je washandjes om je handen doen, dat helpt bij mij in ieder geval uitstekend!;)

Groetjes Dees

Saar

Citaat van: Anke op 12 april 2010, 20:18:33
Hoi Saar,
Bah wat vervelend blaasjes exeem.
Hopelijk helpt de zalf!!
Succes en beterschap!
Groetjes Anke

Thnx :-*

Citaat van: Anja op 12 april 2010, 20:23:29
Sterkte Saar. Jeuk is erg hoor.

Liefs,

Anja

Thnx :-* en ik heb eerlijk liever pijn :-[ Neem een pijnstiller in en het trekt weer weg ::) Hier valt bijna niks aan te doen :-\ En ik mag absoluut niet krabben... En dat is echt heel moeilijk!!

Citaat van: Zyra op 13 april 2010, 00:03:02
He bah, blaasjes eczeem :( ik heb zelf 'gewoon' eczeem en dat is ook enorm vervelend. Ik gebruik voor mn eczeem nu triamcinilon al zo ongeveer vanaf mijn geboorte. heb dus ook een hele dunne huid dus goed dun smeren hoor is echt geen pretje zo'n huidhebben :(
Voor mijn Psoriases gebruik ik bethametason (schrijf ik dit goed?)

Ik hoop voor je dat het snel verdwijnt voor je want jeuk is echt verschrikkelijk.

Als je snachts last hebt van jeuk en je smorgens wakker wordt met open plekjes kun je washandjes om je handen doen, dat helpt bij mij in ieder geval uitstekend!;)

Groetjes Dees

Ooow jeetje... Nog een 'slachtoffer' :-\
Open plekjes heb ik niet, maar al die kleine blaasjes vormen 1 blaasje, en die groeit steeds verder...Uit eindelijk tot een knikker :o Op mijn voeten voel ik meestal een irritatie van mijn schoen. Die krijgen dan dezelfde behandeling als een gewone blaar :-X Anders kan ik geen eens schoenen aan :-\ De zalf zorgt er wel voor dat de jeuk afneemt, maar ik zag net alweer op mijn linkerhand een nieuw plekje. Deze aandoening zal nooit verdwijnen :-\ En zal blijven terug komen ::) Leuk 'jeukend' vooruitzicht ::)

lynette

Heey meid!!

wat vervelend die blaasjesecxeem. Hier gewone exeem met af en toe blaasjes :( Gelukkig heb je er zalf voor maar indd het is tuig. Hopelijk hoef je het maar weinig te gebruiken.

Hoe is het trouwens met huisjes zoeken??

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar

Heey Lynette,
Ik hoop t ook... T is tien keer niks :-\

tjaa... Huizenjacht... Het gaat me niet snel genoeg.....
Reageren op genoeg dingen, maarja...  :-\ Helaas horen we telkens nee... Koophuizen zijn op dit moment ook niet veel soeps hier ::) Dus ik probeer overal geduld vandaan te halen.
Is soms erg moeilijk ::)

Saar

Ik hoor nu eigenlijk te slapen ::)
Maar mijn pink zit me niet lekker...
Hij krijgt ondanks de zalf meer bultjes.
Morgen bekijk ik hem weer ff goed, en is het nog erger, dan ga ik handschoentjes halen. Vind het zo vies... en dat dan ook nog in combinatie met m'n kantoorbaan... Heb op dit moment echt smetvrees :-X en dat terwijl het niet besmettelijk is ::)
Maarja, ik ga maar eens proberen te slapen.
Slaap lekker :-*

Saar