2 mei 2025, 22:23:38

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

sabine

Gefeliciteerd met je nichtje!

Groetjes Sabine

Saar

anika_en_spirit

Hoi TANTE saar ;D,

Van harte gefeliciteerd met je nichtje!
Ik vind Alyssa echt een hele mooie naam! :D
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soƫ, Sterre, Sero & Sweet!

Saar

Citaat van: anika_en_spirit op 17 maart 2010, 11:23:38
Hoi TANTE saar ;D,

Van harte gefeliciteerd met je nichtje!
Ik vind Alyssa echt een hele mooie naam! :D

Dank je wel!

Ik heb net een foto gekregen via de mms....
Het is echt een heel mooi kindje met bruin krulletjes haar.. en grote ogen. Volgens mij zijn ze bruin, maar dat kon ik niet goed zien.

lynette

Gefeliciteerd met het tanteschap.

Hier nog geen babynieuws vandaag 39 weken en 4 dagen zwanger  ;) Ik denk dat ik overtijd ga lopen.

Als de kleine geboren is mag 2 weken later bij mij de valkjes ook weer beginnen :D heb er helemaal zin in....  ;D

leuk kroelfilmpje  ;D

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

hilde

Larissa

hey saar

gefeliciteerd met je nichtje
Hoop dat alles goed is met moeder en kind

Liefs Larissa
knuffel van de bende

*Manon*

Hoi hoi Saar,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje... wat speciaal lijkt me dat... ik ben en wordt ook geen tante... wel jammer, want lijkt me erg leuk!!

fijn dat alles goed is met je nichtje en haar moeder!!

En nu wacht jou de taak om je vader en broer te verzoenen... ?

Sterkte en succes daarmee, maar komt vast goed  :-*

Liefs Manon

Anke

Hoi Saar,
Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: lynette op 17 maart 2010, 18:57:35
Gefeliciteerd met het tanteschap.

Hier nog geen babynieuws vandaag 39 weken en 4 dagen zwanger  ;) Ik denk dat ik overtijd ga lopen.

Als de kleine geboren is mag 2 weken later bij mij de valkjes ook weer beginnen :D heb er helemaal zin in....  ;D

leuk kroelfilmpje  ;D

Heeeeeeeeey :D
Ik hoop dat je snel bevalt van de kleine :D En dat het allemaal probleemloos verloopt... En we moeten dan echt eens een keer afspreken... :P ( Wilden we vorig jaar al doen haha!!)

Citaat van: hilde op 17 maart 2010, 19:06:31

Dank je!

Citaat van: Larissa op 17 maart 2010, 19:25:28
hey saar

Hoop dat alles goed is met moeder en kind

Liefs Larissa
knuffel van de bende

Dank je wel!!!!! En alles gaat goed hoor :D

Citaat van: *Manon* op 17 maart 2010, 19:52:29
Hoi hoi Saar,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje... wat speciaal lijkt me dat... ik ben en wordt ook geen tante... wel jammer, want lijkt me erg leuk!!

fijn dat alles goed is met je nichtje en haar moeder!!

En nu wacht jou de taak om je vader en broer te verzoenen... ?

Sterkte en succes daarmee, maar komt vast goed  :-*

Liefs Manon

Dank je wel!
Speciaal is het zeker :D Ik ben stiekum ook heel erg trots op het kleine meisje. Ik heb 1 foto van haar gekregen en och ze is zo mooi *zwijmel* En die verzoening komt ook wel goed. Een mooier moment is er niet :D

Citaat van: Anke op 17 maart 2010, 19:56:33
Hoi Saar,
Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje!!
Groetjes Anke

Dank je wel :-*

Ik heb m'n schoonzusje weer gesproken voor de verandering ;D En we hebben afgesproken dat we een afspraakje maken zodra ze weer thuis is. Dus dat zal van het weekend worden :) Ik vind het echt zoooooo moeilijk om te wachten, maarja.. het is niet anders ;) Ik heb mezelf vanmiddag dus lekker vrij gegeven :D (en dat ga ik vrijdagmiddag gewoon weer doen.. Ben wel ff toe aan wat meer vrije tijd deze week.. De periode staat weer voor de deur en dat valt lichamelijk een beetje zwaar dit keer :-\) Vond mijn bankrekening iets minder :P. Ik heb namelijk een kraammand in elkaar gezet die me in totaal 160 euries heeft gekocht. Moet een keertje kunnen vind ik zelf ;)
Er zit een gewoon fotolijstje in, een klok met fotolijstjes er omheen, heeeeeeeeeeeeeel veel kleertjes, zwitsal spulletjes, spenen, een knuffel ooievaar en voor het hondje Jack heb ik 2 speeltjes gekocht. Dan is iedereen weer blij :D

Ik ga naar bed... Vroeg voor mijn doen, maar mijn hoofd, buik, rug, nek en oren doen pijn ::) En ik ga niet nog een pilletje innemen. Slaap ik door mijn wekker heen morgen ;D
Slaap lekker ;) :-*

lynette

echt wel :D lijkt me supergezellig :D

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar

Citaat van: lynette op 17 maart 2010, 23:29:50
echt wel :D lijkt me supergezellig :D

:D :D :D :D

Vanmorgen weer m'n schoonzussie gebeld :-[ ;D
Ze hebben weer bloed geprikt vanmorgen. En als er weer voldoende bloedplaatjes aanwezig zijn, mag ze vandaag alweer naar huis!!!!! :D

Agnes

Gefeliciteerd Tante Saar,

Hopelijk is de uitslag van het bloed goed, en kan de kersverse familie naar huis!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

Citaat van: Agnes op 18 maart 2010, 14:47:44
Gefeliciteerd Tante Saar,

Hopelijk is de uitslag van het bloed goed, en kan de kersverse familie naar huis!

Dank je wel!

Jammer genoeg is het helemaal niet goed :(
Haar HD was na de geboorte 5,9 en vanmiddag 4.1 :-\
Er waren weer veels te weinig bloedplaatjes aanwezig. Bloeddruk was wel goed. Hopelijk zijn de waarden in haar bloed inmiddels gestegen, anders krijgt ze een bloedtransfusie :-\

Saar

Ze heeft gisteren 2 zakken bloed gehad. Haar waarden waren vanmorgen dus helemaal in orde en ze is nu lekker thuis :D
Zondag middag gaan we op kraambezoek :D