2 mei 2025, 22:13:45

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

De buurmannen komen er hier niet in... ;)
M'n vriend heeft zijn gereedschapskist tevoorschijn moeten halen. Man man man.... Dat je de schroefjes goed vast draait okeej, maar je kan het ook overdrijven :P Het dak was gewoon ingedeukt daardoor ::)

Anke

Hoi Saar,
Ik ben nu wel heel benieuwd naar je kamervoliere ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: Anke op 27 maart 2010, 16:40:07
Hoi Saar,
Ik ben nu wel heel benieuwd naar je kamervoliere ;D
Groetjes Anke

Vanavond zal ik ff de foto's opzoeken op de pc die de mensen gestuurd hadden ;)

Ik heb 2 nieuwe bewoners in de kamer voliere :)
2 mooie kwartel hennetjes zijn hier komen wonen. De tropen knoeien me teveel en dat vind ik zonde ::) kan ik beter 2 stofzuigers hebben die het netjes opruimen :D

Anke

Hoi Saar,
Okee, ik wacht rustig af.
Wat leuk dat je wandelende stofzuigertjes hebt ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

mmisschien foto's van de vogels morgen, maar ik heb superveel te doen... Ik beloof niks ;)

Anke

Hoi Saar,
Mooie voliere hoor!!!
Daar zullen je vogeltjes blij mee zijn :)
Groetjes Anke

Saar

Citaat van: Anke op 27 maart 2010, 19:17:22
Hoi Saar,
Mooie voliere hoor!!!
Daar zullen je vogeltjes blij mee zijn :)
Groetjes Anke

Ja ik denk het ook wel :D
Wel een paleisje wat ze inprincipe maar 1 a 2 dagen per jaar nodig hebben ;D Maar ik ben wel blij dat ik nu zo'n reservekooi heb. stel er gebeurd iets, ( voliere kapot ofzo ) dan kan ik ze tenminste goed huisvesten :)

Saar

Oowja....
Het opalientje van Plien en Sjors is vanmiddag opgehaald.
Alleen het vangen ging niet zo makkelijk ::)
Eerst vliegt er een grasparkiet in m'n gezicht :P Daarna Linkie :o En geloof me, het is niet fijn om een dame van 140 gram in je gezicht te krijgen :o vervolgens heb je eindelijk het valkje in het net zitten.... weet ie zich erweer uit te wurmen :o
Heb ik hem eindelijk goed te pakken... Bijt ie me tot bloedens toe door het net heen in mijn vinger vlak onder mijn nagelriem :-X :-X :-X Ik heb wat af staan schelden in de voliere :-[ :-[ :-[ het plekkie is inmiddels lekker rood, en als er geen pleister om zit begint t te bonken ::) Hopelijk word dit geen bezoekje aan de dokter :P

anika_en_spirit

Hoi Saar,

Je hebt er een prachtige kamervolière bij :D.
Ik heb precies dezelfde, ook in dezelfde kleurtjes, grappig :P.
Mijn vogies hebben er altijd veel plezier aan beleefd.

Aii, zo'n beet precies onder je nagelriem, een akelig plekje.
Die wondjes gaan ook altijd zo lekker irriteren.
Beterschap  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Saar

Thnx :-*

oowjee....
Ik begin te vermoeden dat ik niet 2 kwartelpoppen heb....
Ik hoor hele rare vogelkreten :-X Mocht(en) het toch een man(nen) zijn gaan ze mooi weer terug :-\

Saar

Dames, ik vermoed dat dit dus toch een man is :-\
Wat denken jullie?

en bij deze de rechter...

:-\ :-\ :-\

Saar

Nou hehe....
Het zijn wel 2 popjes, alleen heeft er 1 praatjes ;D
Gelukkig zit er geen haantje bij. Ik weet dit inmiddels zeker, omdat ik 2 verse kwarteleitjes vond in de voliere  ;D

mariejj

Hoi Saar,

popjes kunnen inderdaad behoorlijk wat geluid maken, ik zie ook geen keeltekening.
Dus vanochtend lekker gebakken eitje op brood  ::) ;D

Saar

Citaat van: mariejj op 28 maart 2010, 15:18:26
Hoi Saar,

popjes kunnen inderdaad behoorlijk wat geluid maken, ik zie ook geen keeltekening.
Dus vanochtend lekker gebakken eitje op brood  ::) ;D

Oooow jakkes :o
Ei vind ik niet lekker :P
Ja van chocolade :p maar met een gebakken ei maak je me echt niet blij.

Kijk ik vind het gekwebbel niet erg, maar iemand in huis krijgt de schijtzenuwen zodra je het woord kwartel laat vallen :P Voordat ik hier kwam wonen hebben ze hier een grote boomkwartel haan gehad.. En ja, die heeft dus blijkbaar lekker lopen bleren :P. Vandaar dat ik ff ongerust was. Maar gelukkig is dat nergens voor nodig geweest :D

lynette

28 maart 2010, 16:52:42 #1889 Last Edit: 28 maart 2010, 16:56:05 by lynette
Heey saar!!

het lijken mij 2 hennen. Bij de haan krijg je al snel duidelijk de keeltekening te zien bij het ruien.

Hier een eenzaam haantje die er af en toe een takkeherrie van maak. maar de popjes kunnen ook praatjes maken hoor  :-X

groetjes :D

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen